چگونه Microsoft Copilot را در مک خود دریافت کنید

زمان مطالعه: 5 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی چگونه Microsoft Copilot را در مک خود دریافت کنید همراه ما باشید

آیا تا به حال متوجه شده اید که به دنبال الهام گرفتن به یک صفحه خالی خیره شده اید؟ اگر کاربر مک هستید که کد، ایمیل یا محتوای خلاقانه می نویسد، Microsoft Copilot ممکن است همان چیزی باشد که به آن نیاز دارید. در این مقاله، ما شما را راهنمایی می کنیم تا Microsoft Copilot را در مک دریافت کنید، کارایی کلی خود را ساده کنید و کارها را به سرعت انجام دهید.

Microsoft Copilot را در مک خود دریافت کنید

با Copilot، می‌توانید یک خط کد را تکمیل کنید، یک ایمیل بسازید، یا چندین قالب متن خلاق را در گردش کار خود کاوش کنید. با Copilot در مک خود، می‌توانید تجربه کلی خود را بدون توجه به نیازهایتان بهبود ببخشید. بنابراین، بیایید به بررسی نحوه راه‌اندازی و اجرای Copilot در مک خود بپردازیم.

Copilot چیست و چه کاربردی دارد

طراحی شده توسط مایکروسافت، Copilot یک دستیار مجهز به هوش مصنوعی است که عملکردی مشابه ChatGPT دارد، پیام‌های شما را درک می‌کند و خروجی شما را سریع و موثر ارائه می‌دهد و ذاتاً بهره‌وری کلی را افزایش می‌دهد. ممکن است بپرسید دقیقا چگونه؟ خوب، Copilot می تواند به شما در نوشتن ایمیل ها و اسناد، خلاصه کردن متن های طولانی، ایده های طوفان فکری و ایجاد ارائه کمک کند.

علاوه بر این، Copilot به طور یکپارچه با برنامه های مایکروسافت 365 ادغام شده است تا وظایف با Word، Excel، PowerPoint و را خودکار کند. بیایید با نحوه بارگیری Microsoft Copilot در مک آشنا شویم.

همچنین بخوانید: بهترین نکات برای استفاده از Microsoft Copilot در اندروید و

نحوه استفاده از Copilot در مک

Microsoft Copilot در وب در دسترس است و این شرکت برنامه را روی Mac یا Windows عرضه نکرده است. بنابراین، هیچ راه مستقیمی برای دریافت Copilot در مک شما وجود ندارد. با این حال، راهی برای دسترسی به Copilot مانند هر برنامه دیگری وجود دارد. مراحل ذکر شده در زیر را دنبال کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه لانچر Epic Games و بازی های آن را حذف نصب کنیم

مرحله 1: از مرورگر دلخواه خود در مک خود به Microsoft Copilot بروید. سپس وارد حساب کاربری مایکروسافت خود شوید.

توجه داشته باشید: اگر حساب مایکروسافت ندارید، یکی بسازید یا از نسخه محدودی از Copilot استفاده کنید.

به Microsoft Copilot بروید

گام 2: پس از راه اندازی، به File رفته و از منوی کشویی گزینه Add to Dock.. را انتخاب کنید.

مرحله 3: در پنجره پاپ آپ می توانید نام برنامه را تغییر دهید و روی افزودن کلیک کنید.

روی افزودن کلیک کنید

خودشه. خواهید دید که نماد Copilot اکنون در Dock قرار گرفته است. اکنون، روی آن کلیک کنید تا به عنوان یک برنامه وب راه اندازی شود، که اساساً به عنوان یک برنامه مستقل عمل می کند و با سایر برگه های شما تداخلی ندارد.

قبلاً، اگر مک شما روی Apple Silicon کار می کرد، می توانستید Microsoft Copilot را برای iPadOS دانلود کرده و از آن استفاده کنید. با این حال، این تغییر کرده است و دیگر نمی‌توانید آن را در مک خود بارگیری یا استفاده کنید، بنابراین Safari یا هر مرورگر وب برای ایجاد برنامه در اختیار شما قرار می‌گیرد.

آیا جایگزینی برای Microsoft Copilot برای Mac وجود دارد؟

متأسفانه، معادل مستقیمی برای Microsoft Copilot برای Mac وجود ندارد که کمک های مشابهی را در حوزه های مختلف مانند نوشتن، ویرایش اسناد، یا بهره وری عمومی ارائه دهد. با این حال، بسته به نیازهای خاص خود، ممکن است برخی از ابزارهای جایگزین را در نظر بگیرید:

  • برای کمک در نوشتن: ChatGPT، Google's Gemini، Grammarly
  • برای بهره وری عمومی: Gemini Google (اگر در Google Workspace هستید)، Notion AI، ChatGPT
  • برای کدنویسان: GitHub Copilot، Tabnine
آیا جایگزینی برای Microsoft Copilot برای Mac وجود دارد؟

توجه به این نکته ضروری است که این جایگزین ها از نظر عملکرد و محدودیت ها با Copilot متفاوت هستند. آنها ممکن است به اندازه کافی اتوماسیون یا پیشنهادات خاص ارائه نکنند، و اثربخشی آنها ممکن است به وظیفه ای که در دست دارند بستگی داشته باشد.

سوالات متداول در مورد دریافت Microsoft Copilot در مک شما

1. چه زمانی Microsoft Copilot برای مک در دسترس خواهد بود؟

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه ریست فکتوری ویندوز 10 یا ویندوز 11

هیچ اطلاعیه رسمی در مورد تاریخ انتشار Copilot برای مک وجود ندارد. با این حال، مایکروسافت فعالانه روی توسعه سازگاری خود کار می کند، بنابراین به احتمال زیاد در آینده در مک در دسترس خواهد بود.

2. آیا Microsoft Copilot رایگان است؟

بله، Microsoft Copilot رایگان است. با این حال، می‌توانید Copilot Pro را برای عملکرد سریع با GPT 4 انتخاب کنید. علاوه بر این، مایکروسافت همچنین Copilot را برای Microsoft 365 ارائه می‌کند که تجربه Copilot شما را با تمام ویژگی‌های Copilot Pro و ادغام یکپارچه با برنامه‌های آفیس افزایش می‌دهد.

3. کدام برنامه ها از Copilot در یا مک پشتیبانی می کنند؟

برنامه‌هایی که از Copilot پشتیبانی می‌کنند شامل محصولات Microsoft Office، Visual Studio Code و برخی برنامه‌های شخص ثالث می‌شوند. شما می توانید یک لیست به روز شده را در انجمن مایکروسافت پیدا کنید.

4. آیا Copilot در مک به صورت آفلاین کار می کند؟

خیر، Microsoft Copilot برای عملکرد به اتصال اینترنت نیاز دارد.

5. آیا استفاده از Microsoft Copilot ایمن است؟

مایکروسافت ادعا می کند که Copilot به تعهدات موجود در خصوص حفظ حریم خصوصی، امنیت و انطباق برای Microsoft 365 پایبند است.

6. آیا Copilot مالک محتوایی است که من با آن ایجاد می کنم؟

شما مالکیت محتوایی را که با Copilot ایجاد می کنید حفظ می کنید. مایکروسافت فقط از داده های ناشناس برای بهبود خدمات استفاده می کند.

هوش مصنوعی در مک شما

اکنون که می‌دانید چگونه Microsoft Copilot را در مک دریافت کنید، می‌توانید همه چیز را خودکار کنید و سبک کاری اضافی خود را شکست دهید، از همه چیز بهترین بهره را ببرید و با یک کلیک نوآوری کارآمدتری داشته باشید. همچنین ممکن است بخواهید روش‌های ساده برای خاموش کردن Copilot در ویندوز 11 را بیاموزید.

امیدواریم از این مقاله چگونه Microsoft Copilot را در مک خود دریافت کنید مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات ، ما را در مجله 8pic همراهی کنید . همچنین سایت هشت پیک فضای رایگان برای آپلود عکس و آپلود فایل را در بخش آپلود سنتر برای شما مهیا کرده است و آماده ی میزبانی از فایلهای شماست . در بخش مجله نیز میتوانید همواره از به روزترین مقالات هشت پیک استفاده کنید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/JUWZdM
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *