نحوه ایجاد کارت ویزیت دیجیتال

زمان مطالعه: 9 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی نحوه ایجاد کارت ویزیت دیجیتال همراه ما باشید

کارت ویزیت خوب کارتی است که مردم از آن استفاده می کنند. اگر یک کارت ویزیت دیجیتال ایجاد کنید که:

  • همیشه به موقع به روز می شود . اگر یک کارت ویزیت به آنها بدهید که یک وب سایت تک صفحه ای است، مشتریان همیشه اطلاعات تماس فعلی شما را دارند. آنها اطلاعات تماس به روز شده را در همان لحظه ای که شما آن را در صفحه وب به روز می کنید، می بینند. فقط به یاد داشته باشید که آن را به موقع انجام دهید.
  • انتخاب گزینه های تماس را می دهد . برخی افراد فقط از طریق پیامک ارتباط برقرار می کنند و برخی دیگر همیشه تماس می گیرند. همچنین کسانی هستند که ترجیح می دهند از نقاط آفلاین بازدید کنند تا حضوری داشته باشند. هرچه گزینه های بیشتری اضافه کنید، کاربران بیشتری می توانند راه مناسبی برای ارتباط با شما پیدا کنند.
  • دارای لینک های قابل کلیک یک مشتری فقط باید چند بار ضربه بزند و تمام – تلفن در حال تماس است، یک چت باز است یا یک مسیر ایجاد می شود.

در اسکرین شات ها می توانید دو کارت ویزیت دیجیتالی را مشاهده کنید. و در زیر می توانید نحوه ساخت یکی از آنها را در 10 دقیقه بخوانید.

هنگامی که یک کارت ویزیت دیجیتال ایجاد می کنید، اطمینان حاصل کنید که:

01.  نام و تخصص شما . یک بار دیگر نام خود را به مردم یادآوری کنید تا از موقعیت های ناخوشایند جلوگیری کنید. همچنین کارهایی را که انجام می دهید به مردم یادآوری کنید تا مطمئن شوند که به متخصص مناسب می رسند.

02. همه گزینه های تماس :

  • پروفایل های اجتماعی
  • چت برنامه های پیام رسانی
  • تماس می گیرد.
  • پیامک.
  • پست الکترونیک.

سپس، کاربران می توانند یک گزینه مناسب را انتخاب کنند.

03. دکمه ذخیره تماس . مشتریان فقط باید یک بار ضربه بزنند، و برنامه مخاطبین در تلفن آنها با فیلدهای پر شده باز می شود. یک ضربه دیگر — و اطلاعات تماس شما ذخیره می شود.

04. آدرس های آفلاین . می‌توانید نقشه‌ای را در نزدیکی فهرست آدرس‌ها اضافه کنید تا پیمایش برای کاربران آسان‌تر شود. همچنین، می‌توانید به برنامه‌های نقشه پیوند دهید تا کاربران بتوانند مسیری را ایجاد کنند.

زمان آن فرا رسیده است که از حرف به عمل برویم. برای ایجاد یک کارت ویزیت دیجیتال که یک وب سایت خواهد بود، دستورالعمل های زیر را دنبال کنید.

شما می توانید یک کارت ویزیت دیجیتال در یک وب ساز ایجاد کنید. اگر می خواهید سریع این کار را انجام دهید از قالب ها استفاده کنید. اگر کارتی منحصر به فرد می خواهید، آن را از ابتدا ایجاد کنید.

به عنوان مثال، نحوه ایجاد کارت ویزیت الکترونیکی در Taplink را نشان می دهیم. این ابزاری است که به شما امکان می دهد تمام کارهایی که در بالا ذکر شد را با اطمینان انجام دهید.

الگویی را انتخاب کنید که شبیه کارت ویزیت دیجیتالی مورد نیاز شما باشد. اگر هیچ یک از آنها 100% چیزی که نیاز دارید نیست نگران نباشید. در زیر نحوه ویرایش آنها را توضیح می دهیم.

پس از ثبت نام، به صفحه ای با الگوهایی هدایت می شوید که در آن باید:

01. نوع صفحه را انتخاب کنید: برای ایجاد یک کارت ویزیت با یک عکس و دکمه های مشابه به لینک Bio بروید، یا به وب سایت Lite بروید تا یک کارت ویزیت با دکمه ها، عکس ها، نقشه ها و موارد دیگر ایجاد کنید.

02. یک  دسته بندی  مربوط به جایگاه خود یا درباره من را انتخاب کنید.

03. یکی از الگوها را انتخاب کنید . اگر می خواهید از قالبی که در این راهنما نشان داده ایم استفاده کنید، روی پیوند ضربه بزنید.

اکنون باید اطلاعات پیش فرض را حذف کرده و اطلاعات خود را اضافه کنید.

نکته بعدی که برای ایجاد کارت ویزیت دیجیتال نیاز دارید، مشخص کردن اطلاعاتتان است. الگوها دارای اطلاعات پیش فرض هستند. اینها می‌توانند پروفایل‌های برنامه پیام‌رسان و شبکه‌های اجتماعی، شماره تلفن، ایمیل، آدرس و غیره باشند. باید اطلاعات واقعی خود را جایگزین آنها کنید. همچنین می توانید جزئیات بیشتری را اضافه کرده و آنها را حذف کنید.

هنگام ایجاد کارت ویزیت دیجیتال خود می توانید علامت تعجب را ببینید. آنها عناصری را نشان می دهند که نیاز به ویرایش دارند.

عناصر کارت ویزیت دیجیتال خود را ویرایش کنید:

02. در صورت تمایل، متن پیوند را ویرایش کنید . می‌توانید نه فقط «تماس بگیرید»، بلکه «با من تماس بگیرید» یا «برای تماس ضربه بزنید» بنویسید.

03. در صورت تمایل، متن پیوند اضافی را اضافه کنید . این یک متن کوچک در زیر متن اصلی خواهد بود. به عنوان مثال، می تواند زمان پاسخگویی به تماس ها را مشخص کند.

04. در صورت تمایل، اقدامی را که با ضربه زدن کاربر روی پیوند انجام می‌شود، تغییر دهید. یکی از گزینه های موجود در لیست Action را انتخاب کنید . در اسکرین شات دوم می توانید تمامی اقدامات ممکن را مشاهده کنید.

05. اطلاعات خود را در فیلد وارد کنید . ممکن است این فیلد بسته به آنچه در لیست اقدام انتخاب کرده اید متفاوت باشد.

بقیه بلوک ها را به همین ترتیب ویرایش کنید.

اگر قالبی که برای ایجاد کارت ویزیت دیجیتال انتخاب کرده‌اید، آن چیزی را که نیاز دارید ندارد، فقط آن را اضافه کنید. 18 بلوک وجود دارد که می توانید برای آن استفاده کنید:

همه بلوک ها به همین ترتیب اضافه می شوند. می توانید دستورالعمل های دقیق برای هر یک از بلوک ها را در اینجا بیابید. ما یک مثال با بلوک Map نشان خواهیم داد:

02. یک بلوک را انتخاب کنید . در مورد ما، نقشه است.

03. فیلدها را پر کنید ، آنها به بلوکی که اضافه می کنید بستگی دارد. به عنوان مثال، هنگام اضافه کردن نقشه، باید آدرسی را مشخص کنید.

04. سپس اگر در حال اضافه کردن نقشه هستید، باید روی Add marker ضربه بزنید. اگر می خواهید یک آدرس دیگر اضافه کنید، مراحل 3-4 را تکرار کنید.

تمام شد، عنصر جدیدی به کارت ویزیت دیجیتال اضافه شد. در اسکرین شات زیر، می توانید ببینید که چگونه به نظر می رسد.

هنگام ایجاد یک کارت ویزیت دیجیتال ممکن است لازم باشد عناصر صفحه را حذف کنید. به این صورت می توانید این کار را انجام دهید:

04. برای تایید حذف، روی Delete ضربه بزنید.

به همین ترتیب می توانید هر عنصری را در کارت ویزیت دیجیتال حذف کنید.

اگر موضوع طراحی کارت ویزیت دیجیتالی که ایجاد کرده اید را دوست ندارید، می توانید:

ما تصمیم گرفتیم که موضوع طراحی کارت ویزیت را که به عنوان نمونه ایجاد کردیم تغییر ندهیم.

اکنون که یک کارت ویزیت دیجیتال ایجاد کرده اید، وقت آن است که آن را با مردم به اشتراک بگذارید. ابتدا صفحه را در دسترس آنها قرار دهید:

  1. با  انتشار صفحه ادامه دهید.
  2. آدرس اینترنتی کارت ویزیت را تکمیل کنید . به عنوان مثال، نام تجاری یا نام کاربری خود را بنویسید.
  3. روی اتصال ضربه بزنید .

پس از ایجاد یک کارت ویزیت دیجیتال و قابل اشتراک گذاری، می توانید آن را به صورت آنلاین و آفلاین در اختیار افراد قرار دهید.

  1. منوی انتشار را باز کنید .
  2. روی Copy link ضربه بزنید .

پیوندی را که دارید به بیو حساب اجتماعی خود اضافه کنید:

  • اینستاگرام.
  • توییتر.
  • TikTok.
  • فیس بوک.
  • لینکدین.

در اینجا می توانید نحوه افزودن لینک به بیو خود را در این شبکه های اجتماعی بخوانید.

همچنین، پیوند را به حساب‌های برنامه پیام‌رسانی خود اضافه کنید، به عنوان مثال، در:

  • تلگرام.
  • اسنپ ​​چت.
  • واتس اپ.

لینک کارت ویزیت دیجیتال را در:

  • توضیحات کانال یوتیوب شما
  • وبلاگ شما
  • وبسایت شما.
  • پست ها، داستان ها، نکات برجسته.

از کد QR برای دادن کارت ویزیت دیجیتال خود به افراد آفلاین استفاده کنید. در Taplink می‌توانید طراحی آن را تنظیم کنید. پس از آن، کد را دانلود کنید:

  1. منوی انتشار را باز کنید .
  2. به تب کد QR بروید .
  3. در صورت لزوم کد را ویرایش کنید و روی دانلود فایل ضربه بزنید .

کد QR دانلود شده را در:

  • جزوات.
  • بروشورها
  • تبلیغات در فضای باز.
  • لیست قیمت ها
  • منوها
  • کالا
  • کوله پشتی.
  • برچسب های نام.
  • تابلوهای راهنما

این تنها چیزی است که باید بدانید. اکنون به اندازه کافی هوشمند هستید که می توانید یک کارت ویزیت دیجیتال برای شرکت ها و برندهای شخصی ایجاد کنید. قسمت زیر اضافی است. در آنجا به سوالات رایج پاسخ می دهیم.

اگر هنگام ساخت کارت ویزیت دیجیتال با مشکل مواجه شدید می توانید در این قسمت راه حلی برای آن بیابید.

می توانید با استفاده از Taplink یک کارت ویزیت دیجیتالی در آیفون ایجاد کنید. برای انجام سریع این کار از یک الگوی آماده استفاده کنید. در بالا می توانید دستورالعمل های دقیق را بیابید. شما همچنین می توانید کارت خود را با پیروی از ایده طراحی سفارشی خود از صفر بسازید تا کارت خود را تا حد امکان سفارشی کنید.

اگر می خواهید یک کارت ویزیت دیجیتال در اندروید بسازید، از Taplink استفاده کنید. می‌توانید یک شماره تلفن قابل کلیک، پیوندهای برنامه پیام‌رسانی، و همچنین دکمه‌ای برای ذخیره مخاطب خود و موارد دیگر روی آن قرار دهید. می توانید دستورالعمل های بالا را پیدا کنید.

با استفاده از Taplink می توانید یک کارت ویزیت دیجیتالی را روی رایانه رومیزی یا لپ تاپ ایجاد کنید. برای این کار دستورالعمل های بالا را دنبال کنید. اگرچه دستورالعمل ها نحوه ساخت کارت ویزیت مجازی را در تلفن نشان می دهند، اما برای ایجاد کارت ها در رایانه و لپ تاپ نیز مناسب هستند. رابط کاربری در همه دستگاه ها یکسان است، بنابراین می توانید به راحتی تنظیمات مورد نیاز خود را پیدا کنید.

در اینجا رابط Taplink در دسکتاپ به نظر می رسد:

یک کارت ویزیت دیجیتال در Taplink ایجاد کنید، و کد QR به طور خودکار تولید می شود. می توانید رنگ کد را طوری سفارشی کنید که با برند شما مطابقت داشته باشد. پس از آن، فقط باید کد را دانلود و پرینت کنید، در بالا به تفصیل توضیح می دهیم.

اگر می خواهید یک کارت ویزیت دیجیتال به صورت رایگان ایجاد کنید، این کار را در Taplink انجام دهید. این ابزار دارای یک طرح رایگان است که برای اضافه کردن لینک های تلفن و ایمیل قابل کلیک، دکمه ای برای ذخیره یک مخاطب و موارد دیگر کافی است. می توانید دستورالعمل های گام به گام نحوه ایجاد کارت ویزیت مجازی را در بالا بیابید.

کارت ویزیت دیجیتال واتس اپ همانند کارت های معمولی است. می توانید در Taplink یکی بسازید و گزینه های تماس را روی آن قرار دهید. در بالا، ما دستورالعمل هایی در مورد نحوه انجام این کار ارائه می دهیم.

پس از ایجاد یک کارت ویزیت دیجیتال برای WhatsApp، باید آن را به روش های زیر به اشتراک بگذارید:

  • لینک کارت را در پیام های خصوصی و چت های گروهی ارسال کنید.
  • اگر از WhatsApp Business استفاده می کنید، پیوند کارت را به حساب WhatsApp خود اضافه کنید.

یک کارت ویزیت دیجیتال در وب ساز Taplink ایجاد کنید. در کارت هوشمند خود می توانید پیوندهای قابل کلیک برای موارد زیر ارائه دهید:

  • تماس می گیرد.
  • پیامک.
  • پست الکترونیک.
  • پروفایل های اجتماعی
  • چت در برنامه های پیام رسانی

پس از ایجاد کارت ویزیت مجازی خود، آن را به افراد زیر بدهید:

  • آنلاین – پیوند را ارسال کنید.
  • آفلاین – کد QR را چاپ کنید.

امیدواریم از این مقاله نحوه ایجاد کارت ویزیت دیجیتال مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/HPBAeQ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *