این ابزار هوش مصنوعی باربی شما را به یک شخصیت فیلم باربی تبدیل می کند (نوعی)

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی این ابزار باربی شما را به یک شخصیت باربی تبدیل می کند (نوعی)
همراه ما باشید

دستگاه سلفی باربی

اسکرین شات توسط سابرینا اورتیز/مجله هشت پیک

اکران فیلم باربی در تمام تابستان بسیار مورد انتظار بوده و به یک لحظه فرهنگی تبدیل شده است. برادران وارنر برای تمسخر فیلم، پوسترها، تریلرها، کالاها و حتی یک تولید کننده هوش مصنوعی جالب و منحصر به فرد را منتشر کرده است.

همچنین: این ترند ویروسی هوش مصنوعی TikTok می تواند یک هد شات رایگان برای شما به ارمغان بیاورد. در اینجا چگونه است

این فیلم پوسترهایی را محبوب کرد که اعضای مختلف بازیگران را به نمایش می‌گذارند و عکس شخصیت را روی یک ستاره درخشان، پس‌زمینه‌ای آسمانی می‌پوشانند که عنوان فیلم با فونت نمادین آن روی عکس است.

اکنون می توانید سلفی خود را در عرض چند ثانیه به آن عکس تبدیل کنید.

برادران وارنر و Photoroom، یک برنامه عکس مبتنی بر هوش مصنوعی، برای ایجاد یک باربی سلفی ژنراتور همکاری کردند، که به کاربران اجازه می‌دهد یک سلفی آپلود کنند و آن را به پوستر یک شخصیت فیلم باربی تبدیل کنند.

این ابزار، barbieselfie.ai، ابتدا در 3 آوریل منتشر شد و طبق این انتشار، از آن زمان تاکنون 13 میلیون بار استفاده شده است. وقتی عکسی را آپلود می کنید، Photoroom پس زمینه شما را حذف می کند و سلفی شما را روی پوستر نمادین باربی می پوشاند.

همچنین: این ویژگی جدید به معنای پاسخ های بهتر با کار کمتر است

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Microsoft's Inspire 2023: 10 اطلاعیه سریع هوش مصنوعی و مشارکت که باید بدانید

من ژنراتور را آزمایش کردم و استفاده از ابزار به همان اندازه که به نظر می رسد بصری است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک عکس سلفی آپلود کنید، تنظیماتی را در موقعیت سلفی خود انجام دهید و محصول نهایی برای شما باقی می ماند که می توانید به راحتی آن را دانلود کنید. نتیجه نهایی من در عکس بالای مقاله قابل مشاهده است.



امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Kxzoey
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *