ویندوز 11 پرو + 8 برنامه برتر مایکروسافت آفیس را با 50 دلار دریافت کنید ( اوریجینال )

زمان مطالعه: 3 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی 11 پرو + 8 برنامه برتر مایکروسافت آفیس را با 50 دلار دریافت کنید همراه ما باشید

 

یک کامپیوتر ویندوزی

خرید مجموعه مایکروسافت آفیس ممکن است گران باشد، اما اشتراک آفیس 365 نیز دقیقاً ارزان نیست. با این حال، گزینه دیگری وجود دارد: اکنون می‌توانید نسخه‌های حرفه‌ای MS Office و ویندوز 11 را در All-In-One Microsoft Office Pro Plus 2021 for Windows: Lifetime License + ویندوز 11 Pro Bundle تنها با 49.99 دلار دریافت کنید.

تمدید سالانه مجوز مایکروسافت آفیس می تواند ناخوشایند و گران باشد. بنابراین اگر به هشت برنامه اصلی MS Office نیاز دارید، مجوز مادام العمر با تخفیف تقریباً مطمئنا بهترین راه برای رفتن است. این بسته دقیقا همان چیزی را که برای یک کامپیوتر نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید از آن برای خانه یا محل کار استفاده کنید.

احتمالاً باید اسناد، داده ها و موارد دیگر را در کسب و کار خود مدیریت کنید و این بسته دقیقاً آنچه را که نیاز دارید به شما می دهد. این شامل هشت برنامه برتر است: Excel، Word، PowerPoint، Outlook، OneNote، Access، Publisher و Teams. بهتر از این، برنامه‌ها اکنون همه ویژگی‌های جدید زیادی دارند که کارایی را بسیار آسان‌تر می‌کنند.

به طور خاص برای کارهای هیبریدی طراحی شده است و کار یکپارچه را از هر کجا که هستید برای شما بسیار آسان می کند. بهره وری و عملکرد بهبود یافته ای که ارائه می دهد را دوست خواهید داشت.

مکمل کاملی از ویژگی های امنیتی نیز در ویندوز 11 موجود است، از جمله ورود به سیستم بیومتریک، دفاع پیشرفته آنتی ویروس و احراز هویت رمزگذاری شده. TPM 2.0. به جلوگیری از دستکاری های خطرناک کمک می کند و Smart App Control فقط اجازه نصب برای برنامه هایی با شهرت خوب را می دهد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  رفع اشکال Spotify Lyrics در ویندوز

رابط کاربری جدید نه تنها برای استفاده آسان تر است، بلکه برای چشم نیز آسان تر است. DirectX 12 Ultimate در ویندوز 11 گرافیکی ارائه می دهد که بازی های شما را به رقیب واقعیت تبدیل می کند. ویندوز 11 همچنین دارای ویجت هایی است که شما را در جریان محتوای مورد نظر و موارد دیگر قرار می دهد.

ویندوز 11 از مجله PC و TechRadar امتیاز 4 از 5 را دریافت کرده است. با این حال، باید توجه داشته باشید که اگر رایانه شخصی شما در حال حاضر را اجرا می کند، باید مطمئن شوید که Windows Update شما می تواند ارتقاء رایگان را برای ویندوز 11 نصب کند. در غیر این صورت، نمی توانید این نسخه را نصب کنید.

اگر می خواهید بهترین معاملات را در مورد ابزارهای حرفه ای داشته باشید، این بسته نرم افزاری MS Office و ویندوز 11 مطمئناً در صدر لیست قرار دارد.

بسته نرم افزاری All-In-One Microsoft Office Pro Plus 2021 برای Windows: Lifetime License + ویندوز 11 Pro Bundle را امروز در حالی که تنها با قیمت 49.99 دلار به فروش می رسد، تخفیف 88 درصدی از قیمت خرده فروشی 418.99 دلاری دریافت کنید.

قیمت ها و دسترسی در معرض تغییر هستند.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/oiDizs
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *