باب ایگر، مدیرعامل دیزنی اعلام کرد که تمرکزشان را از مارول و جنگ ستارگان تغییر می‌دهند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی باب ایگر، مدیرعامل دیزنی اعلام کرد که تمرکزشان را از مارول و جنگ ستارگان تغییر می‌دهند
همراه ما باشید

بر کسی پوشیده نیست که پلتفرم استریم دیزنی +Disney بهترین شروع را نداشته است، تا حدی به دلیل کیفیت پایین نمایش های اخیر Marvel و Star Wars. اکنون، در افشاگری اخیر، باب ایگر، مدیرعامل دیزنی، اعلام کرده است که تمرکز خود را از مارول و جنگ ستارگان با هدف نهایی کاهش 5.5 میلیارد دلار هزینه های کلی، از جمله 3 میلیارد دلار از تولید محتوا، تغییر داده است.

این تصمیم در پاسخ به فاجعه‌های اخیر چندین سریال تلویزیونی مارول است که نشان‌دهنده کاهش بالقوه علاقه مخاطبان است. علیرغم اینکه مارول بیش از 18 میلیارد دلار برای دیزنی کسب کرد، ایگر اذعان کرد که غیرت بیش از حد آن ممکن است بر کیفیت و استقبال از برخی از نسخه‌های اخیر مارول تأثیر بگذارد، مانند «مرد مورچه‌ای و زنبور: کوانتومانیا» که با کاهش شدید فروش بلیت مواجه شد. و نقدهای مختلط تا منفی را به خود اختصاص داد.

«مارول یک نمونه عالی از آن است. در سطح قابل توجهی در تجارت تلویزیون حضور نداشت و نه تنها خروجی فیلم خود را افزایش داد، بلکه در نهایت تعدادی سریال تلویزیونی ساخت. باب ایگر، مدیر عامل شرکت، گفت: صادقانه بگویم، تمرکز و توجه را کاهش داد.

در حالی که جنگ ستارگان با نمایش های تلویزیونی در مقایسه با مارول موفقیت بهتری داشته است، از جمله نمایش های برجسته نامزد دریافت جایزه امی مانند «اندور»، غیبت فیلم جدیدی از جنگ ستارگان در سینماها از سال 2019 سؤالاتی را در مورد رویکرد این شرکت به اکران های سینمایی این فرنچایز ایجاد کرده است.

طرح دیزنی برای آینده

در تلاش برای به دست آوردن مجدد علاقه، شرکت اکنون محدودیت هایی را در تعداد دنباله های اختصاص داده شده به هر شخصیت اعمال می کند. هدف این رویکرد استراتژیک این است که مخاطب را بدون غلبه بر محتوای بیش از حد درگیر کند. علاوه بر این، این شرکت بر ایجاد محتوای اصلی و توسعه مجموعه‌ای متنوع از روایت‌های تازه تمرکز خواهد کرد.

علاوه بر این، باب ایگر اشاره کرد که استودیو همچنین می‌تواند روی قراردادهای مجوز با سایر پلتفرم‌های پخش برای توزیع مارول، جنگ ستارگان و دیگر فیلم‌های اصلی دیزنی تمرکز کند. در حالی که این می‌تواند دنیایی از فرصت‌ها را برای نمایش‌های تلویزیونی جدید مشابه Daredevil باز کند، دیزنی هنوز تایید رسمی نکرده است.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/zAbGQR
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *