تولید کارخانه Ulefone Armor 21 در ویدیوی جدید فاش شد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی تولید کارخانه Ulefone Armor 21 در ویدیوی جدید فاش شد
همراه ما باشید

Armor 21 با طراحی هاله بی نهایت محبوبیت زیادی برای Ulefone به دست آورده است. و رسانه های اجتماعی رسمی Ulefone مانند TikTok تعداد زیادی دنبال کننده جدید دریافت کرده است. Ulefone از فرآیندهای راه اندازی رسمی، پیش فروش، فروش رسمی تا تولید، تمام این اطلاعات را برای کاربران و طرفداران خود به روز می کند. از این رو Ulefone ویدیویی از تولید انبوه Armor 21 را برای عموم منتشر کرده است.

https://www.youtube.com/watch?v=ZPIsmtjjCrI

Ulefone Armor 21 چگونه در کارخانه ساخته می شود

Ulefone در کارخانه خود دارای تجهیزات کامل تولید، فرآیند تولید و کاملاً مطابق با استاندارد ISO-9001 است. ادعا می شود که کارخانه آنها مساحتی بالغ بر 10000 متر مربع را پوشش می دهد که دارای بهره وری پیشرو در صنعت است.

در نیمه اول ویدیو، مونتاژ قطعات Armor 21 را نشان می دهد. قبل از مونتاژ، کارگران IQC کنترل کیفیت دقیق مواد را انجام می دهند و آن را طبق ادعای خود بین کارگران خط مونتاژ توزیع می کنند. سپس نوبت به مونتاژ پوسته پشتی می رسد و کارگران با دقت مادربردها، باتری، اسلات کارت، دوربین ها، منابع تغذیه و سایر قطعات را مونتاژ می کنند. تمام این مراحل به خصوص توزیع به صورت دستی انجام می شود که نیاز به توجه دقیق و دقت بالایی دارد

به نیمه بعدی ویدیو بروید، آزمایش های مختلف تلفن های هوشمند را نشان می دهد. کارگران در حال تست حساسیت کلیدها، مخاطبین، دقت، عملکرد هواگیر، صفحه نمایش لمسی، سیستم عامل، تعویض دوربین، القایی، هدفون، تماس‌ها و غیره بر روی تلفن‌ها پس از مونتاژ تلفن همراه هستند.

علاوه بر این، Ulefone آخرین فرآیند کنترل کیفیت را دارد. کیفیت قابل اعتماد Ulefone با تست‌های دوام دقیق انجام شده برای Armor 21 تضمین می‌شود. از جمله تست‌های صفحه لمسی، تست استرس پلاگین USB، تست فشار دادن، تست‌های خمش، تست‌های ریزش میکرو، تست‌های افت چند زاویه، تست‌های دمای بالا/پایین ، تست گرد و غبار، تست غلتشی و موارد دیگر. این سری از تست های دوام، استحکام و استحکام Armor 21 را تایید می کند.

مشخصات Ulefone Armor 21

  • IP68/IP69K، ضد MIL-STD-810H، ضد آب 1.5 متر، مقاومت در برابر سقوط 1.5 متر، عمق بتن 1 متر، می تواند آب و هوای شدید و محیط خشن را تحمل کند.
  • دارای هاله بی نهایت، جلوه های نور RGB برای موسیقی، اعلان و موارد دیگر.
  • بلندگو 122 دسی بل Halo، بلندترین بلندگو با کیفیت HiFi با حداکثر توان 3.5 وات و حداکثر بلندی صدای 122 دسی بل.
  • با uSmart Expansion Connector برای قابلیت پخش بیشتر و دستگاه های پیشرفته حرفه ای.
  • ویژگی IR Blaster می تواند Armor 22 را به یک کنترل از راه دور جهانی برای تهویه مطبوع و سایر لوازم خانگی تبدیل کند.
  • صفحه نمایش 6.58 اینچی FHD+ 120 هرتز، صفحه نمایش بزرگ با رنگ های خیره کننده و تصاویری فراگیر، چند وظیفه ای روان و بازی مجاز است.
  • باتری 9600 میلی آمپر ساعتی، ظرفیت عظیم بدون اضطراب انرژی برای تحمل چند روز؛
  • MediaTek Helio G99، فرآیند 6 نانومتری، تجربه بسیار روان و روان.
  • تا 16 گیگابایت رم، افزایش کارایی کار؛
  • اندروید 13، کاربران کنترل بیشتری برای مجوز اعلان و دسترسی به رسانه دارند، سیستم عامل خصوصی تر، ایمن و شخصی تر.
  • دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، سنسور عریض سونی IMX686، تصاویر سبک تر و واضح تر و دقیق تر
  • دوربین دید در شب 24 مگاپیکسلی، تصاویر واضح تر با الگوریتم بهتر و تداخل کمتر.
  • ویژگی Dock Charging، Armor 21 از شارژ اسکله برای راحتی بسیار بیشتر در زندگی روزمره پشتیبانی می کند.
  • از NFC + Google Pay پشتیبانی می‌کند و راهی راحت و امن برای پرداخت موبایلی، شناسایی و احراز هویت مانند کارت‌های شناسایی یا پاسپورت، بلیط اتوبوس و غیره ارائه می‌کند.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/iQVujZ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *