معرفی بهترین بازی‌های فکری مناسب اوقات فراغت تابستان

زمان مطالعه: 5 دقیقه

معرفی بهترین بازی‌های فکری مناسب اوقات فراغت تابستان - بازیمود

بهترین بازی فکری به بازی گفته می‌شود که بتواند به خوبی اوقات فراغت شما را پر کند‌. با فرا رسیدن فصل تابستان، بسیاری از افراد به دنبال این هستند که بازی‌های جذاب و هیجان انگیز رومیزی را خریداری کرده و در دورهمی‌های خود مورد استفاده قرار دهند. این بازی‌ها علاوه بر این که بر هوش و نبوغ بازیکنان تاثیر مثبتی دارند، توانایی این را دارند که اوقات مفرحی را برای هر کسی رقم بزنند و از همه مهم‌تر، برای همه ی سنین مناسب هستند. به همین دلیل بسیاری از افراد به جای این که تابستان خود را با سایر بازی‌های غیر مفید و رایانه و موبایل بگذرانند، به این نوع بازی‌ها روی آورده‌اند. در ادامه با بازیمود همراه باشید تا بهترین بازی فکری تابستان را بشناسید.

ویژگی‌های بهترین بازی فکری تابستان

بهترین بازی فکری تابستان دارای ویژگی‌های مختلفی است که شما به هنگام خرید باید به این ویژگی‌ها توجه داشته باشید تا در نهایت خریدی عالی را تجربه کنید. این ویژگی‌ها عبارتند از:

۱: استحکام

بازی‌های فکری باید پک‌هایی ماندگار داشته باشند و از اجزایی تشکیل شده باشند که کاربر بتواند در طولانی مدت از آن‌ها بهره ببرد. کیفیت بالای اجزای مختلف بازی‌های فکری تابستان باعث می‌شود که شما بهترین بازی را خریداری کنید.

۲: تقویت قوای ذهنی

همیشه سعی کنید بازی‌هایی را انتخاب کنید که ذهن شما را ورزش دهند. بازی‌های فکری که امروزه در بازار موجود هستند، همگی قوای تفکر انسان را پرورش می‌دهند اما برترین بازی آن است که با توجه به سن و سال، ذهن شما را بهبود دهد و توانایی حل مسئله و تصمیم گیری را نیز بهتر کند.

۳: در نظر گرفتن محدوده‌ی سنی

بازی‌های فکری دارای محدودیت‌های سنی هستند. برخی از این بازی‌ها تنها برای کودکان طراحی شده‌اند اما برخی دیگر نه تنها مناسب کودکان هستند بلکه برای بزرگسالان و نوجوانان و جوانان نیز انتخابی مناسب برای پر کردن اوقات فراغت به شمار می آیند. به همین علت باید توجه داشته باشید که بازی‌های سنی را متناسب با سن گروه هدف خریداری کنید.

انواع بازی فکری مناسب تابستان

تنوع بازی‌های فکری تابستان در فروشگاه ما زیاد است. به همین دلیل ممکن است شما هم مانند بسیاری از مشتریان دیگر هنگام انتخاب بهترین بازی فکری، دچار سردرگمی بشوید اما بدانید که با در نظر گرفتن ژانر بازی، محدوده سنی بازی، سلیقه‌ی خود در انجام بازی و میزان زمانی که دارید، می‌توانید برترین بازی‌های فکری را خریداری کنید. فراموش نکنید ما هنگام خرید شما عزیزان را راهنمایی می‌کنیم تا در نهایت بهترین انتخاب را داشته باشید. پس همین حالا جهت ثبت سفارش خرید انواع بازی‌های فکری به سایت ما مراجعه کنید.

بازی کاتان

اگر دوست دارید در یک جزیره‌ی جدید به ساخت و ساز خانه و ملک بپردازید، اگر دوست دارید شهری را طراحی کنید، اگر می‌خواهید اصول شهرسازی را به کار ببندید و اگر می‌خواهید بر یک شهر حکومت کنید، بهتر است بازی فکری کاتان را انتخاب کنید. این بازی که جزو بهترین بازی های فکری تابستان به شمار می‌آید، جذابیت بالایی دارد و برای هر سنی مناسب است.‌ در بازی کاتان مهاجرانی که به جزیره‌ی کاتان مهاجرت کرده‌اند و خانه ندارند، در این بازی با استفاده از منابع و مصالح مختلف اقدام به ساخت خانه می‌کنند. این بازی اقتصادی همانند بسیاری از بازی‌های اقتصادی مبتنی بر سرمایه گذاری‌های ترکیبی طراحی شده است و افرادی که قدرت ترکیب بالای داشته باشند، از امتیازات زیادی در کاتان برخوردار می‌شوند.

این بازی دارای ۱۹ منطقه است که شروع بازی با توجه به این ۱۹ منطقه انجام می‌پذیرد. ۶ قطعه دریا، ۱۸ ژتون، ۹۵ کارت بازی، ۲۵ کارت شارژ، ۴ کارت هزینه، ۲‌کارت ویژه، ۱۶۶ مهره شهر، ۶۰۰ مهره جاد و ۲۰ مهره کاتان همه و همه جزو محتویات این بازی به شمار می‌آیند‌ شما می‌توانید پک‌های کامل و جامع بازی هیجان انگیز کاتان را از ما خریداری کنید.

کاتان از بهترین بازی‌های فکری مناسب اوقات فراغت تابستان - بازیمود

بازی آزول

یکی از بهترین بازی فکری‌هایی که در تابستان می‌تواند سرگرمی جذابی باشد، بازی فکری آزول است. این بازی در اصل از مانوئل اول پادشاه پرتغال آغاز می‌شود. زمانی که این فرد به کاخی به نام کاخ الحمرا در اسپانیا رفت، متوجه کاشی کاری‌های زیبای این کاخ شد. این کاشی کاری‌ها و تکه کاری‌ها در دل این پادشاه رخنه کردند تا جایی که دستور داد کاخ خودش را هم به این کاشی کاری‌ها با همان سبکی که کاخ الحمرا دارد، مزین کنند. این بازی انتزاعی که در سال ۲۰۱۷ به وجود آمده است، بسیاری از مشتریان را بن خود جلب کرد و حتی برنده‌ی چندین جایزه‌ در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ هم شد. امروزه بازی آزول را یکی از برترین‌های عرصه‌ی بازی رومیزی می‌دانند که می‌تواند با سلیقه‌ی هر فردی هماهنگ باشد.

در بازی آزول، نقش شما نقش همان معماران و هنرمندانی است که می‌خواهند کاشی کاری‌های دربار مانوئل را همانند کاخ الحمرا، تعویض کنند. در این بازی شما باید دیوارهای کاخ سانتی را آنقدر زیبا طراحی کنید که از رقیبان خود جلو بزنید تا برگ برنده‌ی این بازی را در دست بگیرید. این بازی دارای تایل‌های مقوایی، مهره‌های آدمک و یک صفحه‌ی بازی اصلی است که باید توسط ۳ الی ۴ نفر انجام گردد.

آزول از بهترین بازی‌های فکری مناسب اوقات فراغت تابستان - بازیمود

بازی مونوپولی

بازی مونوپولی یکی از بازی‌هایی است که از قدیم‌الایام تا کنون در دورهمی‌های خانوادگی به کار گرفته می‌شده است. این بازی مناسب افرادی است که به تجارت، بازرگانی و … علاقه دارند‌. سرمایه گذاری، قدرت مذاکره و ریسک پذیری جزو مکانیزم‌های اصلی این بازی هستند که با به کار گرفتن آن‌ها، شما می‌توانید بهترین عملکرد را از خود نشان دهید. این بازی شامل یک تخته‌ی اصلی، مهره‌هایی برای بازیکنان، دو عدد تاس شش وجهی، ۳۲ خانه، ۱۲ هتل، ۱۶ کارت خزانه و ۲۸ کارت شانس است که هر بازیکنی را مجاب به استفاده کردن از قوانین بازی می‌کند.

هدف از انجام بازی فکری مونوپولی به عنوان بهترین بازی فکری تابستان، ثروتمند شدن است.‌ شما باید مدام با انجام فعالیت‌های تجاری، به خرید و فروش املاک بپردازید و از این طریق، سرمایه‌ی رقیب را از او گرفته و از آن خود کنید. برای شروع این بازی باید از تاس استفاده کنید و در گروه‌های ۲ تا ۸ نفره این بازی را انجام دهید. فراموش نکنید که مونوپولی به شما اجازه‌ی گرفتن حق انحصار را می‌دهد و حتی می‌تواند خانه‌های بدون صاحب را هم از آن شما کند. از این رو اگر شما هم تفکر خود را به کار بگیرید و علم خود به قوانین بازی را افزایش دهید، تا حد زیادی می‌توانید در مسیر برنده شدن پیش بروید.

مونوپولی از بهترین بازی‌های فکری مناسب اوقات فراغت تابستان - بازیمود

خرید بازی فکری مناسب تابستان از

ما در این مطلب در مورد بهترین بازی فکری تابستان با شما صحبت کردیم. امروزه بازی‌های فکری تنوع زیادی دارند که شما می‌توانید با سلیقه‌ خود و اطرافیانتان، آن‌ها را خریداری کرده و به کار ببندید اما با فرا رسیدن تابستان، بسیاری از افراد سردرگم هستند که کدام بازی را انتخاب کنند تا به بهترین شکل ممکن پاسخگوی نیاز آن‌ها به گذراندن اوقاتی شاد و مفرح باشد. فروشگاه بازیمود که جزو برترین فروشگاه‌های فروش بازی فکری تابستان به شمار می‌آید، سه بازی کاتان، آزول و مونوپولی را به شما پیشنهاد می‌کند‌ این باز‌ی‌ها که اغلب ژانر اقتصادی دارند، در گروه‌های دو نفره و بیشتر انجام می‌شوند و می‌توانند به خوبی اوقات فراغت شما را پر کنند. شما می‌توانید جهت ثبت سفارش، به سایت بازیمود مراجعه کنید و در اسرع وقت بازی فکری منتخب خود را تحویل بگیرید.

 

5/5 - (3 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/mbo
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *