نحوه فروش آنلاین محصولات دیجیتال

زمان مطالعه: 13 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی نحوه فروش آنلاین محصولات دیجیتال همراه ما باشید

زمانی که تصمیم به فروش محصولات دیجیتالی می گیرید، ابتدا باید محل فروش آنها را انتخاب کنید. می توانید بفروشید:

  • در بازار.
  • در وب سایت خودتان
  • در شبکه های اجتماعی.

هر مکان دارای مزایایی برای فروش اقلام مجازی است، اما ایجاد وب سایت خود بیشترین آنها را دارد. در عین حال، مزایای یک سایت به سازنده وب بستگی دارد که شما برای ایجاد آن انتخاب می کنید.

اگر می خواهید محصولات دیجیتالی بفروشید، توصیه می کنیم یک وب سایت در Taplink ایجاد کنید. این یک وب ساز برای ایجاد وب سایت های فروش ویژه است، در اینجا ویژگی های آن آمده است:

  • بدون کمیسیون. Taplink برای فروش محصولات دیجیتال کمیسیونی دریافت نمی کند. برعکس، بیشتر پلتفرم‌های تجارت الکترونیک، کمیسیونی را دریافت می‌کنند که می‌تواند تا 15٪ یا حتی بیشتر باشد.
  • کنترل شما بر قیمت‌ها. اگر محصولات دیجیتال خود را در سایت Taplink خود می فروشید، این شما هستید که قیمت ها را تعیین می کنید. اما اگر روی یک پلتفرم بفروشید، پلتفرم این حق را دارد که قیمت‌های شما را تغییر دهد یا آنها را محدود کند.
  • گزینه های ارائه دهنده. Taplink با بیش از 50 سیستم پرداخت ادغام شده است. می توانید هر یک از آنها را انتخاب کنید و بدون هیچ واسطه ای فوراً به حساب های خود پرداخت کنید. در میان ارائه دهندگان، هم سیستم های پرداخت بین المللی (مانند پی پال، استریپ، اسکوئر) و هم سیستم های محلی برای کشورهای خاص وجود دارد. پلتفرم‌های تجارت الکترونیکی امکان انتخاب فراهم نمی‌کنند و شبکه‌های اجتماعی، به‌طورکلی اجازه پذیرش پرداخت را نمی‌دهند.
  • خرید با یک کلیک. اگر بازدیدکننده‌ای از وب‌سایت Taplink شما بخواهد خرید کند، بازدیدکننده روی دکمه‌ای ضربه می‌زند و خرید می‌کند. و سود میگیرید در پلتفرم‌های تجارت الکترونیک، بازدیدکنندگان باید ابتدا یک محصول را به سبد خرید اضافه کنند، جایی که تا 92 درصد از آن‌ها در نتیجه آن را رها کرده‌اند. و در شبکه های اجتماعی، بازدیدکنندگان نمایه شما باید منتظر پاسخ شما باشند. تا زمانی که آن را دریافت کنند، ممکن است دیگر نیازی به محصول مجازی شما نداشته باشند.
  • کدهای تبلیغاتی. اگر محصولات دیجیتال را در Taplink می فروشید، می توانید کدهای تبلیغاتی خودکار سفارشی خود را تنظیم کنید. در عین حال، پلتفرم‌های تجارت الکترونیک اجازه تنظیم کدهای تبلیغاتی سفارشی را نمی‌دهند و شبکه‌های اجتماعی اصلاً کدهای تبلیغاتی خودکار ارائه نمی‌دهند.
  • طراحی سفارشی. شما می توانید ظاهر وب سایت Taplink خود را سفارشی کنید. و صفحات محصول در یک پلت فرم تجارت الکترونیک همیشه برای همه فروشندگان و همچنین صفحات در یک شبکه اجتماعی یکسان است.
  • بدون رقابت. وب سایت Taplink شما فقط محصولات دیجیتالی شما را نشان می دهد. و پلتفرم های تجارت الکترونیک همیشه محصولات شما را همراه با رقبایتان نشان می دهند’ محصولات یک کاربر می تواند به راحتی به محصول رقیب سوئیچ کند و سپس پول کاربر پول شما نیست.

در اینجا سه ​​روش برای فروش محصولات دیجیتال در مقایسه با جدول آورده شده است:

سایت Taplink شما پروفایل های اجتماعی شما پلتفرم های تجارت الکترونیک
بدون کمیسیون ✅  ✅ 
کنترل شما بر قیمت ها ✅  ✅ 
گزینه های ارائه دهنده ✅ 
خرید با یک کلیک ✅ 
کدهای تبلیغاتی ✅ 
طراحی دلخواه ✅ 
بدون رقابت ✅ 

بنابراین، اگر می خواهید محصولات دیجیتالی بفروشید، به وب سایت Taplink خود نیاز دارید. اگر هنوز تصمیم نگرفته اید که چه چیزی را بفروشید، در اینجا چند ایده عالی وجود دارد.

زمانی که کاربر می خواهد یک محصول مجازی بخرد، به صفحه محصول می رود و سپس:

  1. روی دکمه خرید ضربه بزنید.
  2. فیلد ایمیل و سایر فیلدهای مورد نیاز را پر کنید.
  3. روی پرداخت ضربه بزنید.
  4. یک روش پرداخت را انتخاب کنید و هزینه محصول را بپردازید.

همین است، معامله انجام شده است. خریدار به فایل ها دسترسی پیدا می کند و فروشنده پول را دریافت می کند.

Taplink کمیسیونی دریافت نمی کند، اما یک ارائه دهنده پرداخت ممکن است کمیسیون دریافت کند.

اکنون که مشتری به فایل ها دسترسی دارد، می تواند فایل ها را در صفحه محصول باز کند. مشتری می تواند از طریق زیر به صفحه دسترسی پیدا کند:

  • ایمیل. پس از اینکه کاربر پرداختی را انجام داد، کاربر ایمیلی دریافت می‌کند که حاوی پیوندی به صفحه محصول است (تصویر صفحه 1).
  • حساب در my.taplink.cc. حساب کاربری به طور خودکار ایجاد می شود، کاربر لاگین و رمز عبور را از حساب در یک ایمیل دریافت می کند. حساب تمام محصولاتی را که کاربر از هر فروشنده ای در سایت های Taplink خریداری کرده است نشان می دهد (عکس 2).

کاربر باید روی فایل موجود در صفحه محصول ضربه بزند تا آن را باز کند (عکس 3):

به طور کلی، یک سیستم معاملات معمولی. حالا بیایید به مراحل خاصی برای ایجاد یک سایت Taplink برویم که در آن بتوانید محصولات دیجیتال خود را بفروشید.

قالب های Taplink با محتوای اضافه شده ایجاد یک وب سایت را در چند دقیقه انجام می دهند. در زیر می توانید دستورالعمل های گام به گام ایجاد یک وب سایت برای فروش محصولات دیجیتال با استفاده از یک قالب را مشاهده کنید. Taplink همچنین فرصت ایجاد یک وب سایت را از ابتدا فراهم می کند.

پس از ثبت نام، به صفحه ای با قالب ها هدایت می شوید. یکی از آنها را انتخاب کنید:

  1. به وب سایت Lite بروید.
  2. یک دسته را انتخاب کنید.
  3. یک الگو را انتخاب کنید.
  4. روی انتخاب ضربه بزنید.

شما یک صفحه وب با محتوای اضافه شده دارید، بعداً به این محتوا باز خواهیم گشت. در حال حاضر، ما قرار است پذیرش پرداخت را راه اندازی کنیم و محصولات دیجیتال را قرار دهیم. همه اینها را در زیر بخوانید.

وقتی می خواهید محصولات دیجیتالی بفروشید، باید راهی برای پذیرش پولی که کاربران به شما می دهند فکر کنید. در Taplink، می‌توانید ارائه‌دهندگان پرداخت مانند PayPal، Paddle، Square و دیگران را متصل کنید.

در اینجا نحوه اتصال یک ارائه دهنده برای فروش اقلام مجازی به صورت آنلاین آمده است:

03. به قبول پرداخت بروید.

04. روی افزودن ارائه دهنده پرداخت ضربه بزنید.

Taplink برای پرداخت های انجام شده در سایت شما کمیسیونی دریافت نمی کند.

تنظیمات بیشتر به ارائه دهنده ای که انتخاب کرده اید بستگی دارد. اگر در مورد اتصال یک ارائه دهنده سؤالی دارید، در آموزش به دنبال پاسخ باشید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  فروش ویدئو پروژکتور به صورت مستقیم

اکنون باید محصولات دیجیتالی را که می فروشید اضافه کنید:

  1. روی افزودن بلوک ضربه بزنید.
  2. محصولات دیجیتال را انتخاب کنید.

سپس، محصولات دیجیتال خاصی را اضافه می کنید.

یک محصول دیجیتال جدید و اطلاعات اولیه در مورد آن اضافه کنید:

02. روی افزودن ضربه بزنید و عکس محصول را در دستگاه انتخاب کنید. اگر می خواهید عکس های بیشتری را به همین روش اضافه کنید.

03. نام محصول را مشخص کنید.

04. قیمت فعلی را مشخص کنید.

05. در صورت تمایل، مقایسه به قیمت را مشخص کنید. این یک قیمت خط خورده در کنار قیمت فعلی خواهد بود.

06. در صورت تمایل، نام بخش پیش فرض را تغییر دهید. روی نام پیش‌فرض ضربه بزنید و یک نام سفارشی وارد کنید.

فایل‌ها را آپلود کنید و پیوندهایی را مشخص کنید که باید پس از پرداخت در دسترس کاربران قرار گیرند:

02. آپلود فایل یا افزودن پیوند را انتخاب کنید.

03. یک نام به فایل بدهید.

04. روی فایل‌ها را رها کنید تا پیوست کنید، یا فایل‌ها را انتخاب کنید اگر سندی را آپلود می‌کنید، یا اگر در حال اضافه کردن پیوند هستید، نشانی وب را مشخص کنید.

در صورت تمایل، فایل های بیشتری اضافه کنید. مراحل دستورالعمل را برای این کار تکرار کنید.

محصول دیجیتال شما تقریباً در وب سایت شما آماده فروش است، اکنون باید:

  1. یک شرح محصول اضافه کنید.
  2. در صورت تمایل، متن دکمه خرید را تغییر دهید.
  3. روی ذخیره تغییرات ضربه بزنید.

عالی، یک محصول دیجیتال در وب سایت فروش شما وجود دارد.

در صورت لزوم محصولات دیجیتال بیشتری را که می فروشید به این بلوک اضافه کنید. ما دو محصول دیگر اضافه کرده ایم. در اسکرین شات می توانید صفحه یکی از محصولات اضافه شده را مشاهده کنید.

شما می توانید ظاهر صفحات محصول را سفارشی کنید. اینجا را بخوانید.

می توانید نحوه نمایش محصولات دیجیتال در صفحه اصلی وب سایت خود را سفارشی کنید. به برگه طراحی  بروید و یکی از گزینه‌های Layout  را انتخاب کنید:< /span>

ما تصمیم گرفتیم که Layout را تغییر ندهیم.

وقتی همه محصولات دیجیتالی را که می فروشید اضافه کردید و ظاهر آنها را تنظیم کردید، روی ذخیره تغییرات ضربه بزنید.

محصولات دیجیتال به پایان رسیده است. حال باید محتوای قالب اضافه شده را کمی ویرایش کنید و سایت خود را منتشر کنید.

Taplink شما نه تنها مکانی برای فروش کالاهای دیجیتال شما است، بلکه یک ارائه برند نیز می باشد. همه چیزهایی را که مشتریان ممکن است نیاز به خرید داشته باشند را به سایت اضافه کنید:

  • شرح نام تجاری. به کاربران درباره نام تجاری خود بگویید، به عنوان مثال، مزایا و ارزش ها را اضافه کنید.
  • سؤالات متداول. مشتریان همیشه سوالات و تردیدهای مشابهی دارند که آنها را از خرید باز می دارد. به سوالات پاسخ دهید، شبهات را برطرف کنید و سپس مشتریان عزم خود را برای خرید مصمم خواهند کرد.
  • نظرات. تجربه مثبت افراد دیگر دلیل محکمی برای خرید است. نظرات مشتریان فعلی خود را برای جذب مشتریان جدید اضافه کنید.
  • آهنرباهای سربی. به کاربران اجازه دهید در ازای اطلاعات تماس خود، محصول دیجیتال شما را به صورت رایگان امتحان کنند. به این ترتیب آنها می توانند ارزش محصول شما را درک کنند و شما می توانید یک خبرنامه راه اندازی کنید.

بسیاری از موارد موجود در لیست قبلاً به سایت شما اضافه شده اند، اگر آن را با یک الگو ایجاد کرده باشید. حالا این متن ها، عکس ها و ویدیوهای اضافه شده و غیره را طوری ویرایش کنید که با برند شما مطابقت داشته باشند یا موارد غیر ضروری را حذف کنید. درباره ایجاد و ویرایش صفحه فرود اینجا بخوانید.

در اسکرین شات های زیر می توانید ببینید که صفحه اصلی سایت ما پس از ویرایش به چه صورت است. این سایت هم محصولات دیجیتال و هم اطلاعاتی در مورد برند جولیا مور دارد.

برای مشاهده کامل صفحه لینک را دنبال کنید.

وب سایت شما برای فروش محصولات دیجیتال شما آماده است، تنها چیزی که باقی می ماند دریافت لینک آن است:

  1. به انتشار صفحه بروید.
  2. بخش منحصر به فرد URL را وارد کنید. به عنوان مثال، نام برند یا محصول دیجیتالی که می فروشید را مشخص کنید.
  3. روی اتصال ضربه بزنید.

فقط همین، شما یک وب سایت دارید. اکنون می توانید برای فروش بیشتر محصولات دیجیتال خود بر بازاریابی تمرکز کنید.

اکنون که یک وب سایت دارید، می توانید محصولات دیجیتال را بفروشید. در زیر نحوه افزایش فروش را به شما می گوییم.

میلیون ها کاربر هر روز برنامه های اجتماعی را باز می کنند و برخی از آنها قطعاً به محصول شما نیاز دارند. به آنها اطلاع دهید که محصولات دیجیتالی مورد نیاز خود را می فروشید:

  • وب سایت خود را به بیوگرافی خود اضافه کنید. بنابراین، به کاربران اجازه می‌دهید به راحتی اطلاعات لازم در مورد محصول شما را پیدا کرده و آن را خریداری کنند.
  • درباره محصول دیجیتال خود پست کنید. مزایای محصول دیجیتال خود را فهرست کنید تا کاربران را متقاعد کنید که به آن نیاز دارند.
  • پست های خود را هشتگ کنید. سپس، کاربران بیشتری می توانند پست های شما را ببینند – نه تنها دنبال کنندگان شما، بلکه همچنین کسانی که هنوز درباره شما نمی دانند.
  • با وبلاگ نویسان همکاری کنید. به این ترتیب به فالوورهای آنها در مورد شما اطلاع می دهید. وبلاگ نویسان را از جایگاه خود انتخاب کنید تا بتوانید به کاربران علاقه مند به محصول خود دسترسی پیدا کنید. وبلاگ نویسانی را انتخاب کنید که تعداد مشترکین آنها برابر با شما باشد، به احتمال زیاد آنها با همکاری موافقت می کنند.

راه اندازی ارسال ایمیل خودکار برای فروش محصولات دیجیتال خود به:

  • مشتریان موجود. شما مشتریان خود را بدست می آورید’ ایمیل ها هنگام خرید محصول شما. به آنها پیشنهاد خرید یک محصول مجازی دیگر یا محصولی که خریداری کرده اند را بدهید. به عنوان مثال، به مشتریانی که دوره مبتدی خریده‌اند، یک دوره پیشرفته ارائه دهید.
  • مشتریان بالقوه. ایمیل های کاربران علاقه مند را با استفاده از آهنربا جمع آوری کنید. یک فرم انتخاب را به وب سایت خود اضافه کنید و از کاربران دعوت کنید تا فیلد ایمیل آن را پر کنند تا یک چک لیست رایگان یا آموزش ویدیویی یا چیز دیگری دریافت کنند. در خبرنامه، کدهای تبلیغاتی، مزایای محصول خود و غیره را ارسال کنید.
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  فروش تلویزیون OLED 55 اینچی سونی A80K با قیمت 1098 دلار در آمازون

به دنبال لیست ایمیل هایی باشید که بازدیدکنندگان سایت شما در CRM داخلی Taplink می دهند. و در اینجا می توانید دستورالعمل های CRM را بیابید.

یک کمپین تبلیغاتی برای فروش محصولات دیجیتال در مقیاس بزرگتر شروع کنید. مشتریان وفادار شما فرصت خرید آنچه را که نیاز دارند با قیمتی کمتر از دست نخواهند داد. مشتریان بالقوه شما در نهایت تصمیم می گیرند محصول شما را امتحان کنند.

در اینجا ویژگی های Taplink برای اجرای کمپین های تبلیغاتی در سایت شما آمده است:

  • یک بلوک جداگانه برای یک محصول دیجیتال. یک بلوک مخصوص محصول دیجیتالی در فروش اضافه کنید تا توجه را به آن جلب کنید.
  • تایمر شمارش معکوس. موقتی بودن پیشنهاد را بیشتر به چشم بیاورید.
  • فرم‌های انتخابی. پیش‌سفارش‌ها را بپذیرید یا برای عضویت در خبرنامه تخفیف بدهید.

در اینجا نمونه ای از آنچه می تواند شبیه باشد آورده شده است:

اگر تا به حال حتی نمی‌دانید دقیقاً کدام محصولات دیجیتالی را می‌خواهید بفروشید، ما در این بخش به شما کمک می‌کنیم. برای شروع، فکر کنید – چه چیزی می توانید به کاربران بدهید که این موارد خواهد بود:

  • با کیفیت بالا. شما باید دانش و مهارت کافی برای ایجاد یک محصول دیجیتال مفید و مفید داشته باشید.
  • در تقاضا. محصول شما باید مورد تقاضا باشد، باید مورد علاقه مردم باشد. بررسی کنید که آیا محصولات مشابه در بازارها فروش خوبی دارند یا خیر. همچنین، می‌توانید تقاضا را در Google Trends بررسی کنید.

شما می توانید یک محصول دیجیتال را تنها در صورتی بفروشید که کیفیت و تقاضای بالایی داشته باشد. در غیر این صورت فروش کم خواهد بود.

اگر هنوز ایده روشنی به ذهنتان نرسیده است، می توانید از لیست زیر یکی را انتخاب کنید.

شما می توانید با کمک دوربین یا نرم افزار طراحی و یا حتی مولدهای هنری هوش مصنوعی محصولات دیجیتالی را برای فروش بسازید. به این ترتیب محصولات بصری و گرافیکی مانند:

  • عکس ها و فیلم های موجود.
  • هنر دیجیتال.
  • NFT. 
  • نمادها
  • لوگوها
  • اشیاء PNG
  • فونت ها

Taplink دارای قالب های وب سایت برای طراحان و هنرمندانی است که می خواهند محصولات دیجیتالی بفروشند. در اسکرین شات های زیر می توانید نمونه هایی از صفحات سایت ایجاد شده با استفاده از چنین قالب هایی را مشاهده کنید:

  • عکس‌های استوک. صفحه کامل را مشاهده کنید. مشاهده و دریافت الگوی ایجاد یک وب سایت مشابه. اسکرین شات 1.
  • استوک ویدیوها. صفحه کامل را مشاهده کنید. مشاهده و دریافت الگوی ایجاد یک وب سایت مشابه. اسکرین شات 2.

اگر عاشق کار با صدا هستید و مهارت کافی برای کار کردن خوب دارید، محصولات دیجیتالی مانند:

  • آهنگ های.
  • نمونه های موسیقی
  • جلوه های صوتی.
  • بانک های صوتی
  • صداگذاری.

Taplink دارای قالب های وب سایت برای برندهای موسیقی است. به عنوان مثال، به تصویر زیر نگاه کنید، یک صفحه وب سایت وجود دارد که یک فایل دیجیتالی را می فروشد، سایت با استفاده از یک الگو ایجاد شده است. صفحه کامل را اینجا ببینید.

الگوها برخی از کارهای تکمیل شده هستند. و می توانید برای انجام کار کاربران پول بگیرید’ برای آنها کار کنید به عنوان مثال، می توانید محصولات دیجیتالی مانند:

  • قالب های طراحی
  • طرح بندی اسناد
  • تنظیمات از پیش تعیین شده
  • ماکاپ ها

Taplink الگوهایی را برای ایجاد یک وب سایت ارائه می دهد که در آن می توانید محصولات مجازی مانند این را بفروشید. به مثال زیر نگاه کنید، این صفحه سایت ساخته شده با این الگو است:

اگر می دانید چگونه خیاطی یا بافتنی دارید، الگوها گزینه محصول دیجیتال شما هستند. طرح ها را محاسبه و ترسیم کنید و آنها را با پول مبادله کنید.

Taplink دارای قالب های وب سایتی است که به شما ارائه می دهد، چه محصولات دیجیتالی را برای خیاطی یا بافتنی بفروشید. به عنوان مثال، به سایت Taplink که با استفاده از این الگو ایجاد شده است نگاه کنید. برای مشاهده صفحه کامل روی لینک ضربه بزنید.

شما قطعا مهارت های مفیدی دارید که می توانید برای پول به اشتراک بگذارید. یک دوره برای مبتدیان ایجاد کنید و اصول اولیه را توضیح دهید یا یک دوره آموزشی برای کاربران پیشرفته با نکات ظریف یا چیز دیگری ایجاد کنید و آنها را به عنوان محصولات دیجیتال بفروشید.

به این فکر کنید که در چه چیزی خوب هستید. در اینجا چند نمونه از مهارت هایی که می توانید به عنوان یک محصول دیجیتال بفروشید آورده شده است:

  • هنر تجسمی.
  • کد نویسی
  • زبان خارجی.
  • آشپزی.

Taplink دارای الگوهایی برای وب سایت شماست، فارغ از مهارت هایی که در یک محصول دیجیتال می فروشید. به اسکرین شات زیر نگاه کنید، نمونه ای وجود دارد از یک صفحه سایت که با استفاده از یکی از الگوها ایجاد شده است. صفحه کامل را اینجا ببینید.

راهی برای کسب درآمد از دانش و تجربه شما نیز وجود دارد. راهنماها، برنامه ها و چک لیست ها شما را ملزم به توضیح چیزی نمی کند، فقط مراحل خاصی را ارائه می دهید که نتیجه خاصی را به همراه دارد.

به عنوان مثال، می توانید محصولات دیجیتالی مانند:

  • برنامه های آموزشی یا تغذیه.
  • راهنمای نحوه مهاجرت به یک کشور خاص
  • دستور پخت.
  • چک لیست راه اندازی محصول

Taplink دارای قالب هایی برای جایگاه های مختلف است که به لطف آنها می توانید به سرعت یک وب سایت ایجاد کنید و محصولات دیجیتال خود را هر چه که هستند بفروشید. در تصویر زیر نمونه ای از صفحه وب سایت ایجاد شده با استفاده از قالب فروش طرح آموزشی را مشاهده می کنید. برای مشاهده صفحه کامل روی لینک ضربه بزنید.

اکنون قطعاً آماده شروع فروش محصولات دیجیتال هستید. شما می دانید چه چیزی را بفروشید و چگونه می توانید فروش زیادی داشته باشید. یک وب سایت در Taplink ایجاد کنید و فایل های دیجیتال خود را در آن آپلود کنید.

برای تبلیغ محصولات دیجیتالی که می فروشید باید چه کاری انجام دهید:

  • پیوند وب سایت فروشگاه خود را به پروفایل های اجتماعی خود اضافه کنید.
  • ارسال ایمیل با پیشنهادات
  • کمپین های تبلیغاتی را به طور منظم تنظیم کنید.

شما در مسیر درستی برای کسب اولین میلیون خود هستید!

امیدواریم از این مقاله نحوه فروش آنلاین محصولات دیجیتال مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/xqInvM
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *