نحوه حذف روش پرداخت از Apple ID و اگر نمی توانید چه کاری انجام دهید

زمان مطالعه: 7 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی نحوه حذف روش پرداخت از Apple ID و اگر نمی توانید چه کاری انجام دهید همراه ما باشید

آیا در تلاش برای حذف یک روش پرداخت از Apple ID خود هستید؟ از کارت های اعتباری گرفته تا پی پال، اپل به شما اجازه می دهد تا روش های پرداخت را در حساب اپل خود اضافه کنید و حتی آن ها را تغییر دهید. اما اگر بخواهید پی پال را حذف کنید چرا که دیگر به آن نیاز ندارید چه؟ آیا می خواهید جزئیات Amex خود را پاک کنید زیرا نگران چشم انداز ایمنی هستید؟ این توضیح دهنده راه هایی برای حذف روش های پرداخت را نشان می دهد.

 

علاوه بر این، بسیاری از کاربران اینترنت شکایت دارند که نمی توانند یک روش پرداخت را از Apple ID خود حذف کنند. اگر شما یکی از آنها هستید، این توضیح دهنده شما را با رفع مشکلات مربوطه راهنمایی می کند.

چرا باید روش پرداخت را حذف کنید

ما شما را نمی ترسانیم. با این حال، بگوییم که یک دزد به رمز عبور آیفون شما دسترسی پیدا می‌کند – هک کردن اطلاعات کارت اعتباری شما برای آنها کار ساده‌ای است. اگر طعمه چنین دزدی شوید، می توانید تمام پس انداز زندگی خود را از دست بدهید.

چرا باید روش پرداخت را حذف کنیدچرا باید روش پرداخت را حذف کنید

جدا از این، اگر هیچ اشتراکی ندارید یا به طور مرتب از کیف پول خود استفاده می کنید، لازم نیست مشخصات کارت خود را در آیفون خود ذخیره کنید. در چنین مواردی، روش های پرداخت را از Apple ID خود حذف کنید. بهترین بخش این است که همیشه می توانید روش های پرداخت را به طور یکپارچه اضافه کنید.

نحوه حذف روش پرداخت اپل

اگر می خواهید روش های پرداخت ذخیره شده در Apple ID خود را حذف کنید، می توانید این کار را با استفاده از iPhone، iPad، Mac و Windows خود انجام دهید. بیایید همه آنها را مرحله به مرحله بررسی کنیم.

روش 1: استفاده از iPhone یا iPad

می توانید از iPhone یا iPad خود برای حذف یک روش پرداخت از Apple ID خود استفاده کنید. لطفاً توجه داشته باشید که مراحل برای هر دو دستگاه یکسان خواهد بود.

مرحله 1: برنامه تنظیمات را باز کنید. سپس، روی نام خود ضربه بزنید. به پرداخت و ارسال مراجعه کنید.

گام 2: اکنون روی روش پرداختی که می خواهید حذف کنید ضربه بزنید. حذف روش پرداخت را انتخاب کنید.

روش 2: کارت یا هر روش پرداخت دیگری را با استفاده از مک حذف کنید

اگر در حذف روش پرداخت در iPhone یا iPad خود مشکل دارید، نگران نباشید. حتی با استفاده از مک می توانید یک کارت اعتباری را از Apple ID خود حذف کنید.

مرحله 1: اپ استور را در مک خود باز کنید. روی نام خود > تنظیمات حساب ضربه بزنید.

روی تنظیمات حساب ضربه بزنیدروی تنظیمات حساب ضربه بزنید

گام 2: مدیریت پرداخت ها را در کنار اطلاعات پرداخت در پنجره جدید انتخاب کنید.

مدیریت پرداخت ها را انتخاب کنیدمدیریت پرداخت ها را انتخاب کنید

مرحله 3: حالا گزینه Delete را انتخاب کنید. می توانید گزینه ای را در کنار روش پرداختی که می خواهید حذف کنید پیدا کنید.

روی حذف 4 ضربه بزنیدروی حذف 4 ضربه بزنید

مرحله 4: در پنجره پاپ آپ گزینه Delete را برای تایید انتخاب کنید.

Delete را فشار دهیدحذف را فشار دهید

روش سوم: استفاده از ویندوز

اگر نمی توانید یک روش پرداخت را با آیفون خود حذف کنید و iPad یا Mac ندارید، نگران نباشید. می توانید روش های پرداخت را از طریق لپ تاپ یا رایانه شخصی ویندوز حذف کنید. می توانید این کار را با استفاده از برنامه iTunes در لپ تاپ خود انجام دهید. در اینجا نحوه حذف روش پرداخت با استفاده از iTunes در ویندوز آورده شده است.

مرحله 1: برنامه iTunes را باز کنید. سپس روی Account ضربه بزنید.

روی Account ضربه بزنیدروی Account ضربه بزنید

گام 2: مشاهده حساب من را انتخاب کنید.

مشاهده حساب من را انتخاب کنیدمشاهده حساب من را انتخاب کنید

مرحله 3: اکنون روی Manage Payments ضربه بزنید. این را می توانید در کنار برگه اطلاعات پرداخت پیدا کنید.

روی مدیریت پرداخت ها ضربه بزنیدروی مدیریت پرداخت ها ضربه بزنید

مرحله 4: در کنار روش پرداختی که می خواهید حذف کنید، روی Edit ضربه بزنید.

ویرایش 1 را انتخاب کنیدویرایش 1 را انتخاب کنید

مرحله 5: در صفحه جدید، روی Remove Payment Method ضربه بزنید.

حذف روش پرداخت را انتخاب کنیدحذف روش پرداخت را انتخاب کنید

نحوه حذف تمام روش های پرداخت در آیفون

فرض کنید چندین روش پرداخت در آیفون خود دارید. ما می‌دانیم که حذف یک به یک روش‌های پرداخت ممکن است دشوار باشد. نگران نباشید، ما یک ترفند ساده داریم که به شما امکان می دهد همه روش های پرداخت را به یکباره در آیفون خود حذف کنید. در اینجا به این صورت است:

مرحله 1: تنظیمات را در آیفون خود باز کنید. سپس، روی نام خود ضربه بزنید. به پرداخت و ارسال مراجعه کنید.

گام 2: ویرایش را انتخاب کنید. سپس، دکمه قرمز حذف را در کنار روش پرداختی که می‌خواهید حذف کنید، فشار دهید. در پنجره پاپ آپ، گزینه Remove را انتخاب کنید.

اگر نمی توانید روش پرداخت را حذف کنید، چه کاری باید انجام دهید

آیا روش های ذکر شده در بالا را برای حذف روش های پرداخت از Apple ID خود دنبال کردید؟ با این حال، نتوانستید روش پرداخت را حذف کنید؟ خوب، در اینجا چند مرحله وجود دارد که می توانید برای حل این مشکل انجام دهید.

اگر نمی توانید روش پرداخت را حذف کنید، چه کاری انجام دهیداگر نمی توانید روش پرداخت را حذف کنید، چه کاری انجام دهید
  • آیا اشتراکی مانند iCloud+ دارید؟ برای حذف روش پرداخت از Apple ID خود، باید iCloud+ یا سایر اشتراک هایی را که استفاده می کنید لغو کنید. در غیر این صورت، منتظر بمانید تا دوره اشتراک سپری شود تا روش پرداخت خود را حذف کنید.
  • علاوه بر این، اگر در گروه اشتراک‌گذاری خانواده هستید یا از اشتراک خرید استفاده می‌کنید، اپل به شما اجازه نمی‌دهد روش پرداخت را حذف کنید. در چنین مواردی، اپل موظف است که سازمان‌دهنده خانواده یک روش پرداخت را به Apple ID خود متصل کند. بنابراین، اگر سازمان‌دهنده خانواده هستید، اشتراک‌گذاری خرید را خاموش کنید تا روش پرداخت حذف شود.
  • مهمتر از همه، آیا به اپل بدهکار هستید؟ اگر بله، اپل به شما اجازه نمی‌دهد روش پرداخت را حذف کنید مگر اینکه موجودی مرتبط با Apple ID خود را پرداخت کنید. پس از پرداخت، مراحل بالا را برای حذف روش پرداخت دنبال کنید.

حذف روش پرداخت

بنابراین، به این ترتیب می توانید روش های پرداخت را از Apple ID خود با استفاده از iPhone، iPad، Mac یا حتی دستگاه ویندوز خود حذف کنید. اگر مشکلی وجود ندارد، برای رفع مشکل با پشتیبانی اپل تماس بگیرید. در مجموع، توصیه می کنیم کارت اعتباری خود را برای اهداف ایمنی در صورتی که از آن استفاده نمی کنید، از Apple ID حذف کنید.

امیدواریم از این مقاله نحوه حذف روش پرداخت از Apple ID و اگر نمی توانید چه کاری انجام دهید مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/UdVERt
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *