برنامه‌ها در پیکسل شما خراب می‌شوند؟ در اینجا چیزی است که می توانید برای رفع مشکل امتحان کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک به نقل از Android Authority اندروید اتوریتی

صفحه اصلی Google Pixel 7 در دست

رابرت تریگز / Android Authority

پیکسل 7

گزارشی از مجله هشت پیک :

  • برخی از دارندگان تلفن پیکسل گزارش می‌دهند که برنامه‌های مختلفی در دستگاه‌هایشان خراب می‌شوند.
  • اعتقاد بر این است که مشکل می تواند مربوط به خدمات حامل یا برنامه های Play Services باشد.

در سال 2021 شاهد یک باگ بسیار دیوانه‌وار در اندروید بودیم، زمانی که یک نسخه معیوب از برنامه Android System Webview منجر به از کار افتادن تعداد زیادی از برنامه‌های دیگر شد. اکنون به نظر می رسد که ما با یک اشکال دیگر برای خراب کردن برنامه مواجه شده ایم، البته در مقیاس کوچکتر.

برخی از دارندگان پیکسل در Reddit گزارش می دهند (h/t: 9to5Google) که انواع برنامه های شخص اول و شخص ثالث برای آنها از کار می افتد. به نظر می‌رسد که انواع مدل‌های پیکسل تحت تأثیر قرار گرفته‌اند و دارندگان سری Pixel 4a 5G، Pixel 5، Pixel 6 و Pixel 7 برای گزارش این مشکل وارد عمل شده‌اند.

با این وجود، این کاربران گزارش می‌دهند که برنامه‌هایی مانند کروم، جی‌میل، پیام‌ها، پوکمون گو، مرورگر Adblock و یوتیوب در حال خراب شدن هستند. به اندازه کافی عجیب، برخی از دارندگان پیکسل نیز گزارش می دهند که در واقع نمی توانند تلفن های خود را به روز کنند زیرا صفحه به روز رسانی سیستم نیز از کار می افتد.

چگونه این اشکال خراب شدن برنامه پیکسل را برطرف می کنید؟

Redditor راه‌حل‌های مختلفی را امتحان کرده است، مانند حذف به‌روزرسانی‌ها برای برنامه‌های آسیب‌دیده خاص، راه‌اندازی مجدد تلفن، راه‌اندازی مجدد در حالت ایمن و بازنشانی کارخانه. با این حال، برخی از دارندگان Pixel گزارش کرده‌اند که به‌روزرسانی به آخرین نسخه خدمات شرکت مخابراتی و/یا برنامه‌های خدمات Play (در صورت وجود به‌روزرسانی) یا حذف نصب آخرین نسخه‌های نصب‌شده، مشکل را برطرف می‌کند. بنابراین توصیه می کنیم قبل از انتخاب راه حل های چشمگیرتر مانند بازنشانی کارخانه، ابتدا روش دوم را امتحان کنید.

با توجه به ارزشش، من در پیکسل 7 پرو خود با اندروید 13 پایدار از این مشکل رنج نمی برم. اما این به احتمال زیاد به این دلیل است که به روز رسانی خودکار برنامه ها را در دستگاهم غیرفعال کرده ام. با این حال، دو همکار نیز هیچ گونه خرابی برنامه ای را در تلفن های پیکسل خود گزارش نکرده اند. همچنین گزارش‌های زیادی در مورد این موضوع در رسانه‌های اجتماعی نمی‌بینیم، که نشان می‌دهد در حال حاضر این یک مشکل گسترده نیست.

آیا شما یا از این مشکل در تلفن Pixel خود رنج می بردید؟ از طریق نظرات زیر به ما اطلاع دهید و اگر راه حلی به شما کمک کرد، نظر خود را ارسال کنید!

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/LFGnhd
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *