گوگل از شما می‌خواهد که از عکس‌هایتان به میزان آزاردهنده‌ای نسخه پشتیبان تهیه کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی گوگل از شما می‌خواهد که از عکس‌هایتان به میزان آزاردهنده‌ای نسخه پشتیبان تهیه کنید
همراه ما باشید

افراد زیادی هستند که دوست دارند از عکس‌ها و ویدیوهای خود در سرورهای Google نسخه پشتیبان تهیه کنند. با این حال، همه این کار را نمی کنند. به گفته پلیس Android، Google Photos یک بنر جدید دارد که از مردم می خواهد از عکس های خود نسخه پشتیبان تهیه کنند.

اگر نمی‌دانید پشتیبان‌گیری از عکس‌هایتان چه کاری انجام می‌دهد، در اینجا خلاصه‌ای از عکس‌ها آمده است. اگر به دنبال پشتیبان گیری از فایل های خود هستید، انتخاب می کنید که از کدام پوشه می خواهید نسخه پشتیبان تهیه کنید. پس از آن، هر عکس یا ویدیویی که به آن پوشه اضافه می کنید، در سرورهای گوگل آپلود می شود.

وقتی این اتفاق افتاد، می‌توانید از برنامه Google Photos در هر دستگاهی به آن عکس یا ویدیو دسترسی داشته باشید، صرف نظر از اینکه عکس را در آن دستگاه گرفته‌اید. حتی می توانید آن را در وب سایت Google Photos در مرورگر خود مشاهده کنید.

فقط بدانید که این یک فرآیند خودکار است که در پس زمینه انجام می شود. شما باید مراقب باشید که از چه عکسی می گیرید، زیرا آپلود خواهد شد.

Google Photos یک بنر جدید دارد که به شما می گوید از عکس های خود نسخه پشتیبان تهیه کنید

اگر از عکس‌های خود در Google Photos نسخه پشتیبان تهیه نکنید، یک بنر دائمی در بالای رابط کاربری خواهید دید که از شما می‌خواهد «قفل Google Photos را باز کنید». وقتی روی آن ضربه می‌زنید، به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که یک چک لیست روی آن قرار دارد.

چک لیست سه ویژگی برای فعال کردن دارد. اولی از عکس‌های شما نسخه پشتیبان تهیه می‌کند، دومی اعلان‌ها را فعال می‌کند و سومی شما را وارد Google Photos می‌کند. اگر قبلاً این موارد را فعال کرده‌اید، به‌عنوان تیک نشان داده می‌شوند.

البته، گوگل این را به عنوان راهی برای استفاده حداکثری از Google Photos بازاریابی می کند. اکثر کاربران فناوری می دانند که چه می خواهند و چه چیزی نمی خواهند. اگر اعلان‌ها را فعال نکرده باشند، نمی‌خواهند فعال شوند. این برای پشتیبان گیری نیز صدق می کند.

با این حال، افرادی که کمتر از فناوری آگاه هستند، ممکن است آنقدر سرکش نباشند. تنها چیزی که آنها می بینند راهی برای قدرتمندتر کردن تجربه خود است. آنها به احتمال زیاد بدون فکر کردن به آن امضا می کنند. بنابراین، این می تواند مخاطبی باشد که گوگل هدف آن قرار گرفته است. در هر صورت، اگر از عکس‌های خود نسخه پشتیبان تهیه نمی‌کنید، آماده باشید که اذیت شوید.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/wZfjyW
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *