خرید بک لینک

زمان مطالعه: 3 دقیقه

خرید بک لینک

شاید برای شما هم سوال شده باشد که آیا آنقدر که فکر می کنید روی سایتتان تاثیر گذار است یا خیر؟ جواب سوال شما این است که بستگی دارد! بک لینک ها بسیار متنوعند و می توانند در مدت کوتاهی رتبه سایت شما را به طرز عجیبی بالا ببرد و همچنین می تواند سایت شما را به روز سیاه بکشاند. پس تا اخر این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین سایت خرید بک لینک را به شما معرفی کنیم.

بک لینک چیست؟

بک لینک یعنی هر لینک یا اعتباری که از سایت های بیرونی(سایتی که برای شما نباشد) به سایت شما برسد. این کار از نظر موتور های جستجو مخصوصا گوگل بدین معناست که سایت شما دارای محتوای با ارزشی است که توسط دیگران تبلیغ می شود. و گوگل بشدت آن را بررسی می کند و حواسش هست که کسی دستی و با پول بکلینک نخرد. در صورتی که گوگل متوجه این کار شود رتبه شما را می گیرد و به دوستان همکار پایین رده تر از شما هدیه می دهد. استراتژی لینک سازی خارجی و جزوی از مهارت های سئو کلاه خاکستری است از نظر موتور های جستجو فعالیت هایی غیر قانونی محسوب می شود. پس باید حواس خود را جمع کنید که لو نروید چون کلاهتان پس معرکه است!

انواع بک لینک

بک لینک ها انواع مختلفی دارد که اگر بخواهیم همه آن ها را بگوییم مجبور می شوید تا صبح این مقاله را بخوانید. اما مهم ترین چزی که باید بدانید این است که کسی بی دلیل بک لینک های خوب را به شما ارزان نمی فروشد. پس با دقت برای خرید بک لینک اقدام کنید تا کلاغ را به جای قناری به شما غالب نکنند. بک لینک هایی که از ارزش خوبی برخورداند باید توسط نیروی انسانی متخصص زده شوند تا جای هرگونه سوالی باقی نماند. اما متاسفانه بیشتر افرادی که کار خرید بک لینک انجام می دهند، این کار را توسط ربات ها و افراد غیر متخصص انجام می دهند که باعث افت رتبه و اتفاقات ناخوشایند برای سایت شما می شود. از دیگر مواردی که باید هنگام بک لینک زدن به آن توجه کرد طبیعی بودن و پراکنده بودن بک لینک ها است. بدین معنی که گوگل متوجه هیچ مدل الگوریتمی خاصی نشود تا سایت شما آسیبی نبیند. یکی دیگر از انواع بک لینک، بک لینک دائمی است. بک لینک های دائمی از اعتبار بیشتری برخوردارند و هیچ وقت پاک نمی شوند و این از این جهت خوب است که شما همواره می توانید از اعتبار آن استفاده کنید و نیازی به خرید بک لینک دوباره نیست.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  آموزش کیوبیس فصل سوم بخش سوم : روشهای اجرای پروژه و پانل Transport

خرید بک لینک از وبمستر سلام

اگر سایت و کسبوکار خود را با ارزش می دانید و نمیخواهید تا زحمات چندین ساله شما به هدر برود، پیشنهاد می کنیم که از بک لینک هایی استفاده کنید که صد در صد تضمینی باشد و امنیت سایت شما را به خطر نیاندازد. ضمنا توسط افراد متخصص انجام شود و خیلی دقیق الگوریتم های گوگل را دور بزند. ما در مجموعه وبمسترسلام انواع خدمات را ارائه می دهیم. اگر نگاهی به نمونه بک لینک هایی که برای مشتریان پیشین زدیم، بیاندازید، متوجه تاثیر بسیار سریع و قابل قبول بک لینک های مجموعه وبمسترسلام می شوید. برای مثال در یکی از سخت ترین حوزه ها مانند امور مهاجرتی، تنها بعد از انجام بسته بک لینک طلایی وبمسترسلام در کمتر از یک ماه از رتبه ۱۵ به رتبه ۲ رسید!

پس وقت را بیش از این تلف نکنید و سریعا به وبسایت وبمسترسلام بروید و برای خرید بک لینک اقدام کنید.

 

5/5 - (4 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/tkr
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *