بهترین هدست بازی روی کره زمین 50 دلار تخفیف برای Prime Day دارد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

SteelSeries قیمت هدست بازی Arctis Nova Pro خود را برای Prime Day کاهش می دهد. اگر به دلیل دیگری برای خرید هدستی که ما معتقدیم بهترین هدست بازی روی کره زمین است نیاز داشتید، این همان است. به طور معمول Arctis Nova Pro با قیمت 249.99 دلار به فروش می رسد. اما برای روز پرایم می توانید Arctis Nova Pro را تنها با 199.99 دلار دریافت کنید. این قطعاً معامله ای است که ارزش بررسی دارد.

در حالی که این مدل سیمی است و نه بی سیم، تفاوت بسیار کمی بین این دو وجود دارد. در واقع، تنها تفاوت این است که اتصال بی سیم و عمر باتری است. از آنجایی که هدست موجود در فروش سیمی است، جای نگرانی در مورد عمر باتری وجود ندارد، اما این به معنای عدم استفاده بدون سیم نیز است. هر چند بقیه چیزها همینطور است. و این شامل DAC عالی با کنترل های قابل دسترسی آسان، کیفیت صدای شگفت انگیز و راحتی عالی برای ساعت ها می شود.

SteelSeries نسخه‌ای برای پلی‌استیشن و ایکس‌باکس می‌سازد تا بتوانید هر کدام را که متناسب با نیازتان است، انتخاب کنید. هر دو نیز چند پلتفرم هستند، بنابراین می توانید از آنها با کنسول و رایانه شخصی استفاده کنید. ما مدل بی سیم اینها را بررسی کردیم و کاملاً آنها را دوست داشتیم. و کاملا صادقانه مدل سیمی به همان اندازه خوب است اگر از عدم وجود اتصال بی سیم مشکلی ندارید.

SteelSeries Arctis Nova Pro

چرا باید هدست بازی SteelSeries Arctis Nova Pro را بخرید؟

  • راحتی – اول از همه، هدست راحت است. شما می توانید آن را برای ساعت های زیادی در حین بازی در جلسات طولانی بپوشید و احساس نکنید که هدست شما را سنگین می کند. اگر می خواهید از خستگی دوری کنید، این بسیار مهم است.
  • کیفیت صدا – کیفیت صدا در Arctis Nova Pro هم در نسخه سیمی و هم بی سیم عالی است. حتی بیرون از جعبه، صدای هدست عالی است. به لطف ویژگی هایی مانند صدای فضایی 360 درجه.
  • سونار سری فولادی – نرم افزار سونار در مجموعه رایانه های شخصی SteelSeries GG تنظیمات زیادی از ویژگی های صوتی را در اختیار شما قرار می دهد. به شما این امکان را می دهد که صدای خود را مطابق با اولویت های خاص خود تنظیم کنید. این شامل تنظیم پروفایل برای بازی ها و موارد دیگر می شود.
  • سازگاری چند پلت فرم – یکی از بهترین ویژگی های این هدست، سازگاری چند پلتفرمی آن است. اما این فقط امکان استفاده از آن با چندین پلتفرم نیست. همچنین قابلیت اتصال آن به کامپیوتر و کنسول به طور همزمان و جابجایی بین اتصالات بدون دردسر با استفاده از DAC است.

SteelSeries Arctis Nova Pro

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/IUY
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *