ویجت Google Calendar کار Material You paint را دریافت می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

هنوز قطعات و قطعاتی از سیستم عامل اندروید وجود دارد که هنوز به اصلاح Material You نیاز دارند. با این حال، گوگل سخت در تلاش است تا همه خدمات خود را به یک شکل ظاهر کند. طبق یک توییت از Google Calendar توییتر، ویجت Google Calendar در حال دریافت کار Material You paint است.

Google مسیر طولانی را طی کرده است تا با استفاده از زبان طراحی Material You در همه برنامه‌ها و سرویس‌های خود قدم بگذارد. هر چند وقت یکبار، می‌بینیم که Google یک برنامه یا سرویس را اصلاح می‌کند تا زیبایی‌شناسی مواد شما را بهتر منعکس کند. چندی پیش، این شرکت دو ویجت جدید Google News را ارائه کرد که با Material You تزئین شده بودند.

ویجت Google Calendar کار Material You paint را دریافت می کند

تعداد زیادی از مردم از ویجت تقویم Google استفاده می کنند تا نگاهی گذرا به رویدادهای آینده خود داشته باشند. خود ویجت از نظر رنگ‌هایش کاملاً خنثی باقی مانده است. بسته به موضوع گوشی شما، پس زمینه سفید یا پس زمینه خاکستری تیره خواهد داشت.

با این حال، با نگاهی به توییت، گوگل قصد دارد ویجت را بهتر منعکس کننده طرح رنگ انتخاب شده برای گوشی شما کند. همانطور که می دانید استوک اندروید و چندین پوسته رنگ های موجود در والپیپر شما را می گیرند و بر اساس آنها یک طرح رنگی ایجاد می کنند. این طرح رنگی تمام رابط کاربری شما را فرا گرفته است.

ویجت Google Calendar از طرح رنگ استفاده می کند. پس زمینه ویجت بیشتر با رنگ کاغذ دیواری شما مطابقت دارد. این افزودن رویداد دکمه سایه تیره تری از رنگ خواهد بود. گوگل یک GIF از این تغییر را به اشتراک گذاشت، اما ما آن را فقط در حالت نور می بینیم. اگر در حالت تاریک باشد، انتظار داریم افزودن رویداد را فشار دهید تا سایه روشن تری داشته باشد.

ما 100% مطمئن نیستیم که گوگل چه زمانی این تغییر را برای عموم به ارمغان می آورد. ما نتوانستیم آن را در پیکسل 6 خود ببینیم، بنابراین ممکن است همچنان در حال عرضه باشد.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/sjOiiV
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *