نحوه تبدیل اکانت خود به حساب تجاری در اینستاگرام

زمان مطالعه: 6 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی نحوه تبدیل اکانت خود به حساب تجاری در همراه ما باشید

می‌توانید در این برنامه به حساب کاربری تجاری اینستاگرام بروید:

01. به صفحه نمایه خود بروید .

02. روی منوی همبرگر ضربه بزنید .

05. روی Switch to Professional Account ضربه بزنید .

11. اطلاعات تماس خود را وارد کنید . اگر نمی‌خواهید در حال حاضر آنها را وارد کنید، روی Don't use my contact info ضربه بزنید و به مرحله 14 بروید. می‌توانید جزئیات تماس خود را بعداً اضافه کنید.

12. روی نمایش اطلاعات تماس ضربه بزنید .

14. روی Log into Facebook ضربه بزنید تا صفحه FB خود را پیوند دهید. اگر نمی‌خواهید در حال حاضر صفحه را پیوند دهید، روی Skip ضربه بزنید. می توانید بعداً صفحه FB خود را پیوند دهید.

تبریک می گوییم، شما به تازگی اکانت اینستاگرام شخصی خود را به حساب تجاری تبدیل کرده اید. اکنون در زیر بخوانید که چگونه می توانید بیشترین بهره را برای به دست آوردن فالوور و یافتن سریعتر مشتری از آن ببرید.

از زمانی که تصمیم گرفتید حساب کاربری خود را به Business تغییر دهید، احتمالاً می خواهید برای توسعه نام تجاری خود در اینستاگرام بیشتر به دست آورید. در این قسمت به شما توضیح می دهیم که چگونه می توانید از اکانت اینستاگرام خود بیشترین بهره را ببرید تا دنبال کننده داشته باشید و به سرعت مشتری پیدا کنید.

یک حساب تجاری در اینستاگرام فرصت های بیشتری برای توسعه برند می دهد، اما حتی تمام محدودیت های شبکه اجتماعی را حذف نمی کند. در مورد بیوگرافی خود، پس از تغییر به حساب تجاری در اینستاگرام، همچنان می توانید:

  • فقط یک پیوند خارجی اضافه کنید.
  • بیش از 150 کاراکتر ننویسید.
  • متنی با هر طولی برای گفتن همه چیز در مورد برند شما و مزایای آن.
  • چندین پیوند برای اشتراک گذاری برنامه های رسانی، رسانه های اجتماعی و پیوندهای صفحه وب به طور کلی.
  • خرید و رزرو فرم برای فروش خودکار.
  • تصاویر، ویدیوها، تایمرها و موارد دیگر برای طراحی پیشنهاد در صفحه.

در تصاویر زیر می توانید ببینید که چگونه به نظر می رسد. یک عکاس لینک خود را در بیو صفحه در بیو اینستاگرام خود (اسکرین شات 1) به اشتراک می گذارد . وقتی کاربر روی آن ضربه می‌زند، کاربر اطلاعات دقیق، پیوندها و فرم‌های انتخاب را می‌بیند (تصاویر 2 و 3 ).

صفحه کامل را از نمونه اینجا مشاهده کنید.

می‌توانید به همان صفحه در پست‌ها و استوری‌ها در حساب تجاری اینستاگرام خود پیوند دهید. در کپشن پست، در مورد لینک موجود در بیو خود بگویید. در داستان‌ها، از برچسب پیوند برای افزودن پیوند صفحه قابل کلیک استفاده کنید. همچنین، در زیرنویس‌ها و داستان‌های پست یک تماس برای اقدام اضافه کنید – خرید، رزرو، تخفیف و غیره – زیرا این کار کاربران را تشویق می‌کند پیوندها را دنبال کنند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  متا پشتیبانی NFT را در اینستاگرام و فیس بوک پس از آزمایش کوتاه قطع می کند

شما می توانید یک لینک در صفحه بیو برای حساب تجاری اینستاگرام خود در ابزار پیوند در بیو دریافت کنید. به عنوان مثال، در Taplink، می توانید یک قالب صفحه آماده انتخاب کنید. آنها پس از ثبت نام سریع در دسترس هستند. این موارد را امتحان کنید: اول، دوم، سوم. اگر می خواهید صفحه ای مانند صفحه ای که در بالا نشان دادیم ایجاد کنید، از این الگو استفاده کنید. یا می توانید به خوبی صفحه ای با طراحی سفارشی ایجاد کنید.

فقط سه مرحله برای ارتقاء پیوند در بیو حساب تجاری اینستاگرام شما:

پس از آن، می‌توانید از پیوند برای دادن اطلاعات اضافی، گزینه‌های تماس و خرید در صفحه حساب تجاری اینستاگرام خود به کاربران استفاده کنید.

پس از اینکه در اینستاگرام به حساب تجاری تغییر دهید، به ابزارهای تجاری برنامه دسترسی خواهید داشت. اینها ابزارهایی هستند که برای تبلیغ برند نیاز دارید:

  • بینش ها مخاطبان هدف خود را بشناسید و نتایج کمپین بازاریابی خود را دنبال کنید.
  • دکمه های تماس به کاربران اجازه دهید راه مناسبی را برای تماس با شما انتخاب کنند.
  • تقویت پست تبلیغات را در اینستاگرام راه اندازی کنید تا کاربران بیشتری از شما مطلع شوند.
  • خرید اینستاگرام . لینک های محصول قابل کلیک را به پست های اینستاگرام خود اضافه کنید تا کاربران بتوانند مستقیماً در برنامه اینستاگرام خرید کنند.
  • پاسخ های ذخیره شده و خودکار فوراً به کاربران پاسخ دهید: الگوهای پاسخ را ذخیره کنید یا پاسخ‌های خودکار را برای سؤالات معمولی کاربر تنظیم کنید.

هنگامی که حساب شخصی اینستاگرام خود را به حساب تجاری تبدیل می کنید، می توانید از ایجاد یک برنامه محتوا نیز بهره مند شوید. بنابراین شما همیشه می دانید چه چیزی را پست کنید. علاوه بر این، زمان کافی برای تهیه موضوعات جذاب، متون و تصاویر جذاب خواهید داشت.

اگر وبلاگ نویس سفر، مربی یا وکیل هستید، یک برنامه محتوای آماده برای حساب تجاری اینستاگرام خود دانلود کنید. ما برنامه‌های محتوایی را در Google Spreadsheet ویژه شما ساخته و به اشتراک گذاشته‌ایم:

در زیر سه مرحله ایجاد یک برنامه محتوا برای حساب تجاری اینستاگرام شما را توضیح می دهیم. در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد ایجاد طرح محتوا بخوانید.

برنامه ای برای پست کردن در حساب تجاری اینستاگرام خود ایجاد کنید:

  • چند بار پست کردن کاربران اینستاگرام به طور متوسط ​​روزانه 2 پست اضافه می کنند. با این شماره شروع کنید.
  • دقیقا چه زمانی ارسال شود با روزها و ساعات توصیه شده توسط تحقیقات مخصوصاً برای حساب اینستاگرام خود شروع کنید.

برای یافتن زمان مناسب پست برای حساب تجاری اینستاگرام خود آزمایش کنید. به زودی متوجه خواهید شد که چه زمانی پست کنید تا بیشترین میزان دسترسی را داشته باشید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه لینک تلگرام را به بیو اینستاگرام خود اضافه کنیم - 2 راه

موضوعات مربوط به اکانت تجاری اینستاگرام شما را بنویسید. موضوعات باید به اندازه کافی گسترده باشند تا بتوانید به طور مرتب متون مختلف را روی آنها بنویسید. برای مثال، اگر یک حساب عکاس دارید، ممکن است موضوعاتی داشته باشید: نکاتی برای مدل‌ها، همکارانتان و مکان‌ها.

این موضوعات را به هر تاریخ در طرح محتوای خود اضافه کنید. به عنوان مثال، هر دوشنبه اول ماه، همکاران خود را به فالوورهای خود معرفی می کنید. و هر دوشنبه دوم به مدل ها راهنمایی می کنید.

موضوعات دقیق پست را برای حساب تجاری اینستاگرام خود بنویسید. آنها را به هر موضوع گسترده ای که به تاریخ های برنامه محتوا اضافه کرده اید اضافه کنید. مثال عکاس را به خاطر بسپارید، در اولین دوشنبه ماه، همکاران را به دنبال کنندگان معرفی می کنید. اگر به این مثال ادامه دهیم، در این ماه می‌توانید درباره هنرمند آرایشی که با او در تیراندازی کار می‌کنید پست بگذارید. و در ماه آینده – پست در مورد سبک.

شما می توانید موضوعات دقیقی را به مدت یک ماه، دو یا حتی سه ماه قبل به برنامه محتوای خود اضافه کنید. نکته اصلی این است که در صورت لزوم آنها را به موقع اضافه کنید. همیشه باید موضوعات دقیقی را از قبل برنامه ریزی کنید.

می‌توانید در تنظیمات حساب کاربری در برنامه به یک حساب تجاری در اینستاگرام بروید. پس از آن، ابزارهای جدیدی مانند بخش آمار Insights، دکمه های تماس، پاسخ های خودکار و موارد دیگر در دسترس شما قرار می گیرند.

هنگامی که به حساب تجاری در اینستاگرام تغییر مکان دادید، گام بعدی شما ارتقای بیوگرافی است. از یک پیوند در صفحه بیو برای دور زدن محدودیت های شبکه اجتماعی مانند یک پیوند و تنها 150 کاراکتر در بیو خود استفاده کنید. از این صفحه برای گفتن همه چیزهای مهم در مورد برند خود استفاده کنید، به کاربران راه مناسبی برای تماس با شما و فرصت خرید یا رزرو محصول خود بدهید.

بعد از اینکه حساب اینستاگرام خود را به یک حساب تجاری تبدیل کردید، به یک برنامه محتوا نیاز دارید. این به شما امکان می دهد به طور منظم پست کنید و کیفیت محتوای خود را در سطح بالایی حفظ کنید.

امیدواریم از این مقاله نحوه تبدیل اکانت خود به حساب تجاری در اینستاگرام مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/qzWYja
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *