چت هوش مصنوعی Bing به Chrome و Safari برای کاربران منتخب گسترش می یابد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی چت Bing به Chrome و Safari برای کاربران منتخب گسترش می یابد
همراه ما باشید

Bing AI Chat در گوگل کروم فرود می آید

تجربه هوش مصنوعی Bing ممکن است در Edge، Chrome و احتمالاً Safari یکسان به نظر برسد، اما چند مانع وجود دارد که در مرورگرهای غیر مایکروسافت با آنها برخورد خواهید کرد.

اسکرین شات توسط لنس ویتنی/مجله هشت پیک

چت ربات هوش مصنوعی مایکروسافت بالاخره راه خود را به مرورگرهای غیر مایکروسافت باز می کند. این ویژگی که قبلاً فقط در Edge و برنامه تلفن همراه Bing قابل دسترسی بود، اکنون در Google Chrome برای ویندوز و Apple Safari برای MacOS ظاهر می شود، حداقل برای برخی افراد. با استفاده از نسخه سفارشی مدل OpenAI، Bing AI به شما امکان می دهد ربات را برای پاسخ دادن به سؤالات، ارائه اطلاعات و نوشتن محتوا احضار کنید.

همچنین: بهترین چت ربات های هوش مصنوعی: ChatGPT و سایر جایگزین های قابل توجه

مایکروسافت در یک بیانیه ایمیلی که به مجله هشت پیک ارسال شده است، عرضه چت Bing AI در کروم و سافاری را تایید کرد.

کیتلین رولستون، مدیر ارتباطات مایکروسافت، گفت: «ما در حال دسترسی به بینگ چت در سافاری و کروم هستیم تا کاربران را به عنوان بخشی از آزمایش خود در سایر مرورگرها انتخاب کنیم. “ما هیجان زده هستیم که پس از تکمیل مراحل تست استاندارد، دسترسی به کاربران بیشتری را گسترش دهیم.”

از آنجایی که گسترش Bing AI به مرورگرهای دیگر فقط کاربران منتخب را تحت تأثیر قرار می دهد، هنوز گسترده نشده است. در برخی موارد، یک اعلان بازشو در نوار وظیفه ویندوز 10 یا 11 ظاهر می‌شود که به شما اطلاع می‌دهد که Bing AI برای امتحان در کروم در دسترس است. در غیر این صورت، می توانید به سادگی کروم را باز کنید و به وب سایت بینگ بروید. اگر شما یکی از کاربران خوش شانس هستید، نماد آشنای Chat یا Chat Now را خواهید دید که شما را به پنجره چت می برد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Microsoft 365 Copilot چیست؟ هوش مصنوعی به ورد، اکسل و غیره می آید

همچنین: ChatGPT vs Bing Chat در مقابل Google Bard: بهترین چت ربات هوش مصنوعی کدام است؟

در نهایت، کروم را با ادغام جدید Bing AI در رایانه رومیزی خود یافتم، اما نه لپ تاپ خود، حتی اگر با یک حساب وارد هر دو شده باشم. و تا کنون، سافاری در مک من هیچ نشانه‌ای از هوش مصنوعی Bing را نشان نمی‌دهد. اگر هنوز بخشی از گروه دریافت‌کننده اولیه نیستید، در عوض پیامی دریافت می‌کنید که به شما می‌گوید برای استفاده از هوش مصنوعی Bing Edge را نصب یا باز کنید.

اگر هوش مصنوعی را در کروم می بینید، صفحه نمایش دقیقاً مانند صفحه Edge با نمونه سوالات و گزینه ای برای انتخاب سبک مکالمه از بین خلاقانه تر، متعادل تر و دقیق تر به نظر می رسد.

سبک مکالمه خود را انتخاب کنید

اسکرین شات توسط لنس ویتنی/مجله هشت پیک

فقط درخواست خود را تایپ کرده و ارسال کنید، و هوش مصنوعی مطابق با آن پاسخ خواهد داد.

درخواست خود را ارسال کنید و منتظر پاسخ باشید.

اسکرین شات توسط لنس ویتنی/مجله هشت پیک

تجربه هوش مصنوعی Bing ممکن است در Edge، Chrome، و احتمالاً Safari یکسان به نظر برسد، اما همانطور که توسط Windows Latest اشاره شده است، با چند مانع در مرورگرهای غیر مایکروسافت برخورد خواهید کرد. با Bing AI در کروم، در مقایسه با 30 پیام در Edge، به پنج پیام در هر چت محدود می‌شوید، اگرچه هر دو به شما اجازه می‌دهند تا 4000 کاراکتر را در یک درخواست تایپ کنید. و علی‌رغم اینکه هوش مصنوعی در کروم شروع به کار کرد، یک پنجره بازشو ظاهر می‌شود که از شما می‌خواهد برای چت کردن با Bing به Edge بروید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه از شر هوش مصنوعی من در اسنپ چت خلاص شویم



امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/aHUxvW
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *