نحوه نصب GoToMyPC بر روی کامپیوتر میزبان

زمان مطالعه: 4 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک نحوه نصب GoToMyPC بر روی کامپیوتر میزبان
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

GoToMyPC ابزاری برای اشتراک‌گذاری صفحه‌نمایش آنلاین است که به کاربران اجازه می‌دهد با استفاده از رایانه‌های شخصی دیگری که دارای اینترنت فعال هستند در سراسر مناطق به رایانه‌های خود دسترسی داشته باشند. اساساً، شما می توانید از هر کجای دنیا از راه دور به رایانه شخصی خود دسترسی داشته باشید. اگر می خواهید بدانید نحوه نصب GoToMyPC بر روی کامپیوتر میزبان، این مقاله برای تو است.

نحوه نصب GoToMyPC بر روی کامپیوتر میزبان

پس از خرید یک حساب کاربری از GoToMyPC و نصب آن، می‌توانید به برنامه‌ها، فایل‌ها، منابع شبکه، ویرایش اسناد، ارسال و دریافت ایمیل و هر کار دیگری که می‌توانید در رایانه میزبان انجام دهید دسترسی داشته باشید.

برخی از کاربران هنوز با درک فرآیند نصب GoToMyPC دست و پنجه نرم می کنند. سرراست است

ابتدا باید یک حساب کاربری انتخابی یا یک گزینه آزمایشی رایگان خریداری کرده باشید. حساب‌های GoToMyPC شامل GoToMyPC، GoToMyPC Pro و GoToMyPC Corporate است. بسته ای را انتخاب کنید که مناسب اعضای تیم شما باشد و سپس مراحل این پست را برای نصب آن دنبال کنید.

نحوه نصب GoToMyPC بر روی کامپیوتر میزبان

برای نصب برنامه GoToMyPC بر روی رایانه میزبان خود، باید به صورت فیزیکی حضور داشته باشید زیرا در صورت فراموش کردن آنها، از این رایانه برای بازنشانی رمزهای عبور یا کدهای دسترسی استفاده می شود. سیستم مورد نیاز برای نصب GoToMyPC در رایانه شخصی ویندوزی عبارتند از: ویندوز 11/10/8/7، 2 گیگابایت رم و پردازنده 2.4 گیگاهرتز یا بیشتر، از جمله. اساساً، هر رایانه مدرن باید برنامه GoToMyPC را نصب کند. نصب عمده شامل دو بخش است:

برنامه GoToMyPC را نصب کنید

نحوه نصب GoToMyPC بر روی کامپیوتر میزبان

برای نصب GoToMyPC بر روی کامپیوتر میزبان، به صفحه ورود به سیستم GoToMyPC بروید و اطلاعات کاربری خود را وارد کنید. پیدا کنید و روی آن کلیک کنید +افزودن این کامپیوتر و سپس انتخاب کنید نصب GoToMyPC.

را gotosetup.exe فایل دانلود شده و در پوشه دانلود کامپیوتر شما ذخیره می شود. برای نصب برنامه روی فایل دانلودی خود کلیک کنید. ممکن است یک درخواست UAC دریافت کنید که باید روی آن کلیک کنید آره. برای اتمام نصب، دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید.

کامپیوتر میزبان را با اعتبار حساب GoToMyPC ثبت کنید

نحوه نصب GoToMyPC بر روی کامپیوتر میزبان

گام مهم بعدی این است که رایانه میزبان خود را در برنامه ای که به تازگی نصب کرده اید با اعتبار حساب GoToMyPC ثبت کنید. برنامه GoToMyPC را باز کنید و به آن بروید اطلاعات حساب را وارد کنید گزینه. در اینجا آدرس ایمیل و رمز عبوری که برای ثبت نام در وب سایت GoToMyPC استفاده کرده اید را وارد کنید. کلیک بعد ادامه. منحصر به فرد ایجاد کنید نام مستعار که به خوبی نشان دهنده کامپیوتر میزبان و کلیک کنید بعد. برای تکمیل فرآیند، دستورالعمل‌های روی صفحه را دنبال کنید.

می توانید با کلیک بر روی نماد آن در قسمت سینی رایانه ویندوز خود به برنامه GoToMyPC دسترسی پیدا کنید. همچنین می توانید برای ایجاد تغییرات بیشتر در برنامه روی همان نماد راست کلیک کنید.

امیدواریم اکنون بتوانید GoToMyPC را روی رایانه میزبان با موفقیت نصب کنید.

خواندن: بهترین نرم افزار رایگان Remote Desktop برای ویندوز

کامپیوتر میزبان در GoToMyPC کدام است؟

رایانه میزبان GoToMyPC یک رایانه شخصی یا مک است که می‌خواهید با استفاده از دستگاه یا رایانه دیگری که به اینترنت متصل است، از راه دور به آن دسترسی داشته باشید. کامپیوتر میزبان جایی است که برنامه GoToMyPC را نصب و راه اندازی می کنید. با استفاده از اعتبار اینجا، می توانید از راه دور در هر نقطه از جهان به آن دسترسی داشته باشید. این یک راه عالی برای افراد، مشاغل کوچک یا شرکت های بزرگ است تا از راه دور کار کنند و به همه چیزهایی که نیاز دارند از رایانه میزبان دسترسی داشته باشند.

نکته بعدی: فعال کردن، غیرفعال کردن، مسدود کردن، استفاده از Remote Desktop Connection در ویندوز

آیا نسخه رایگان GoToMyPC وجود دارد؟

هیچ نسخه رایگانی از نرم افزار GoToMyPC وجود ندارد، اما می توانید برای نسخه آزمایشی به مدت 7 روز ثبت نام کنید. بسته ها شامل GoToMyPC Personal، GoToMyPC Pro و GoToMyPC Corporate. بنابراین اگر به دنبال یک ابزار دسکتاپ از راه دور رایگان هستید، این یکی از آنها نیست.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://8pic.ir/mag/%d9%86%d8%ad%d9%88%d9%87-%d9%86%d8%b5%d8%a8-gotomypc-%d8%a8%d8%b1-%d8%b1%d9%88%db%8c-%da%a9%d8%a7%d9%85%d9%be%db%8c%d9%88%d8%aa%d8%b1-%d9%85%db%8c%d8%b2%d8%a8%d8%a7%d9%86/
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *