بهترین هدست بازی رایانه شخصی – جولای 2023

زمان مطالعه: 9 دقیقه

به دنبال بهترین هدست برای بازی شخصی هستید؟ جلوترش رو نگاه نکن! ما لیستی از بهترین گزینه ها را برای انتخاب تهیه کرده ایم تا بتوانید زمان کمتری را برای جستجوی هدست و زمان بیشتری را صرف استفاده از آن کنید. احتمالاً صدها گزینه هدست برای گیمرهای رایانه شخصی وجود دارد. و اگر از روی تجربه صحبت کنیم، داشتن تعداد زیادی برای انتخاب می تواند خسته کننده و کاملا خسته کننده باشد.

ما سعی کرده‌ایم با محدود کردن انتخاب‌های شما به برخی از بهترین هدست‌های بازی که می‌توانید برای رایانه شخصی پیدا کنید، فرآیند را بسیار ساده‌تر کنیم. انتخاب های ما بر اساس ترکیبی از عوامل از جمله قیمت، ساخت و کیفیت صدا، ویژگی ها و البته راحتی است. زیرا اگر هدست راحت نباشد، هر چقدر هم که خوب باشد، کمتر از آن استفاده خواهید کرد.

در زیر می توانید لیست کامل را به همراه قیمت ها و گزینه های خرید مشاهده کنید. و در زیر خلاصه شرح مختصری از هر هدست را خواهید دید.

بهترین هدست بازی کامپیوتری

SteelSeries Arctis Nova Pro Wireless

Arctis Nova Pro Wireless

ما این لیست را با یکی از مدعیان واضح بهترین هدست کلی شروع می کنیم. سری SteelSeries Arctis Nova Pro Wireless. به عنوان جانشین Arctis Pro Wireless، Nova Pro Wireless چیزهای زیادی برای انجام دادن دارد. اما به نظر می رسد که با ارتقای بسیار خوبی از مدل قدیمی پیشی گرفته است.

برای شروع، اکنون با حذف نویز فعال و حالت شفاف ارائه می شود. بنابراین می‌توانید هر چیزی غیر از بازی خود را مسدود کنید یا اجازه دهید صدای کمی بیشتر وارد شود. میکروفون جمع‌شونده نیز اکنون با هدست همسطح قرار می‌گیرد.

SteelSeries همچنین از شر هدبند عینک اسکی خلاص شده و هدست را قابل تمدید کرده است. حتی با یک DAC بازی کمی کوچکتر از مدل قبلی عرضه می شود. که همچنان به شما امکان می دهد همزمان به دو دستگاه متصل شوید. بنابراین می توانید آن را به رایانه شخصی و کنسول خود وصل کنید. بهترین از همه، این است که با دو باتری قابل تعویض عرضه می شود، بنابراین می توانید همیشه یکی را شارژ نگه دارید و هرگز نگران از بین رفتن باتری هدست در وسط بازی نباشید.

همه آنچه گفته شد، هدست مطمئناً گران است. اما شما همان چیزی را می گیرید که برای آن پول می دهید. و شما در اینجا برای کیفیت هزینه می کنید. اگر اساساً برای همه چیز یک هدست می خواهید، این کار باید انجام شود. همچنین می توانید مدل سیمی را برای Xbox انتخاب کنید و 100 دلار پس انداز کنید. چه با بی سیم و چه با سیم، این یکی از بهترین هدست های بازی رایانه شخصی است.

Arctis Nova Pro Wireless

HyperX Cloud Alpha Wireless

HyperX Cloud Alpha Wireless

دلایل زیادی برای دوست داشتن Cloud Alpha Wireless از HyperX وجود دارد. اما شاید بهترین دلیل عمر باتری فوق العاده طولانی باشد. HyperX ادعا می کند که با یک بار شارژ تا 300 ساعت دوام می آورد. اگر بخواهید هر یک از آن روزها به مدت 24 ساعت از آن استفاده کنید، دوازده روز و نیم است. اما از آنجایی که این واقع بینانه نیست، احتمالاً حداقل یک ماه قبل از اینکه نیاز به وصل کردن آن داشته باشید، دوام خواهد آورد.

که کاملاً دلخراش است. فراتر از عمر باتری، دارای صدای فضایی است که به نظر ما در طول جلسات بازی ما بسیار لذت بخش است، و همچنین پدهای گوش فوم حافظه راحت. همچنین یک میکروفون حذف نویز و یک قاب آلومینیومی بادوام وجود دارد.

به طور کلی، یک هدست بسیار خوب برای بازی رایانه شخصی و یکی از بهترین گزینه هایی که می توانید پیدا کنید.

Cloud Alpha Wireless

EPOS GSP 670

سنهایزر GSP 670

وقتی صحبت از بازی رایانه شخصی می شود، GSP 670 EPOS یک گزینه عالی است. تا حدودی هزینه بر است، البته نه تقریباً به اندازه سابق که اکنون می توانید آن را در فروش پیدا کنید. به‌علاوه، صدای بازی واقعاً شگفت‌انگیزی را نسبت به قیمت دریافت می‌کنید.

شاید بهترین قسمت میکروفون باشد. حرکت چرخشی که به شما امکان می‌دهد آن را بالا ببرید تا میکروفون را بی‌صدا کنید، ساده‌ترین راه برای بی‌صدا کردن خود در چت است. دوره زمانی. این هدست همچنین بسیار راحت است و می توان آن را برای جلسات بازی تمام روز بدون ناراحتی استفاده کرد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  بهترین برنامه های پخش زنده فوتبال برای رایانه شخصی، اندروید و آی او اس

صحبت از راحتی، این است که دارای تناسب قابل تنظیم در هر دو طرف هدست و همچنین در بالای باند برای کشش بیشتر یا کمتر. همچنین میکروفون قابلیت حذف نویز را دارد. بنابراین حتی اگر از Discord استفاده می‌کنید که فیلتر نویز مبتنی بر نرم‌افزار مناسبی دارد، این فقط تضمین می‌کند که صدای شما شفاف است.

و، برای صدای معمولی بازی و صدای چت، شماره‌گیری صدا جداگانه دارید. به شما اجازه می دهد همه چیز را کاملاً تنظیم کنید.

این برای رایانه های شخصی، PS4 و دستگاه های تلفن همراه نیز کار می کند و صدای بازی بسیار کم تأخیر را ارائه می دهد. با PS4 و موبایل خوب کار می کند، اما مزایای نرم افزار رایانه شخصی که واقعاً صدا را درخشنده می کند، ندارد. برای رایانه شخصی این یکی از بهترین هدست های بازی است که می توانید پیدا کنید.

EPOS GSP 670

Razer Kraken V3

Razer Kraken V3 X 1

برای هدست های سیمی، شکست دادن خط تولید کراکن Razer سخت است. هدست‌های Kraken همیشه یک گزینه واقعاً قوی با قیمت حدود 100 دلار بوده‌اند. و Kraken V3 نیز در اینجا مستثنی نیست. قیمت همان Kraken است که من شخصاً بیش از 5 سال پیش خریدم و استفاده کردم. و با حفظ کیفیت صدای خوب، به همان اندازه تکرارهای گذشته راحت است.

Razer این نسخه را چند ارتقا داده است. به عنوان مثال، اکنون دارای THX Spatial Audio است. بنابراین بازی ها فراگیرتر و واقعی تر به نظر می رسند. که واقعا چیزی است. همچنین اکنون دارای یک میکروفون HyperClear قابل جدا شدن است و دیگر در گوش هدست ذخیره نمی شود. برای راحتی، گوشواره‌های پارچه‌ای و چرمی هیبریدی دارید، و طبیعتاً Razer Chroma برای همگام‌سازی با سایر تجهیزات Razer وجود دارد.

Kraken V3

Master & Dynamic MG20

هدفون بازی Master Dynamic MG20 PS5

در حالی که بیشتر با در نظر گرفتن PS5 ساخته شده است، با رایانه شخصی نیز کار می کند و یک گزینه عالی برای هدست بازی رایانه شخصی است. Master & Dynamic MG20 در حالی که 450 دلار قیمت دارد، ویژگی های بازی و راحتی فوق العاده با کیفیت را ارائه می دهد. تو اینجا هم هر لعنتی بابتش را می پردازی.

برای شروع، Master & Dynamic از موادی مانند گوشواره منیزیمی، گوش‌پوش‌های چرمی پوست بره، و هدبند با روکش آلکانترا و بوم استفاده می‌کند. علاوه بر این، یک میکروفون بوم جداشدنی همراه با یک فیلتر پاپ ارائه می‌شود و یک میکروفون داخلی دوم برای تماس‌های صوتی یا چت در یک محیط معمولی‌تر دارد.

همچنین دارای یک آداپتور کم تاخیر، یک کیسه حمل ممتاز است و از USB-C برای شارژ استفاده می کند. صدای فراگیر 7.1 نیز روی آن وجود دارد و تا 22 ساعت عمر باتری دارد. میتونستم ادامه بدم از آنجایی که ویژگی های بسیار بیشتری وجود دارد که ارزش این هدست را دارد. همانطور که گفتیم، گران است، اما اگر می‌خواهید تجربه ممتازتری در بازی‌های خود داشته باشید، خوشحال خواهید شد، زیرا این یکی از بهترین هدست‌های بازی موجود است، حتی برای رایانه شخصی.

Master & Dynamic MG20

لاجیتک G Pro X 2 Lightspeed Wireless

Logitech G Pro X 2 (2)

ما Logitech G Pro X Lightspeed را دوست داشتیم و تا به امروز یکی از هدست های بازی مورد علاقه ما باقی مانده است، اما اکنون زمان آن رسیده که یک تازه وارد آن را جایگزین کند. اوایل ماه جاری لاجیتک به طور رسمی G Pro X 2 Lightspeed را معرفی کرد. این یک پیشرفت از هر نظر نسبت به نسخه اصلی است.

از درایورهای گرافن برای صدای دقیق تر استفاده می کند تا بتوانید بهترین عملکرد را داشته باشید. از آنجا که صدا در بازی ها اهمیت دارد و اگر بازی های چند نفره رقابتی انجام دهید، هر مزیتی را که می توانید به دست آورید، می خواهید. در این حالت، درایورهای گرافن می توانند به شما کمک کنند تا صدای اطراف خود را بهتر بشنوید.

علاوه بر درایورهای گرافن، لاجیتک هم عمر باتری و هم برد اتصال دانگل بی سیم Lightspeed را افزایش داد. عمر باتری در حال حاضر تا 50 ساعت با یک بار شارژ است. و برد دانگل از 15 متر به 30 متر رسید. حتی راحتی با بالشتک بیشتر روی هدبند و گوش بالشی بهتر است تا هنگام بازی راحت باشید. به‌علاوه، هدست اکنون سبک‌تر است، بنابراین در طول جلسات طولانی‌تر بازی، احتمال خستگی کمتری وجود دارد. علاوه بر این، گوش کاسه ها اکنون می چرخند که هم برای ذخیره سازی و هم برای راحتی مناسب است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 بهترین جایگزین Roblox برای رایانه شخصی و موبایل

به طور کلی، این یک هدست فوق العاده است و اگر تجهیزات بازی لاجیتک را دوست دارید، این هدستی است که باید به آن بروید.

G Pro X Lightspeed Wireless

EPOS H3Pro Hybrid

هدست بازی هیبریدی EPOS H3PRO

  • قیمت: 279 دلار
  • از کجا بخریم: آمازون

این یکی دیگر از هدست های بازی مورد علاقه ما است. EPOS H3Pro Hybrid عالی است زیرا می‌توانید از طریق بلوتوث از آن استفاده کنید، به این معنی که با دستگاه‌های تلفن همراه سازگار است، اما به لطف دانگل با تأخیر کم، می‌توان از آن با رایانه شخصی نیز استفاده کرد. اگر می‌خواهید در عمر باتری صرفه‌جویی کنید، می‌توانید آن را به عنوان یک هدست سیمی با کابل 3.5 میلی‌متری همراه متصل کنید.

بنابراین، شما گزینه هایی برای اتصال در اینجا با جلسات بازی رایانه شخصی خود دارید. جدای از گزینه های اتصال، برخی از بهترین صداها را در هدست های بازی ارائه می کند که ما امتحان کرده ایم. بعلاوه راحت است و در صورت نیاز به تعویض، پدهای گوش به راحتی قابل تعویض هستند. همچنین اگر به میکروفون جداشدنی بسیار نرمی که با استفاده از آهنربا به هدست متصل می شود اشاره نکنیم.

این یکی دیگر از گزینه های گران قیمت است، اما به دلیل تطبیق پذیری، کیفیت و راحتی، یکی از بهترین هدست ها برای بازی های رایانه شخصی است که می توانید خریداری کنید.

H3Pro Hybrid

Beyerdynamic MMX 100 & MMX 150

Beyerdynamic MMX 150 2

  • قیمت: از 99 دلار
  • از کجا بخریم: آمازون

این دو هدست پشت بسته Beyerdynamic از بهترین هدست هایی هستند که می توانید با قیمت حدودی آن ها تهیه کنید. که برای MMX 150 150 دلار و برای MMX 100 99.99 دلار است. ما می دانیم که مناسب است.

هر دو با میکروفون های خازنی کاردیوئید META Voice قابل جدا شدن برای وضوح صدا، و همچنین امپدانس 32 اهم، صفحه های مخصوص صدا برای تنظیم دقیق صدا و موارد دیگر ارائه می شوند. و اگر از MMX 150 استفاده کنید، از حالت افزوده بهره مند می شوید. روشن کردن این گزینه باعث می شود صداهای خارج از هدست در برخی فیلتر شوند. بنابراین می توانید هم صدای بازی را بشنوید و هم آنچه را که در اطرافتان است.

هر دو هدست سیمی هستند، بنابراین در اینجا آزادی هدست بی سیم را نخواهید داشت. اما راحتی و کیفیت صدا عالی هستند و هر دو نسبتا مقرون به صرفه هستند.

MMX 100 و MMX 150

Corsair HS60 Pro

Corsair HS60 Pro

Corsair یکی از هدست های سیمی با صدایی بهتر را با قیمت حدود 70 دلار می سازد. با استفاده از پدهای گوش مخملی و دسته های قابل تنظیم، و همچنین هدبند قابل افزایش، می توانید ساعت ها HS60 Pro را بپوشید و نگران ناراحتی نباشید. مانند بسیاری از این هدست‌ها، این هدست نیز چند پلتفرمی است، بنابراین می‌توانید با رایانه شخصی و کنسول‌ها از آن استفاده کنید. و اگر یک دستگاه تلفن همراه با جک هدفون دارید، می توانید از آن نیز استفاده کنید.

چیزی که ما در مورد آن بیشتر دوست داریم، درایورهای نئودیمیوم 50 میلی متری است که فکر می کردیم صدای شگفت انگیزی را تولید می کنند. مخصوصا برای قیمت. همچنین دارای یک میکروفون جداشدنی است تا در صورت عدم نیاز به استفاده از آن در صورت شما نباشد. به سادگی آن را بردارید و در جایی ذخیره کنید. با توجه به قیمت، راحتی و کیفیت صدا، این یکی از بهترین هدست های بازی ایکس باکس است که می توانید پیدا کنید.

HS60 Pro

JBL Quantum 200

JBL Quantum 200

در تکمیل لیست، آخرین هدست سیمی، JBL Quantum 200 را داریم. با 50 دلار، شما یک هدست مناسب برای بازی هایی با کیفیت صدا و راحتی در ذهن دارید. اگرچه ما به شما نمی گوییم که صدای آن بهتر از چیزی مانند Arctis Nova Pro Wireless است، اما نسبت به قیمت بسیار خوب به نظر می رسد. و اگر نگرانی اصلی شما هزینه بدون کاهش کیفیت صدا باشد، این باعث صرفه جویی چند دلاری بیشتر از Corsair HS60 Pro در بالا می شود.

همچنین دارای یک میکروفون تلنگر به بی‌صدا است که قطع صدا را بسیار راحت و سریع می‌کند. بدون نیاز به جستجو برای دکمه مانند شما در برخی از هدست. حتی دارای تنظیم صدا در سمت راست گوش چپ برای دسترسی آسان است.

کوانتوم 200

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/mTqMuC
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *