سامسونگ در تبلیغات گلکسی اس 23 اولترا، خاطرات گلکسی نوت 7 را احیا می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین تبلیغ برای Galaxy S23 Ultra در وب سایت خود حاوی خاطراتی از گلکسی نوت 7 فاجعه بار است. این یکی از موارد نادری است که OEM کره ای هنگام تبلیغ آخرین نسل گوشی هوشمند خود از نوت 7 نام می برد.

در سال 2016، سامسونگ گلکسی نوت 7 را روانه بازار کرد. این تلفن با برخی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد مانند نمایشگر منحنی دو طرفه، پشتیبانی از HDR و تشخیص عنبیه به زمین آمد. در حالی که همه انتظار داشتند که نوت 7 جانشین گلکسی نوت 5 باشد، این گوشی با مشکلات باتری سختی مواجه شد. در نتیجه، سامسونگ چند ماه بعد برای همیشه این گوشی را متوقف کرد. این شرکت همچنین هرگز در هیچ شرایط دیگری به آن اشاره نکرد.

حتی در تبلیغات اینفوگرافیک گلکسی نوت 9، این شرکت به گلکسی نوت 7 اشاره نکرد که گویی هرگز وجود نداشته است. در آن زمان، سامسونگ از گلکسی نوت اج و نوت 5 به گلکسی نوت 8 جهش کرد. با این حال، هفت سال بعد، همه چیز تغییر کرد و شرکت کره ای دیگر از یادآوری نوت 7 ابایی ندارد.

سامسونگ هنوز گلکسی نوت 7 را با وجود آسیب هنگفتی که به سود این شرکت در سال 2016 وارد کرد، به یاد می آورد

گلکسی اس 23 اولترا، گوشی هوشمند رده بالای سامسونگ است که به عنوان جانشین برند نوت آمد که بعداً لغو شد. صفحه فرود گوشی در وب سایت سامسونگ خاطرات تلفن های با برند Note را از سال 2011 زنده می کند. سامسونگ ادعا می کند که از گذشته برای بهبود زمان حال درس می گیرد. همانطور که گفته شد، بخشی از تبلیغات متعلق به گلکسی نوت 7 و ویژگی های منحصر به فرد آن در آن زمان است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  سامسونگ هفته آینده به طرفداران این فرصت را می دهد تا با ستاره های کی پاپ ملاقات کنند

سامسونگ هرگز توضیح نداد که دقیقاً چه اتفاقی برای گلکسی نوت 7 افتاده است. اما این شرکت با توقف تولید این گوشی تنها چند ماه پس از عرضه اولیه آن درس سختی گرفت و منجر به کاهش 33 درصدی سود عملیاتی شد.

گوشی‌های زیر با برند Note هرگز مشکلات نوت 7 را نداشتند و با برخی ویژگی‌های نوآورانه به زمین آمدند. گلکسی اس 23 اولترا به عنوان نوه نوت 7 اکنون یکی از بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی است که می توانید بخرید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/vRP
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *