نحوه فروش دوره آموزشی در اینستاگرام – 6 مرحله

زمان مطالعه: 9 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی نحوه فروش دوره ی در – 6 مرحله همراه ما باشید

در زیر 6 مرحله برای شروع فروش دوره خود در اینستاگرام را شرح می دهیم. ما تمام نکات اصلی را پوشش دادیم: ارائه دوره در رسانه های اجتماعی، شروع فروش و تبلیغات. بیایید همه اینها را با جزئیات بررسی کنیم.

صفحه شما در اینستاگرام چیزی است که اولین تصور را از دوره شما ایجاد می کند. و اگر برداشت خوب باشد، کاربران مشترک می شوند و خرید می کنند. به این صورت است که می توان برداشت را بهبود بخشید و فروش بیشتری داشت:

  • یک بیوگرافی خوب بنویسید تا مشخص شود که دوره در مورد چیست و چگونه آن را بخرید. کوتاه باشید، اما حتماً موضوع، ویژگی های منحصر به فرد و مزایای دوره را ذکر کنید. تماس برای اقدام اضافه کنید — کاربران را بفرستید تا برای خواندن اطلاعات بیشتر و خرید، پیوند موجود در بیو شما را دنبال کنند.
  • یک لینک  به بیو اینستاگرام خود اضافه کنید. باید به صفحه فرود دوره شما منتهی شود.
  • از نکات برجسته  برای قرار دادن اطلاعات در مورد دوره خود در دید ساده استفاده کنید. برای مثال، نکات برجسته را با نظرات، برنامه دوره و گزینه های پرداخت ایجاد کنید.
  • پروفایل اینستاگرام خود را طوری طراحی کنید که دارای سبکی باشد. رنگ ها و فیلترها را انتخاب کنید و فقط از آنها در صفحه خود استفاده کنید.

در اینجا یک مثال نمایه است که در آن هر چهار توصیه دنبال می شود:

یک صفحه فرود برای فروش دوره خود در اینستاگرام ایجاد کنید. صفحه ارائه دوره شما را واضح و خرید را ساده می کند. و اگر کاربران بتوانند آنچه را که شما ارائه می‌دهید درک کنند و به راحتی آن را بخرند، احتمالاً خرید می‌کنند.

ایجاد یک صفحه فرود اینستاگرام برای دوره خود در سازنده وب سایت Taplink بهتر است. این به این دلیل است که صفحه به صورت زیر خواهد بود:

  • یک راه حل جهانی برای کاربران . شما می توانید تمام اطلاعات مربوط به دوره و همچنین دکمه خرید یا رزرو را در صفحه خود قرار دهید. بنابراین، کاربران می توانند پاسخ تمام سوالات خود را بیابند و دوره شما را در یک مکان خریداری کنند.
  • کاملاً برای مشاهده از تلفن سازگار شده است . و به عنوان یک قاعده، کاربران اینستاگرام را از گوشی خود باز می کنند. سازنده وب‌سایت Taplink طراحی وب اول موبایل را ارائه می‌کند و بنابراین صفحات فرود آن همیشه به درستی در تلفن‌ها نمایش داده می‌شوند. علاوه بر این، صفحات فورا بارگذاری می شوند، بنابراین حتی بی حوصله ترین کاربران هم عصبی نمی شوند و آن را ترک نمی کنند.

در اینجا نمونه ای از صفحه فرود برای فروش دوره ها در اینستاگرام آمده است:

برای مشاهده کامل صفحه لینک را دنبال کنید.

نگران نباشید، ایجاد یک صفحه فرود برای فروش دوره خود در اینستاگرام علم موشکی نیست. از قالب ها برای ایجاد صفحه خود در عرض چند دقیقه استفاده کنید. اتفاقاً در Taplink تعداد زیادی از آنها وجود دارد. پس از ثبت نام، به بیش از 60 قالب از جمله قالب های ویژه دوره ها دسترسی خواهید داشت:

فقط 3 مرحله برای ایجاد سریع صفحه فرود اینستاگرام برای دوره خود:

پس از آن، لینک صفحه فرود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. سپس کاربران می توانند پاسخ ها را پیدا کنند، تصمیم بگیرند و در نهایت دوره شما را خریداری کنند.

به هر حال، می توانید پیوند صفحه فرود خود را به همه حساب های خود در رسانه های اجتماعی اضافه کنید و دوره خود را نیز در آنجا بفروشید. در اینجا نحوه اشتراک گذاری پیوند در TikTok، Twitter و سایر شبکه های اجتماعی را توضیح می دهیم.

شما باید به طور مرتب محتوایی را به صفحه اینستاگرام اضافه کنید که از آن برای فروش دوره خود استفاده می کنید. سپس در چشم افراد بالقوه می مانید، و بنابراین، می توانید دانش آموزان جدید پیدا کنید.

برنامه محتوا تضمین می کند که همیشه چیزی برای ارسال در اینستاگرام دارید. علاوه بر این، برای تهیه عکس ها، فیلم ها و متن های باکیفیت وقت دارید. در اینجا نحوه ایجاد طرح محتوا را به تفصیل شرح داده ایم. در زیر نکات اصلی را بیان می کنیم:

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  دانلود و آموزش CPU-Z برنامه شناسایی سخت افزار و مشخصات سیستم عامل گوشی موبایل اندرویدی
  • ویدیوهای کوتاه بیشتری اضافه کنید . آنها در حال حاضر مورد تقاضا هستند. روزانه در استوری اینستاگرام پست کنید. بیشتر پست ها باید قرقره باشند.
  • برنامه ارسال پست خود را بدانید . فقط با آزمایش و تجزیه و تحلیل می توانید زمان و فرکانس مناسب را بدانید. با دو پست اینستاگرام در روز شروع کنید. برای افزایش دسترسی، سعی کنید بیشتر پست بگذارید. اما اگر می بینید که پست دوم بازدید و لایک بسیار کمتری دارد، شاید یک پست در روز کافی باشد.
  • به موضوع دوره ادامه دهید . سپس، لایک های بیشتری در زیر عکس ها و ویدیوهای خود، فالوورهای جدید، دانش آموزان و نرخ آنفالو کمتر خواهید داشت.
  • دوره خود را تبلیغ کنید . وقتی یک برنامه محتوا ایجاد می‌کنید، پست‌ها، حلقه‌ها و داستان‌هایی اضافه کنید که توضیح می‌دهند چرا دوره شما خوب است و چگونه آن را بخرید. و فراموش نکنید که پست هایی در مورد فروش فلش که اجرا می کنید اضافه کنید.

وقتی برنامه محتوای شما در شرف پایان است، پست‌ها، حلقه‌ها و داستان‌های بیشتری را برای آینده به آن اضافه کنید. همیشه باید برای یک هفته یا یک ماه برنامه داشته باشید.

در صورتی که قیمت دوره برای آنها مناسب باشد، احتمال بیشتری وجود دارد که مشتری شوند. به جای کاهش قیمت، می توانید ارزش دوره ای را که در اینستاگرام می فروشید افزایش دهید. در اینجا چند راه برای انجام این کار وجود دارد:

  • در طول تحصیل و همچنین پس از آن پشتیبانی 24/7 ارائه دهید.
  • شخصاً با هر دانش آموز ارتباط برقرار کنید (بدون دستیار یا ربات).
  • فرصتی برای یافتن افراد همفکر، شرکای تجاری و دوستان بدهید. یک چت گروهی در DM اینستاگرام یا در یک برنامه پیام‌رسانی ایجاد کنید تا دانش‌آموزان بتوانند ارتباط برقرار کنند.
  • فعالیت های فوق برنامه را ارائه دهید. به عنوان مثال، این می تواند اوقات فراغت آفلاین و رویدادهای مربوط به موضوع دوره باشد.
  • تخصص خود را ثابت کنید. اگر گواهینامه های خود را دارید نشان دهید.
  • کاریزماتیک و منحصر به فرد باشید. بسیاری از کاربران حاضرند برای انرژی و روحیه ای که می دهید هزینه بیشتری بپردازند.

حتما ارزش دوره خود را در پروفایل اینستاگرام خود توضیح دهید. به کاربران بگویید علاوه بر مهارت ها چه چیزهایی کسب می کنند.

قبل از اینکه دوره خود را با استفاده از اینستاگرام بفروشید، باید آن را راه اندازی کنید. این به بهبود دوره شما و استراتژی ارتقای آن کمک می کند. 15 تا 20 نفر را پیدا کنید و در ازای بازخورد دوره خود را به صورت رایگان به آنها بدهید.

  • افراد را از بین مخاطبان هدف خود انتخاب کنید . اینها ممکن است کاربرانی از لیست خبرنامه باشند. گزینه دیگر این است که در استوری اینستاگرام بپرسید که چه کسی می خواهد در این دوره شرکت کند و کسانی را که می خواهند انتخاب کنید.
  • اولویت را به افرادی بدهید که دوره برای آنها ایجاد شده است . به عنوان مثال، اگر دوره شما برای مبتدیان است، دوره را برای مبتدیان ارسال کنید، نه متخصصان. اگر دوره شما برای عکاسان پرتره است، آن را برای کسانی ارسال کنید که از مردم عکس می گیرند، نه غذا یا طبیعت.

اگر هنوز به اندازه کافی فالوور اینستاگرام به دست نیاورده اید، می توانید از دوستان، خانواده و همکاران خود بخواهید در این دوره شرکت کنند.

دوره خود را برای افراد منتخب ارسال کنید یا درس ها را به صورت آنلاین برگزار کنید. در مورد اول، از قبل در مورد محدودیت زمانی برای اتمام دوره توافق کنید.

وقتی کاربران دوره شما را تمام کردند، بازخورد بخواهید. می‌توانید در یک چت خصوصی بپرسید، فهرستی از سؤالات را در فرم‌های Google ارسال کنید، یا بخشی با سؤالات را به مطالب دوره اضافه کنید.

در اینجا نمونه هایی از سوالاتی که باید از کاربران بپرسید وجود دارد:

  • آنچه آنها در مورد دوره شما دوست دارند . مزایایی که می تواند کاربران اینستاگرام را برای خرید دوره آموزشی شما ترغیب کند، خواهید دانست. از آنها در تبلیغات و پست های تبلیغاتی استفاده کنید.
  • آنچه آنها در مورد دوره شما دوست ندارند . شما نقاط ضعف دوره خود را می شناسید، بنابراین می دانید که چگونه آن را بهبود بخشید.
  • آنچه آنها آموخته اند . می‌دانید که آیا دوره شما واقعاً به آنچه که آن را ایجاد کرده‌اید، آموزش می‌دهد یا خیر.
  • با چه سختی هایی مواجه شدند . شما متوجه خواهید شد که آیا دوره برای مخاطبان هدف شما طراحی شده است یا خیر. شاید چیزی باید با جزئیات بیشتر توضیح داده شود یا در یک دوره جداگانه برای دانش آموزان پیشرفته حذف شود.
  • چه اطلاعاتی زائد است . شما می دانید که چگونه دوره را بدون کاهش ارزش آن کوتاهتر کنید.
  • چیزی که از دوره انتظار داشتند اما به آن نرسیدند . شما می دانید که چگونه این دوره را برای دانش آموزان خود ارزشمندتر کنید.
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  آموزش کیوبیس فصل هفدهم قسمت سوم : میکسر

پاسخ ها را تجزیه و تحلیل کنید و در صورت لزوم دوره را ویرایش کنید. پس از آن، می توانید ادامه دهید و دوره خود را در اینستاگرام به طور رسمی بفروشید.

پس از راه اندازی فروش، به تبلیغ پروفایل ادامه دهید تا دوره خود را در اینستاگرام بفروشید. هر چه فالوورهای بیشتری به دست آورید، مشتریان بیشتری به دست خواهید آورد.

ساده‌ترین و مهم‌ترین راه رایگان برای تبلیغ دوره‌ای که در اینستاگرام می‌فروشید، استفاده از هشتگ‌ها در زیر پست‌ها است. ما یک راهنمای کامل در مورد نحوه استفاده از آنها نوشتیم. پست های دارای هشتگ در تب Explore ظاهر می شوند. در آنجا به کاربرانی که هنوز از شما اطلاعی ندارند نشان داده می شوند. برخی از آنها مشترک شما می شوند و دوره شما را می خرند.

یکی دیگر از راه های رایگان برای جلب نظر مشتریان بالقوه در اینستاگرام، تعامل با کاربران است. در صفحات رقبا با آنها ارتباط برقرار کنید. همچنین، در بین دنبال کنندگان خود و رقبا، نویسندگان پست ها با هشتگ موضوع خود، به دنبال صفحات مخاطب هدف خود بگردید و در این صفحات نیز ارتباط برقرار کنید.

برای تبلیغ دوره ای که در اینستاگرام می فروشید با اینفلوئنسرهای اینستاگرام همکاری کنید. کاربران محبوب در جایگاه خود را انتخاب کنید. می توانید چیزی را با هم پست کنید یا به صورت زنده بروید. سپس، فالوورهای اینفلوئنسر در مورد شما باخبر می شوند و برخی از آنها مشترک می شوند.

ممکن است مجبور شوید برای همکاری هزینه کنید. اگر تعداد فالوورهای شما و اینفلوئنسر یکسان باشد، این همکاری برای اینفلوئنسر نیز مفید است. شاید، رایگان باشد. اگر اینفلوئنسر فالوورهای بیشتری داشته باشد، قطعا باید هزینه کنید.

می توانید برای هر مشتری جدید یک بار یا به طور منظم به اینفلوئنسر پرداخت کنید. از یک کد تبلیغاتی برای ردیابی مشتریانی که به دلیل همکاری می آیند استفاده کنید.

تبلیغات میزان دسترسی پست های اینستاگرام در مورد دوره شما را افزایش می دهد. تبلیغات را با استفاده از ابزار Boost post درون برنامه ای راه اندازی کنید. شما فقط می توانید پست ها را از این طریق تبلیغ کنید. اما پست‌ها را می‌توان هم در پست‌های کاربران و هم در فیدهای Stories نشان داد. آنها دقیقاً به مخاطبان هدف شما نشان داده می شوند.

وقتی می خواهید دوره های آموزشی را در اینستاگرام بفروشید، باید با طراحی صفحه پروفایل و ایجاد یک صفحه فرود شروع کنید. آنها به ارائه واضح دوره شما و خرید راحت آن کمک می کنند.

سپس یک برنامه محتوا ایجاد کنید و به آن پایبند باشید. به این ترتیب شما چشم مخاطبان هدف خود را به خود جلب می کنید و می توانید پست هایی را تهیه کنید که برای آنها جالب باشد.

وقتی همه چیز آماده شد، می توانید دوره خود را در اینستاگرام بفروشید. ابتدا یک پرتاب بذر انجام دهید. شما نقاط ضعف دوره خود را می شناسید و می توانید آن را بهتر کنید. پس از بهبود دوره خود، می توانید به شروع فروش رسمی بروید.

پس از شروع فروش دوره، باید دسترسی اینستاگرام خود را افزایش دهید. به پست کردن ادامه دهید و از هشتگ ها استفاده کنید، با کاربران ارتباط برقرار کنید، تبلیغات اجرا کنید و با اینفلوئنسرها همکاری کنید.

امیدواریم از این مقاله نحوه فروش دوره آموزشی در اینستاگرام – 6 مرحله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/WNddQP
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *