نحوه حذف گروه فیس بوک ، همه آنچه که باید بدانید

زمان مطالعه: 11 دقیقه

نحوه حذف گروه فیس بوک ، همه آنچه که باید بدانید

آیا در جستجوی نحوه حذف یک گروه فیس بوک هستید که دیگر از آن استفاده نمی کنید؟ خوشبختانه، شما با اطلاعات مناسب در مورد نحوه انجام آن به مجله هشت پیک آمده اید ، پس در این مقاله اختصاصی از سایت هشت پیک همراه ما باشید

ممکن است به دلایل مختلف یک گروه فیس بوک ایجاد کنید: برای دریافت مشاوره در مورد یک موضوع خاص، جمع آوری دوستان در یک منطقه، یا ارتباط با یک جامعه بزرگتر بر اساس موضوعی که دوست دارید.

با این حال، علاقه شما ممکن است کاهش یابد، یا گروه شما ممکن است به هدف خود رسیده باشد، و اکنون به عنوان یک برگه غیرفعال در نمایه فیس بوک شما غیرفعال است. بنابراین، اگر یک اطلاعیه فیس بوک ناگهان علاقه شما را به گروهی جلب کرد که سال ها نادیده گرفته بودید، چه خواهید کرد؟

ظاهراً دوست دارید از شر آن گروه فیس بوک خلاص شوید، اینطور نیست؟ این مقاله به شما نشان می دهد که چگونه یک گروه فیس بوک را در چند مرحله و آسان حذف کنید.

فهرست مطالب این مقاله

گروه فیس بوک چیست؟

گروه فیس بوک راهی برای گروه کوچکی از افراد برای اتصال، اشتراک گذاری و در ارتباط ماندن در پلت فرم رسانه های اجتماعی است.

مردم غالباً گروه هایی را پیرامون موضوعاتی مانند کتاب تشکیل می دهند، به عنوان مثال، یک باشگاه کتاب، سایت های عضویت خصوصی، یک تجارت یا برندها، گروه های پشتیبانی، تجربیات مشترک و غیره.

در اصل، چیزی به نام موضوع «بد» برای یک گروه وجود ندارد. این همه بسته به اهداف جامعه شما متفاوت است.

فیس بوک به تازگی Groups for Pages را معرفی کرد که به بیش از 70 میلیون صفحه پلت فرم رسانه اجتماعی اجازه می دهد فیدها و گروه های خود را راه اندازی کنند.

این ارتقا به کسب و کارها فرصت های بیشتری برای افزایش تعامل می دهد، که می تواند به به حداقل رساندن کاهش دسترسی ارگانیک که کاربران صفحه فیس بوک در چند سال گذشته مشاهده کرده اند، کمک کند.

گروه‌های فیس‌بوک راهی عالی برای ارتباط با سایر افرادی هستند که علایق شما را به اشتراک می‌گذارند، و برای کسب‌وکارهایی که به دنبال ایجاد شبکه در فیس‌بوک هستند، به طور فزاینده‌ای حیاتی می‌شوند.

 

نحوه روی دسکتاپ

اگر شما یک سرپرست هستید اما گروه را ایجاد نکرده اید، می توانید به سادگی گروه را هنگامی که مدیر واقعی گروه را ترک کرد حذف کنید. در زیر یک روش گام به گام برای حذف یک گروه فیس بوک است که دیگر از آن استفاده نمی کنید.

1. از رایانه خود به Facebook.com بروید و وارد شوید.

2. به صفحه اصلی خود بروید و روی ” گروه ها ” از ستون سمت چپ صفحه خود کلیک کنید.

3. در قسمت ” گروه هایی که مدیریت می کنید ” از سمت چپ صفحه خود، روی گروهی که می خواهید حذف کنید کلیک کنید.

4. روی « اعضا » کلیک کنید

 

5. قبل از حذف گروه باید همه اعضای گروه را حذف کنید. روی سه نقطه روی هر یک از اعضای گروه کلیک کنید و ” حذف از گروه ” را انتخاب کنید.

6. مرحله 5 را برای هر عضو تکرار کنید تا زمانی که تنها شما باقی بمانید.

7. بعد از اینکه همه اعضای گروه را حذف کردید، روی سه نقطه جلوی نام گروه خود کلیک کنید و روی “ترک گروه” کلیک کنید.

نحوه حذف گروه فیس بوک از یک دستگاه تلفن همراه

1. از برنامه موبایل فیس بوک وارد حساب کاربری خود شوید.

2. روی ” menu ” در سمت راست بالای صفحه خود کلیک کنید

3. روی ” گروه ها ” کلیک کنید

4. در سمت چپ بالای صفحه، « گروه‌های شما » را انتخاب کنید.

5. از قسمت ” گروه هایی که مدیریت می کنید ” روی گروهی که می خواهید حذف کنید کلیک کنید.

6. روی نماد ” ستاره ” در سمت راست بالای صفحه خود کلیک کنید.

7. روی « اعضا » کلیک کنید

8. قبل از حذف گروه باید همه اعضای گروه را حذف کنید. پس از آن بر روی ” حذف گروه ” کلیک کنید

شایان ذکر است که اگر مدیر اصلی گروه نیستید یا به عنوان مدیر تعیین نشده اید، باید با مراجعه به تنظیمات گروه و انتخاب خروج، به راحتی و عادلانه از گروه خارج شوید. همچنین می‌توانید انتخاب کنید که اگر نمی‌خواهید از گروه حذف شوید.

دلایلی که چرا مردم گروه فیس بوک خود را حذف می کنند

عوامل مختلفی وجود دارد که ممکن است بخواهید از گروه فیس بوک خود خلاص شوید، چه خالق، چه برند یا کارآفرین باشید.

تعداد فزاینده‌ای از برندها و شرکت‌ها فیسبوک را به نفع انتخاب گروه مؤثر فیس‌بوک ترک می‌کنند. در زیر برخی از دلایل خاص وجود دارد که چرا گروه های فیس بوک مکان مناسبی برای شروع ایجاد یک انجمن نیستند.

1. عدم وجود گزینه های کسب درآمد

هیچ شکی وجود ندارد که ساخت گروه های فیس بوک ساده است، اما فاقد ویژگی های کسب درآمد هستند. هیچ روشی برای دریافت هزینه عضویت در گروه فیس بوک وجود ندارد.

گروه های فیس بوک هیچ گونه اشتراک داخلی، کمک مالی یا ویژگی های تجارت الکترونیکی ندارند. اگر می‌خواهید از گروه خود کسب درآمد کنید یا اگر بنیادی هستید که برای ادامه جامعه به کمک‌های مالی وابسته است، باید گزینه‌های عضویت ممتاز را بررسی کنید.

2. رشد ارگانیک مبتنی بر وب ناکافی

اگر یکی از اهداف گروه شما افزایش دیده شدن محصول، تقویت اعتبار برند یا جذب اعضای جدید با حضور در مقابل هرچه بیشتر مخاطبان باشد، گروه های فیس بوک سودی نخواهند داشت.

اگرچه می توانید از گزینه بازاریابی آن برای افزایش دید شرکت خود استفاده کنید زیرا ساختار جوامع فیس بوک رشد ارگانیک را محدود می کند.

از آنجایی که جامعه فیس بوک شما فقط به پلتفرم فیس بوک محدود شده است، موتورهای جستجو قادر به خزیدن و فهرست بندی محتوای ارسال شده در گروه شما نیستند.

این بدان معناست که شما ترافیک حیاتی گروه خود را از دست می دهید زیرا ربات ها نمی توانند محتوای شما را پیدا کنند، آن را فهرست بندی کنند یا هیچ ترافیک ارگانیکی را به گروه شما هدایت کنند.

3. گروه های فیس بوک فاقد سفارشی سازی هستند

ایجاد گروه‌های فیس‌بوک ساده است، اما وقتی نوبت به تغییر طرح‌ها و سفارشی‌سازی آن‌ها برای برند یا نیازهای کسب‌وکار شما می‌رسد، آنها نیز محدود می‌شوند. شما نمی توانید گروه را در دامنه خود نگه دارید، به عنوان مثال (به عنوان مثال group.domain.com).

علاوه بر این، شما مجاز به تغییر زیبایی شناختی و ترکیب رنگ ها برای مطابقت بهتر با نیازهای برند خود نیستید. جدای از آن، ادغام گروه در هدر یا پاورقی سایت شما برای ناوبری آسان امکان پذیر نیست.

مهمتر از همه، به عنوان مالک گروه، باید بتوانید عناصر فردی گروه را بر اساس مشخصات و خواسته های کاربر خود دسته بندی و نمایش دهید. غیرممکن است که میلیون ها جامعه مختلف را با استفاده از یک طرح گروهی عمومی به تصویر بکشید.

4. کنترل ناکافی بر رفتار اعضا

میزبانی یک گروه فیس بوک کار دشواری است. هر چه تعداد افراد در گروه بیشتر باشد، کار دشوارتر می شود. به همین دلیل است که شرکت های بزرگ چندین تیم را برای مدیریت انجمن های آنلاین متعهد می کنند.

حتی با وجود گروهی از متخصصان در تیم خود، کارهای کوچکی وجود دارد که می توانید برای پیگیری افرادی که در گروه شما نظر می دهند و انجام می دهند، انجام دهید.

شما می‌توانید پست‌ها و نظرات را حذف کنید، سایر کاربران را تشویق کنید تا اطلاعات نقض قوانین را به مدیران گزارش دهند، اعضا را حذف کنید و کلمات خاصی را به‌عنوان غیرقابل قبول علامت‌گذاری کنید. همچنین می توانید فهرستی از قوانین انجمن فیس بوک که اعضای شما باید به آن پایبند باشند ایجاد کنید.

اگر یک گروه بزرگ فیس بوک را مدیریت می کنید، از قبل می دانید که همه این گزینه ها، اگرچه مفید هستند، کافی نیستند. فیس بوک هنوز روشی را ایجاد نکرده است که به مدیران کنترل بیشتری بر اطلاعات گروه هایشان بدهد.

5. هیچ گزینه ای برای ادغام شخص ثالث وجود ندارد

آیا علاقه مند به ادغام برنامه های شخص ثالث مانند Mailchimp ، Mixpanel ، یا Intercom در گروه فیس بوک خود هستید؟ یه خبر افتضاح برات دارم این به سادگی در فیس بوک امکان پذیر نیست.

افزونه های شخص ثالث فقط برای سرویس هایی مانند Hootsuite در دسترس هستند که به شما کمک می کند پست ها را برنامه ریزی کنید و به نظرات پاسخ دهید. به عنوان مثال، در حال حاضر نمی توانید برای اعضای انجمن فیس بوک خود ایمیل بفرستید.

6. کلاس های آنلاین و گروه های “مستر متفکر” مجاز نیستند

این می‌تواند به شکل راه‌اندازی یک جامعه «مستر متفکر» پولی یا یک کلاس آنلاین پولی برای کاربرانی باشد که به توجه و زمان بیشتری نیاز دارند.

هیچ یک از این گزینه ها در گروه فیس بوک موجود نیست. و امروزه، گزینه‌های بسیاری از گروه‌های فیسبوک وجود دارد که برای ارائه این نوع عملکرد طراحی شده‌اند.

7. هیچ زیرگروه یا انجمنی وجود ندارد

یک گروه فیس بوک شما را از ایجاد انجمن های فرعی کوچکتر که از گروه اصلی شما گسترش می یابد جلوگیری می کند، این بدان معنی است که وابستگی به یک گروه برای پوشش همه محتوا می تواند باعث شود که فید گروه شما درهم به نظر برسد.

همچنین از تقویت ارتباطات یا دوستی افراد جلوگیری می کند زیرا همه اطلاعات گروه شما برای همه اعمال نمی شود.

نه تنها از نظر ایجاد زیرگروه‌های تخصصی محدود هستید، بلکه به موضوعی که قبلاً در مورد عدم توانایی فیس‌بوک در کسب درآمد از محصول شما، مانند مغز متفکران یا کلاس‌های آنلاین اشاره شد، مربوط می‌شود، زیرا فیس‌بوک شما را قادر به ایجاد چنین گروه‌هایی نمی‌کند.

 

اهمیت گروه فیس بوک

بدون شک، ارزش داشتن یک جامعه فیس بوک را نمی توان اغراق کرد، صرف نظر از اینکه چرا ممکن است بخواهید گروه فیس بوک خود را حذف کنید.

اگر خالق یا صاحب شرکتی هستید که به دنبال تعامل و فروش هستید، اینها برخی از مزایای داشتن یک گروه فیس بوک است.

1. ارتباط مستقیم با مشتریان

اعضای گروه فیس بوک شما به احتمال زیاد فداکارترین مصرف کنندگان یا حامیان شما هستند. آنها عمداً در اوقات فراغت خود در مورد برند شما صحبت و فکر می کنند.

شما این فرصت را خواهید داشت که از اعضایی که برند شما را به بهترین شکل درک می کنند، اطلاعات واقعی دریافت کنید. مشاهده کنید، بیاموزید، انتقاد کنید و سپس از آنچه یاد گرفته اید به خوبی استفاده کنید.

2. یک جامعه ایجاد کنید

داشتن شبکه ای از افراد همفکر، گروه را مطلوب تر می کند و ادامه گفتگو را آسان تر می کند. اعضا می خواهند به گروه شما برگردند تا با دوستان آنلاین جدید خود چت کنند.

همانطور که آنها در صفحه حرکت می کنند، محصول شما بلافاصله در دسترس آنها قرار می گیرد. این یک موقعیت برد-برد هم برای مشتری و هم برای کسب و کار شما است.

3. افزایش تبدیل و سرنخ

اگر بتوانید تعامل را از طریق گروه های خود افزایش دهید، شانس بیشتری برای بهبود فروش و تبدیل خواهید داشت. مشتریانی که از گروه کسب‌وکار شما بازدید می‌کنند ممکن است با دکمه‌های ثبت‌نام، اشتراک و خرید و همچنین سایر اقدامات فراخوان برای اقدام مواجه شوند.

این امر به ویژه در صورتی مفید است که مشتریان شما با برند شما آشنا باشند زیرا با ارائه خدمات در گروه هایی که متعلق به شما یا عضوی از آنها هستید اعتماد ایجاد می کنید. علاوه بر این، بهبود تعاملات و تبدیل ها ممکن است به شما کمک کند در بودجه تبلیغاتی خود صرفه جویی کنید.

4. ایجاد نظرسنجی سریعتر و بازخورد فوری

هر نوع کسب‌وکاری که اداره می‌کنید، اگر بتوانید جامعه‌ای ایجاد کنید که از همان ابتدا بر جایگاه شما متمرکز باشد، بعداً می‌تواند دارایی ارزشمندی باشد.

می توانید از گروه برای ایجاد نظرسنجی برای دریافت بازخورد یا نظرات حیاتی از طرفداران خود استفاده کنید. علاوه بر این، می توانید یک موضوع چت در مورد هر موضوع مربوط به شرکت خود راه اندازی کنید.

در طول مرحله توسعه، می‌توانید همه توصیه‌ها و بازخوردهای مشتری به جز صادقانه را جمع‌آوری کنید. چه یک برند مصرف کننده باشد یا یک شرکت B2B، ضروری ترین دارایی برای کسب و کار شما بازخورد با کیفیت بالا و صادقانه است.

5. روابط را بهبود بخشید

همانطور که قبلاً گفته شد، گروه های فیس بوک نگرش آرام تری را ارائه می دهند. در نتیجه، همیشه فضایی برای تعامل با اعضای خود به شیوه ای دوستانه تر و کمی کمتر رسمی وجود دارد.

هدف نهایی کسب و کار شما در گروه فیس بوک شما، پاسخگویی به سوالات و مشارکت به صورت عمومی است، اما گروه های فیس بوک امکان مکالمه معمولی و توانایی ایجاد روابط پایدارتر را فراهم می کند.

یک گروه فیس بوک یک رویکرد عالی برای جدی شدن در مورد ارتباط با مشتری است، اگر می خواهید آن را به سطح بعدی ببرید.

6. دسترسی ارگانیک خود را گسترش دهید

الگوریتم فیس بوک برای تبلیغ محتوای گروه های فیس بوک با تعامل بالا تنظیم شده است. هرچه شما یا جامعه شما بیشتر منتشر کنید و ارتباط برقرار کنید، مخاطبان شما بیشتر در فید خبری خواهند بود.

7. اقناع

شما به عنوان مدیر گروه خود این اختیار را دارید که هر اطلاعاتی را که فکر می کنید برای اعضای شما جالب خواهد بود آپلود کنید.

این فرصت شما برای الهام بخشیدن، تأثیرگذاری، ایجاد انگیزه و آموزش دیگران است. همچنین این یک راه عالی برای آموزش بیشتر به مشتریان و مشتریان بالقوه در مورد خدمات و محصولات خود است بدون اینکه آنها احساس کنند که فید خبری آنها را اسپم می کنید.

8. افزایش دید پیشنهادات

وقتی گروهی دارید که به مخاطبان هدف شما اختصاص داده شده است، گروه فیس بوک شما پیشنهادات متعددی را به اعضا ارائه می دهد.

با این حال، در حالی که این ممکن است با استفاده از کمپین های بازاریابی استاندارد انجام شود، ارائه در یک گروه باعث صرفه جویی در هزینه می شود و تضمین می کند که پایگاه مشتری شما به طور موثرتری به دست می آید.

 

سوالات متداول

1. آیا امکان حذف انبوه اعضا قبل از خروج از گروه به عنوان ادمین وجود دارد؟

متأسفانه هیچ روشی برای حذف چند عضو از یک گروه به طور همزمان وجود ندارد. اگر ده ها یا حتی صدها عضو گروه دارید، حذف هر یک به صورت دستی زمان زیادی می برد. در این سناریو، ممکن است ترجیح دهید به سادگی گروه را بایگانی کنید زیرا این روش سریعتر است.

2. آیا مدیران گروه فیس بوک حقوق می گیرند؟

بسیاری از مدیران گروه های فیس بوک از صفحات خود درآمد کسب می کنند که قانونی است. به عنوان یک مدیر، مدیر یا عضو یک گروه فیس بوک، می توانید درآمد کسب کنید.

علاوه بر این، برای تولید پول لازم نیست مالک یک شرکت باشید. از سوی دیگر، مالکیت یک گروه مزایای متعددی از جمله قدرت مدیریت تنظیمات، رفتارها و اعلامیه ها را فراهم می کند.

3. آیا باید یک گروه فیس بوک ایجاد کنید یا یک صفحه؟

اگر می‌خواهید یک برند بسازید و کسب‌وکارتان را برای مخاطبان وسیعی بازاریابی کنید، صفحه فیس‌بوک بیشترین علاقه را ایجاد می‌کند.

اگر شما یک کسب و کار کوچک و جدید هستید که می خواهید حضوری ایجاد کنید، یک گروه می تواند بسیار مفید باشد، به خصوص اگر محصولات تخصصی ارائه دهید.

4. آیا امکان تبدیل صفحه فیسبوک به گروه وجود دارد؟

یک صفحه فیس بوک را نمی توان به یک گروه محدود و عمومی تبدیل کرد. با این حال، می توانید یک گروه خصوصی متصل به صفحه خود ایجاد کنید و از اعضای خود بخواهید که به آن بپیوندند.

 

نتیجه

من معتقدم که شما دو روش حذف گروه های فیس بوک را از تلفن هوشمند یا رایانه خود کاملاً درک کرده اید.

اگرچه حذف گروه فیس بوک یک اقدام چشمگیر است، اما ممکن است بهترین گزینه برای شرکت شما باشد. قبل از اینکه آن را انتخاب کنید، امکانات خود را در نظر بگیرید.

اگر حذف بهترین گزینه شماست، فهرستی از آنچه از مدیریت گروه فیس بوک خود آموخته اید تهیه کنید تا بتوانید از آن بهره مند شوید.

می‌توانید گروه خود را بایگانی کنید، به این معنی که افراد غیرعضو نمی‌توانند آن را در جستجوها پیدا کنند و هیچ‌کس نمی‌تواند به آن بپیوندد یا محتوای جدیدی اضافه کند.

مدیران همچنان اعضا را حذف می‌کنند و پیام‌ها را از یک گروه فیس‌بوک بایگانی شده حذف می‌کنند، اما هیچ‌کس نمی‌تواند اعضا یا پیام‌های اضافی اضافه کند.

با تشکر برای خواندن این مقاله اختصاصی مجله هشت پیک / لطفا آنرا با دوستان خود نیز به اشتراک برسانید

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/eQs
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *