برنامه رسمی ChatGPT برای Android این هفته منتشر می شود و می توانید هم اکنون پیش ثبت نام کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی برنامه رسمی برای Android این هفته منتشر می شود و می توانید هم اکنون پیش ثبت نام کنید
همراه ما باشید

برنامه رسمی ChatGPT در Google Play

اسکرین شات توسط لنس ویتنی/مجله هشت پیک

کاربران اندروید حسادت می‌کنند زیرا برنامه ChatGPT تاکنون فقط روی آیفون کار می‌کند، دیگر نیازی به حسادت نیست. در یک توییتی که روز جمعه منتشر شدOpenAI از ورود یک برنامه ChatGPT برای اندروید خبر داد که قرار است این هفته عرضه شود. کاربران مشتاق می توانند در Google Play پیش ثبت نام کنند تا مطمئن شوند به محض انتشار به آنها اطلاع داده می شود.

OpenAI جزییات زیادی در مورد این برنامه در صفحه Google Play خود ارائه نکرده است، جز اینکه گفته است این برنامه رایگان خواهد بود، تاریخچه چت شما را در بین دستگاه ها همگام سازی می کند و جدیدترین بهبودهای مدل را به همراه خواهد داشت.

همچنین: نحوه استفاده از ChatGPT: همه چیزهایی که باید بدانید

اما اگر طعم اندروید مانند همتای آی او اس خود که در ماه مه گذشته عرضه شد، کار می‌کند، برنامه باید به شما اجازه دهد علاوه بر تایپ کردن، سؤالات خود را بیان کنید. به علاوه، هم برای کاربران رایگان ChatGPT و هم برای مشترکین ChatGPT Plus که به ویژگی های اولیه و قابلیت های پیشرفته GPT-4 دسترسی پیدا می کنند، هدف قرار خواهد گرفت.

با محبوبیت ChatGPT، تعداد زیادی از توسعه‌دهندگان شخص ثالث، برنامه‌های چت ربات خود را برای اندروید و آی او اس راه‌اندازی کرده‌اند که تقریباً همگی توسط مدل ChatGPT OpenAI ارائه می‌شوند. اما بسیاری از برنامه ها محصولات فریمیوم هستند. این بدان معناست که تعداد محدودی چت یا درخواست روزانه به صورت رایگان دریافت می کنید. بیشتر می خواهید، و باید برای یک اشتراک ماهانه یا سالانه پول جمع کنید. در مقابل، ChatGPT رسمی واقعاً رایگان است و به شما بیش از اندازه کافی چت و کمک هوش مصنوعی برای پر کردن روزتان می دهد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  OpenAI یک ابزار آشکارساز هوش مصنوعی را برای مقابله با متن ایجاد شده توسط ChatGPT راه اندازی می کند

همچنین: ChatGPT واقعا چگونه کار می کند؟

نسخه آی او اس برنامه همان قابلیت‌های وب‌سایت را ارائه می‌دهد و به شما امکان می‌دهد درخواست‌هایی برای پرسیدن سؤال، پیدا کردن اطلاعات و ایجاد محتوا ارسال کنید. اما چند ویژگی اضافی مانند دیکته صوتی و همگام سازی تاریخچه چت در برنامه و وب سایت وجود دارد. همچنین می توانید متن چت های خود را صادر کرده و آنها را در یک فایل HTML مشاهده کنید. و مشترکین پولی ChatGPT Plus می توانند به راحتی بین GPT-3.5 و GPT-4 جابجا شوند.



امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/rQgnim
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *