توییتر دوباره محدودیت کاراکتر برای مشترکین پولی را افزایش داد و آن هم به میزان زیادی!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

 

آبی از زمان روی کار آمدن ایلان ماسک اولویت اصلی این شرکت بوده است و ما شاهد تغییرات متعددی در سرویس اشتراک بوده ایم. پس از یک دست انداز عظیم به محدودیت کاراکترهای توییت در چندی پیش، توییتر دوباره آن را افزایش داد – و این بار بسیار زیاد.

چند ماه پیش، توییتر اعلام کرد که محدودیت کاراکتر توییت را به 4000 کاراکتر افزایش می دهد. این محدودیت 280 نویسه ای را که کاربران رایگان به آن دسترسی دارند، کاهش می دهد. تایپ کردن یک مقاله کوتاه در این پلتفرم در حال حاضر کافی است، اما این شرکت می‌خواست آن را تا حد بیشتری پیش ببرد.

محدودیت کاراکتر آبی توییتر اکنون 10000 است

توییتر این موضوع را از طریق توییت اعلام کرد. ما در حال بهبود تجربه نوشتن و خواندن در توییتر هستیم! از امروز، توییتر اکنون از توییت هایی با طول حداکثر 10000 کاراکتر پشتیبانی می کند. این یک افزایش 150 درصدی است و برای شما کافی است واقعا ایده های خود را عملی کنید ما مطمئن نیستیم که مردم واقعاً بخواهند یک توییت 10000 کاراکتری بنویسند (یا بخوانند)، اما اگر به آن نیاز داشته باشید این توانایی وجود دارد.

این تغییر به همین جا ختم نمی شود، زیرا پلتفرم اکنون به کاربران Blue اجازه استفاده می دهد پررنگ و مورب قالب های متن آنها این به این معنی است که می‌توانید روی توییت‌های خود به گونه‌ای تأکید کنید که قبلاً در پلتفرم نمی‌توانید انجام دهید. بنابراین، اگر مایل بودید، می‌توانید مقالات کاملی را در این پلتفرم بنویسید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  توییتر امروز به تاریخ تبدیل خواهد شد و X قرار است مدیریت را در دست بگیرد

شما در حال حاضر توانایی اضافه کردن تصاویر به توییت های خود را دارید. این که بتوانید متن خود را به این شکل قالب بندی کنید، فقط یک مهره روی کیک است. این تغییرات در حال گسترش هستند، بنابراین به احتمال زیاد بتوانید فوراً از آنها استفاده کنید.

تغییرات دیگری که در توییتر آبی ایجاد شد شامل تبلیغات کمتر است. این شرکت کمی با واکنش مواجه شد زیرا شما شاهد کاهش تبلیغات در سراسر پلتفرم نبودید. شما فقط تبلیغات کمتری را در صفحه برای شما می بینید. این بدان معناست که در اکثر پلتفرم‌ها، شما همچنان به اندازه دیگران تبلیغات می‌بینید.

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/WxR
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *