تماشا کنید که Ulefone Armor 21 در حال شکسته شدن و زنده ماندن است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی تماشا کنید که Ulefone Armor 21 در حال شکسته شدن و زنده ماندن است
همراه ما باشید

Ulefone شرکتی است که به خاطر عرضه چند گوشی هوشمند بسیار مقاوم شناخته شده است و آخرین آن، Armor 21، در آزمایش تخریب قرار گرفته است. این شرکت اخیراً ویدیویی را در کانال رسمی یوتیوب خود آپلود کرده است که نشان می دهد دستگاه در حال ضرب و شتم شدن است. با این حال، پس از آسیب فیزیکی، تلفن همچنان به حیات خود ادامه می دهد.

تقریبا بخشیده می شوید که فکر می کنید هیچ اتفاقی برای آن نیفتاده است. وقتی همه چیز گفته شد و انجام شد، به نظر می رسد که آزمایش تخریب Ulefone Armor 21 موفقیت آمیز بوده است. نشان دادن به خریداران احتمالی که این تلفن در مقابل سوء استفاده شما ایستادگی خواهد کرد. در این ویدئو، می‌توانید ببینید که مجموعه‌های بزرگی از پله‌های بتنی به پایین پرت می‌شود، روی درپوش‌های چاه‌ها افتاده و به داخل یک فواره پرتاب می‌شود. Ulefone همچنین آن را در سطح پیاده رو می لغزد. و با این حال، پس از هر حادثه، Armor 21 هنوز خوب است. در یک نقطه حتی می توانید گروهی از بچه ها را ببینید که دوچرخه های خود را روی آن سوار می شوند. به طور خلاصه، از بین بردن این دستگاه برای شما سخت خواهد بود.

تست تخریب Ulefone Armor 21 نشان می دهد که تلفن می تواند سوء استفاده روزمره شما را تحمل کند

دلیلی وجود دارد که این گوشی می تواند هر چیزی را که شما به سمت آن پرتاب کنید، ببرد. Ulefone آن را دقیقاً با این ویژگی در ذهن ساخته است. برای رسیدن به آن، این گوشی دارای گواهی MIL-STD-810H و گواهی IP68/IP69K است. بنابراین ریزش و خراش روی زمین و سایر سطوح سخت احتمالاً به آن آسیبی نمی رساند. و دیگر نگران خیس شدن آن نخواهید بود.

نه تنها این، بلکه رتبه IP69K به این معنی است که می تواند در برابر فشار بالا و جت های آب با دمای بالا مقاومت کند. اساساً این تلفن یک مخزن است و اگر در دستگاه های خود خشن هستید، تلفنی است که می خواهید. یا اگر در محیطی کار می کنید که شرایط سخت است و باید مراقب گوشی و امثال آن باشید.

حتی اگر به یک دستگاه مقاوم نیاز ندارید، باز هم تماشای آزمایش تخریب و مشاهده تمام سوء استفاده هایی که این گوشی در برابر آن قرار داده اند، لذت بخش است. اگر اینقدر تمایل دارید، می توانید تست تخریب Ulefone Armor 21 را در ویدیوی زیر مشاهده کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=03O0SnKXywk

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/QujuaC
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *