اگر قاب چرخان برگشته باشد، در گلکسی واچ 6 گزینه check out را می زنم

زمان مطالعه: 4 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک به نقل از Android Authority اندروید اتوریتی

گلکسی واچ 4 کلاسیک پوشیدنی سال 2021 سامسونگ را با قاب چرخان نشان می دهد.

Kaitlyn Cimino / Android Authority

در آن زمان از سال است که بهترین چیز بعدی در پوشیدنی‌ها فقط یک رویا نیست، بلکه در گوشه و کنار است. برای سامسونگ، همه نگاه‌ها به نشت اطلاعات مربوط به گلکسی واچ 6 است. ما شماره مدل‌ها و مشخصات احتمالی را دیده‌ایم، اما هیجان‌انگیزترین شایعه‌ای که توجه من را به خود جلب می‌کند، احتمال چرخش قاب است. ویژگی مورد علاقه طرفداران از گلکسی واچ 4 کلاسیک سال 2021 روی مچ دست دیده نشده است و در مجموعه سال گذشته کاملاً وجود نداشت. اگر سامسونگ قاب چرخشی را در گلکسی واچ 6 جدید به‌وجود آورد، به سختی می‌توانم آن را ارتقا ندهم.

آیا می خواهید یک قاب چرخان در Samsung Galaxy Watch 6 داشته باشید؟

0 رای

همانطور که لکه های موجود در تبلت من نشان می دهد، وقتی صحبت از صفحه نمایش لمسی به میان می آید، خجالتی نیستم. با این حال، در یک ساعت هوشمند، ناحیه هدف به طور قابل توجهی کوچک‌تر اغلب منجر به ضربه زدن و ناامیدی می‌شود، به خصوص اگر من قبلاً از تمرینی که هرگز تمایلی به شروع آن نداشتم، خسته شده باشم.

تجربه لمسی یک قاب چرخان، ناوبری موثرتری را نسبت به قاب صفحه لمسی ارائه می دهد.

یک قاب چرخان مسیریابی بسیار مؤثرتری را با تیک‌های رضایت‌بخش ارائه می‌دهد که شما به سمت هدف خود می‌روید. چه کسی تایید لمسی را دوست ندارد که از طریق برنامه ها و منوها سر و صدا می کند؟ من نمی توانم به اندازه کافی تأکید کنم که چقدر برای مغزم جذاب است که بین کاری که انجام می دهم و آنچه در UI اتفاق می افتد با حداقل حاشیه خطا وجود دارد.

گلکسی واچ 5 پرو کاربران لکه های بیش از حدی را روی صفحه نمایش خود نشان می دهد.

Kaitlyn Cimino / Android Authority

یک قاب لمسی نیز هنگام ورود عرق و لوسیون به صحنه، صفحه نمایش تمیز را مختل می کند. نمی‌توانم بگویم نوک انگشتانم به‌خصوص عرق کرده است، اما رابطه عاشقانه‌ام با ضدآفتاب به‌طور اجتناب‌ناپذیری دست‌هایم را به‌طور نامناسبی چرب می‌کند. متأسفانه، من اغلب برای فعالیت‌هایی که می‌خواهم در گلکسی واچ ردیابی تناسب اندام خود ضبط کنم، مشتاقم. یا من در حال انجام کارهای حیاط هستم و می خواهم به متن هایم دسترسی داشته باشم وقتی شریک زندگی ام وزوز می کند که ناهار آماده است. بدون قاب چرخان، من زمان زیادی را صرف الک کردن کیف های عینک می کنم و به دنبال پارچه میکروفیبر می گردم. به علاوه، قاب برجسته از نمایشگر در برابر ضربه های جانبی محافظت می کند و سطح دوام بیشتری را ارائه می دهد. البته طرف دیگر این است که قطعات متحرک همیشه بیشتر در معرض آسیب هستند. با این حال، Galaxy Watch 4 Classic من در دو سال گذشته عالی عمل کرده است.

در سطح شخصی تر، من از ظاهر یک ساعت با حاشیه خوشم می آید. اگر بخواهم از اپل واچ مستطیلی شکل بپرم، یک دستگاه گرد باید یکی از این دو کادر را علامت بزند:

  • از نظر ابزار آموزشی (مانند ساعت گارمین) بسیار مجهزتر است.
  • این نوستالژی تکانشی من را برای اوقات ساده تر جذب می کند.

از آنجایی که من شخصاً ساعت گلکسی را در سطح گارمین نمی دانم، نقطه شیرین سامسونگ من یک گلکسی واچ است که از نظر زیبایی شناختی مرا راضی می کند. خط کلاسیک سامسونگ سنتی تر از فضای اسپرت نمایشگر AMOLED بدون مانع است. به‌علاوه، احساس می‌کنم یک جاسوس مکانیزمی را از میان ویجت‌ها و صفحه‌های داده می‌چرخاند، به‌گونه‌ای که انگار دارم کار قهرمانانه‌ای انجام می‌دهم تا اینکه بررسی کنم ضربان قلبم پس از دیدن یک سوسک چقدر بالا رفته است.

Samsung Galaxy Watch 4 در کنار Mobvoi TicWatch 5 قرار دارد که هر دو نشان دهنده دستگاه‌هایی با قاب هستند.

Kaitlyn Cimino / Android Authority

به زبان ساده، یک قاب چرخان نه تنها جذاب است، بلکه مفید است. در حالی که زیبایی شناسی اصلی دستگاه را ارتقا می دهد، تمام مزایای ذکر شده را ارائه می دهد. این به سامسونگ کمک می‌کند تا از حوزه رو به رشد جایگزین‌های Wear OS متمایز شود، زیرا کاربرد دارد. این در مقایسه با ساعت هایی است که دارای قاب برجسته فقط برای ظاهر هستند. به عنوان مثال، TicWatch 5 Pro همه نوع زیبا به نظر می رسد، اما اجزای آن به طرز ناامیدکننده ای ثابت هستند.

در مقایسه با قاب ظاهری TicWatch 5 Pro، طراحی عملیاتی سامسونگ عملکرد و فرم را ارتقا می دهد.

البته، قاب چرخان برای همه مناسب نیست. هر زمان که یک قاب را معرفی می کنید، می تواند فضای نمایشگر را کاهش دهد و به قسمت عمده دستگاه شما اضافه کند. هنگامی که برای دیدن آمار خود عجله دارید، می تواند آستین های بلند را به خود جلب کند، به خصوص در مقایسه با چیزی به شیک و مینیمالیستی مانند Google Pixel Watch. من خریدارانی را که این نگرانی‌ها را دارند به مدل‌های پایه Galaxy Watch 6 هدایت می‌کنم. برای من، یک قاب کارآمد ارزش معایب احتمالی را دارد.

مثل همیشه در مورد نسل های جدید، من این فرض بزرگ را دارم که مدل امسال پرچمدار موجود را یکپارچه خواهد کرد. برای من، یک قاب چرخان به گلکسی واچ 6 برتری سالمی نسبت به دیگر ساعت‌های هوشمند موجود در بازار می‌دهد. همراه با بهبودهای نرم افزاری کافی، ممکن است برای این شرکت کافی باشد که در لیست بهترین پوشیدنی های سال ظاهر شود.

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/RSDyiK
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *