بهترین افزونه های دانلود کننده ویدیو برای کروم

زمان مطالعه: 3 دقیقه

لوگوی کروم 2022

همان‌قدر که غول‌های خدمات ویدیویی دوست دارند وانمود کنند که همیشه آنلاین هستیم و از پخش جریانی کاملاً راضی هستیم، مواقع زیادی وجود دارد که مردم می‌خواهند چیزی به‌صورت آفلاین ذخیره شود – مثلاً برای یک سفر، یا برای اطمینان از اینکه یک ویدیوی مورد علاقه ناگهان ناپدید نمی‌شود. (ما به تو نگاه می کنیم، مکس). اگر گوگل کروم را روی دسکتاپ یا لپ تاپ خود دارید، تعدادی پسوند دانلود کننده ویدیو وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید.

بهترین افزونه های دانلود کننده ویدیو برای کروم

ما فقط سه گزینه را در اینجا توصیه می کنیم، نه کمترین آنها زیرا هر برنامه افزودنی به سمت یک هدف است. این لیست را بیشتر به عنوان مجموعه ای از گزینه های پشتیبان در نظر بگیرید – دانلودکنندگان با توجه به قانونی بودن مشکوک خود به راحتی می توانند بیایند و بروند. در واقع، گوگل تلاش می کند تا از دانلود افزونه ها از یوتیوب جلوگیری کند، اگرچه واقعیت این است که دور زدن این محدودیت ها کار سختی نیست.

پیشنهاد می‌کنیم برای دریافت این توصیه‌ها به جای جستجو در فروشگاه وب Chrome، پیوندهای مستقیم خود را دنبال کنید، مگر اینکه بخواهید گزینه‌هایی را در بالای مواردی که لیست کرده‌ایم. همانطور که می بینید بسیاری از دانلود کننده ها نام های مشابهی دارند.

دانلود کننده ویدیو برای کروم

این افزونه از سایت هایی مانند فیس بوک، توییتر، Dailymotion، Vimeo و Instagram پشتیبانی می کند. وقتی ویدیویی را پیدا کردید، فقط روی نماد برنامه افزودنی کلیک کنید تا گزینه‌های دانلود، از جمله وضوح‌های تا 4K (در صورت وجود) باز شود. شما می توانید در فرمت های مختلف فایل نیز ذخیره کنید.

استفاده از برنامه افزودنی رایگان است، اما موفقیت تضمین نشده است. باید یک صفحه وب را برای یافتن پیوندهای فایل های ویدیویی جست و جو کند، و اگر به نحوی مبهم باشند، ممکن است پیام «ویدئو یافت نشد» دریافت کنید. با این حال، این یک مشکل بالقوه برای هر بارگیری است.

Video Downloader Pro

Video Downloader Pro رایگان است و گفته می شود که با 98 درصد موفقیت با صفحات وب موسیقی و ویدیو کار می کند. ما نسبت به این رقم شک داریم – آنها از چه معیارهایی استفاده می کنند؟ – اما برنامه افزودنی دارای بررسی های مثبت بسیاری است و از طیف وسیعی از فرمت های فایل از جمله ASF، AVI، FLV، MP3، MP4، MPEG و غیره پشتیبانی می کند.

Video Downloader Plus

Video Downloader Plus یکی از بهترین بارگیری‌ها در کل فروشگاه وب کروم است و مانند Video Downloader برای Chrome به صراحت از سایت‌هایی مانند Facebook، Instagram، Twitter، Vimeo و Dailymotion پشتیبانی می‌کند. فرمت های ذخیره شامل ASF، AVI، FLV، MOV، MP4، MPG، WEBM و غیره است.

دور از فروشگاه وب Chrome، توسعه‌دهنده برنامه افزودنی ادعا می‌کند از سایت‌هایی مانند YouTube، Twitch و Vevo پشتیبانی می‌کند. این احتمالاً آن را به گزینه اصلی در لیست ما تبدیل می‌کند، اگر دیوار پرداختی نباشد – در حالی که اکثر دانلودها رایگان هستند، اگر می‌خواهید با وضوح 4K دانلود کنید، باید آن را بالا ببرید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/MqA
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *