اکنون می توانید گلکسی S22 شکسته خود را خودتان تعمیر کنید

زمان مطالعه: 3 دقیقه

سه گوشی سامسونگ گلکسی اس 22 حدود یک سال پیش عرضه شدند، به این معنی که برای بسیاری، گارانتی به زودی به پایان می رسد. بنابراین، این خبر خوب است که سامسونگ برنامه تعمیرات خود را در ایالات متحده گسترش داده است تا پرچمداران سال گذشته را در بر بگیرد.


اگر صفحه نمایش یا شیشه پشتی S22 خود را شکسته اید یا درگاه شارژ شما قطع شده است، اکنون می توانید از طریق iFixit قطعات تعویض رسمی را خریداری کرده و خودتان گوشی خود را تعمیر کنید. این شرکت چند لپ‌تاپ گلکسی بوک را نیز به این طرح اضافه کرده است.


تعمیرات iFixit به سری گلکسی اس 22 می آید

همانند سایر گوشی های موجود در برنامه Self-Repair سامسونگ، می توانید سه قسمت از Galaxy S22 خود را جایگزین کنید:

  • این صفحه نمایش که شامل فریم میانی و باتری نیز می شود، برای S22 160 دلار، برای S22+ 183 دلار و برای S22 Ultra 233 دلار قیمت دارد.
  • قیمت درگاه شارژ برای هر سه گوشی 60 دلار است.
  • قیمت شیشه پشتی برای هر سه گوشی 60 دلار است.

مانند قبل، هیچ گزینه ای برای تعویض باتری به تنهایی وجود ندارد، که تا حد زیادی بزرگترین محدودیت این طرح است. اگر باتری تنها مشکل شماست، تعویض آن برای شما ارزان‌تر است—سامسونگ اخیراً یک حالت تعمیر و نگهداری را راه‌اندازی کرده است تا در صورت نیاز به ارسال تلفن، از داده‌های شما محافظت کند.

این شرکت همچنین می گوید که نباید خودتان سعی کنید باتری متورم شده را تعویض کنید.

قیمت ها شامل قطعات می شود و با 7 دلار اضافی می توانید تمام ابزارهای مورد نیاز برای انجام تعمیرات را خریداری کنید. همچنین دستورالعمل های جامعی دریافت می کنید تا شما را در این فرآیند راهنمایی کند. به عنوان مثال، این ویدیو به شما ایده ای درباره نحوه تعویض شیشه پشتی گلکسی S22 می دهد:

برنامه Self-Repair سامسونگ در سال 2022 همراه با iFixit به عنوان بخشی از جنبش رو به رشد Right to Repair راه اندازی شد. این شرکت می‌گوید که بسیار محبوب شده است، اگرچه در حال حاضر فقط برای کسانی که در ایالات متحده هستند در دسترس است.

سری S22 به S21 و S20 می پیوندد و دستگاه های Tab S7 برای تعمیرات DIY مناسب هستند.

سامسونگ لپ‌تاپ‌های گلکسی بوک پرو ۱۵ اینچی و گلکسی بوک پرو ۳۶۰ ۱۵ اینچی را نیز به این طرح اضافه کرده است که مواردی مانند قاب، پد لمسی، باتری و اسکنر اثر انگشت را پوشش می‌دهد.

از آنجایی که سامسونگ اکنون چهار سال به روز رسانی سیستم عامل و پنج سال به روز رسانی امنیتی را در بسیاری از تلفن های خود ارائه می دهد، توانایی تعویض آسان و مقرون به صرفه قطعاتی که احتمال خرابی آنها وجود دارد به این معنی است که شما باید بتوانید گوشی خود را برای مدت زمان طولانی نگه دارید. تا زمانی که شما بخواهید

حق تعمیر در حال رشد است

جنبش حق تعمیر به رشد خود ادامه می دهد. امیدواریم که سامسونگ شروع به گسترش این برنامه کند تا تلفن‌های بیشتری را در خود جای دهد و همچنین آن را در کشورهای بیشتری به غیر از ایالات متحده در دسترس قرار دهد.

توانایی تعمیر گوشی خود نه تنها ضایعات را کاهش می دهد، بلکه یک دستگاه پیشرفته را به سرمایه گذاری طولانی مدت بهتری تبدیل می کند. گلکسی اس 23 به زودی عرضه خواهد شد و قیمت بالایی خواهد داشت. اگر مطمئن هستید که در نهایت می‌توانید خودتان آن را تعمیر کنید و آن را برای چهار یا پنج سال ادامه دهید، توجیه خرید بسیار آسان‌تر می‌شود.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Bxr
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *