پردازنده‌های Arrow Lake اینتل ممکن است لپ‌تاپ‌های باریک‌تری را ممکن کنند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی پردازنده‌های Arrow Lake اینتل ممکن است لپ‌تاپ‌های باریک‌تری را ممکن کنند
همراه ما باشید

جدا از بهبود عملکرد، طراحی لپ تاپ ها همیشه بهتر می شود. این نه تنها ظاهر لپ‌تاپ را در بر می‌گیرد، بلکه شامل احساس در دست گرفتن لپ‌تاپ نیز می‌شود، و گزارش‌ها حاکی از آن است که در راه است پردازنده های Arrow Lake اینتل در این زمینه کمک خواهد کرد. در حالی که این پردازنده ممکن است به لپ‌تاپ‌هایی که از آن استفاده می‌کنند کمک کند تا سطح باریکی داشته باشند، عملکرد را نیز بهبود می‌بخشد.

بنابراین می توان استدلال کرد که اینتل قصد دارد از این پردازنده برای دستیابی به دو چیز مهم استفاده کند. برای توضیح کامل نقشه اینتل با این پردازنده می توانید از اصطلاح «کشتن دو پرنده با یک سنگ» استفاده کنید. بر اساس منابع این اطلاعات، پردازنده های Arrow Lake در سال آینده ظاهر خواهند شد.

این سری پردازنده جانشین پردازنده آینده رپتور لیک خواهد شد که امسال عرضه خواهد شد. بله، جانشین پردازنده ای که لپ تاپ های فوق باریک را به ارمغان می آورد، هنوز مورد استفاده قرار نگرفته است. در حالی که این پردازنده ها قرار است به زودی راه اندازی شوند، هنوز هم ضروری است که ایده ای در مورد آنچه ارائه می دهند بدست آوریم.

پردازنده‌های Arrow Lake اینتل ممکن است در رده خود برجسته باشند

موجود نمودار عملکرد پردازنده Arrow Lake آینده اینتل به نفع خود فریاد می زند. این پردازنده در برابر نسل قبلی خود یعنی پردازنده Raptor Lake قرار گرفت. برای آزمایش، این پردازنده ها از طریق یک سری پلتفرم از جمله Geekbench قرار گرفتند و یکی از آنها برجسته بود.

در تمام آزمایشات، پردازنده Arrow Lake آینده بهتر از پردازنده است دریاچه رپتور ورود هر دو پردازنده هنوز راه اندازی نشده اند، اما عملکرد آنها در حال حاضر در دسترس است. با این حال، این پردازنده ها ممکن است عملکرد متفاوتی داشته باشند، زیرا نمودار پیش بینی عملکرد معیار آنها را نشان می دهد.

پردازنده Arrow Lake در سال آینده راه اندازی خواهد شد و پیشرفت های واقعی را به همراه خواهد داشت. این ممکن است به این معنی باشد که باعث عرضه لپ‌تاپ‌های باریک و سبک می‌شود. این یک ارتقاء واضح نسبت به آنچه در حال حاضر در بازار لپ تاپ های مجهز به اینتل موجود است خواهد بود.

در حال حاضر، یکی از باریک ترین لپ تاپ های اینتل موجود در بازار، LG Gram 2023 با اندازه 0.43 اینچ است. با پردازنده Arrow Lake آینده اینتل، ممکن است تعداد بیشتری از این لپ‌تاپ را ببینیم. این پردازنده از نظر عملکرد چه برای کار و چه در بازی، کاربران زیادی را به خود جذب خواهد کرد.

جزئیات بیشتر در مورد این پردازنده در ماه های آینده در دسترس قرار خواهد گرفت. در حالی که اینتل برای راه اندازی پردازنده Arrow Lake آماده می شود، ورودی Raptor تا چند ماه دیگر راه اندازی می شود. این راه‌اندازی به کاربران اینترنتی این ایده را می‌دهد که جانشین آن از نظر استفاده چه چیزی را بسته‌بندی خواهد کرد.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/anBbCR
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *