کاربران از به‌روزرسانی جدید DM ضد هرزنامه توییتر ناامید شده‌اند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی کاربران از به‌روزرسانی جدید DM ضد هرزنامه ناامید شده‌اند
همراه ما باشید

بر کسی پوشیده نیست که تلاش‌های مداوم توییتر برای متقاعد کردن مردم به اشتراک توییتر آبی خشم بسیاری را در این پلتفرم برانگیخته است. اکنون، در راستای این تغییرات ناامیدکننده، توییتر اخیراً یک به‌روزرسانی جدید ضد هرزنامه را برای سیستم پیام‌رسانی مستقیم (DM) خود معرفی کرده است که مشترکین غیرتویتر آبی را از شروع مکالمه با کاربران جدید محدود می‌کند.

در حالی که توییتر استدلال می‌کند که هدف به‌روزرسانی جدید ضد هرزنامه مبارزه با پیام‌های ناخواسته است، بسیاری از کاربران اهداف واقعی آن را زیر سوال می‌برند و آن را تاکتیکی ظریف برای تحت فشار قرار دادن آنها برای عضویت در سرویس آبی برای ارتباط عادی DM می‌دانند. بدتر از همه، کاربرانی که قبلاً DM خود را برای همه باز کرده بودند نیز تحت تأثیر این به‌روزرسانی قرار می‌گیرند. این به این دلیل است که توییتر اکنون به طور پیش‌فرض به درخواست‌های پیام از سوی کاربران تأیید شده اجازه می‌دهد، و شروع تماس بدون اتصال موجود را برای غیر مشترکین تقریباً غیرممکن می‌کند.

جالب اینجاست که سیاست جدید با کاربران تایید شده و غیر تایید شده یکسان رفتار می کند. پیش از این، مشترکین آبی توییتر از یک بخش اولویت در جعبه گیرنده برخوردار بودند که به پیام‌های آن‌ها نمایان می‌شد. با این حال، با تغییر جدید، پیام‌های کاربران تأیید شده دیگر این اولویت را دریافت نمی‌کنند و نگرانی‌های بیشتری در مورد ارزش اشتراک آبی ایجاد می‌کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  توییتر به برخی از سازندگان مبلغ ۲۵ هزار دلار پرداخت کرد

توییتر به وضوح می‌خواهد افراد بیشتری را وادار کند تا برای تایید شده پول پرداخت کنند: من با این مشکل موافقم، اما تنظیماتم را بدون اطلاع من تغییر نده! گفت کاربر توییتر گرگلی اوروسز.

مبارزه با توییتر آبی

علیرغم چشم انداز ایلان ماسک برای تبدیل توییتر به یک تجارت سودآور، تلاش های این شرکت برای جذب مشترکان بیشتر در بهترین حالت کم رنگ بوده است. این به این دلیل است که ویژگی‌هایی مانند علامت آبی، آیکون‌های سفارشی و محدودیت‌های کاراکتر توسعه‌یافته برای توییت‌های تا ۲۵۰۰۰، بسیاری از کاربران را به پرداخت هزینه برای سرویس ترغیب نکرده است.

علاوه بر این، با محبوبیت قابل توجهی Threads متا، این نگرانی قانونی وجود دارد که کاربران ناامید شروع به ترک این پلت فرم کنند. بنابراین، توییتر باید تعادلی بین مبارزه با هرزنامه و تسهیل ارتباطات واقعی ایجاد کند.



امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/yfSaBZ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *