“لینک در بیو” به چه معناست و چگونه آن را پیدا کنیم

زمان مطالعه: 3 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی “لینک در بیو” به چه معناست و چگونه آن را پیدا کنیم همراه ما باشید

عبارت “لینک در بیو” فراخوانی برای بازدید از پروفایل و ضربه زدن روی لینک موجود در بیو آن است.

بلاگرها زمانی از “لینک در بیو” استفاده می کنند که نیاز دارند کاربران را به یک صفحه وب هدایت کنند اما هیچ فرصت فنی برای اضافه کردن یک پیوند قابل کلیک ندارند. این بدان معناست که اول از همه در اینستاگرام پست می گذارند. با این حال، آنها هنگام ارسال پست در TikTok، فیس بوک و سایر شبکه های اجتماعی نیز از آن استفاده می کنند.

چرا بیو جایی است که کاربران به آن ارسال می شوند؟ زیرا پیوند موجود در بیو اجتماعی می تواند قابل کلیک باشد. و پیوند در بیو در بالای صفحه نمایه قرار می گیرد که به این معنی است که پیدا کردن آن آسان است.

بنابراین، دفعه بعد که عبارت “لینک در بیو” را مشاهده کردید، معنی آن را می دانید. در هر شبکه اجتماعی باید همین مراحل را دنبال کنید. در اینجا مراحل دقیق نحوه یافتن پیوند در بیو در اینستاگرام آمده است تا فقط یک مثال ارائه شود:

  1. روی عکس نمایه نویسنده ضربه بزنید .
  2. روی پیوند بالای صفحه ضربه بزنید .

تقریباً در 100٪ موارد، پیوند موجود در بیو به یک صفحه فرود میکرو منتهی می شود. بنابراین، مرحله بعدی انتخاب یک پیوند در آنجا است.

به عنوان مثال، اگر از پستی می‌آیید که پیشنهاد می‌کند با دنبال کردن پیوند موجود در بیو، در دوره‌ای ثبت‌نام کنید، به این معنی است که باید روی پیوندی مانند “پیوستن به دوره” (اسکرین شات 1) ضربه بزنید. اگر از پستی آمده‌اید که قول می‌دهد نمونه‌هایی از کار دانش‌آموزان را نشان دهد، روی پیوندی مانند «موفقیت دانش‌آموزان» ضربه بزنید (عکس 2). نمونه کارها نیز ممکن است درست در صفحه فرود باشد.

البته ممکن است چندان خوش شانس نباشید و به جای آن یک لینک مستقیم در بیو پیدا کنید. این بدان معنی است که وبلاگ نویس دائماً در حال تغییر پیوند در بیو است. یعنی ممکن است پیوندی برای ثبت نام در دوره یا پیوندی به نمونه کار یک دانشجو پیدا کنید. همچنین ممکن است چیز متفاوتی وجود داشته باشد، به خصوص اگر پستی که به پیوند اشاره دارد چندین روز پیش پست شده باشد.

به همین دلیل است که افرادی که می خواهند یک وبلاگ نویس واقعی شوند، فروش خود را افزایش دهند و در شبکه های اجتماعی سریعتر فالوور به دست آورند، به یک صفحه فرود میکرو نیاز دارند.

شما همچنین می توانید صفحه فرود خود را ایجاد کنید. کمتر از 15 دقیقه طول می کشد زیرا، خوشبختانه، قالب هایی وجود دارد که مدت ها پیش اختراع شده اند. در اینجا، برای مثال، الگوی صفحه ای است که در بالا نشان می دهیم. روی پیوند ضربه بزنید و برای استفاده از الگو ثبت نام کنید. در اینجا می توانید یک نمای کلی از سایر قالب ها را مشاهده کنید.

هنگامی که یک صفحه فرود ایجاد کردید، پیوند آن را به بیو خود در اینستاگرام، تیک تاک، توییتر، فیسبوک اضافه کنید. در اینجا می توانید نحوه انجام آن را بخوانید.

سپس نوبت به استفاده از عبارت “لینک در بیو” در پست های خود می رسد. تبریک می گویم!

عبارت “لینک در بیو” فراخوانی برای دنبال کردن پیوند در بالای پروفایل است. زمانی استفاده می شود که فرصتی برای افزودن پیوند قابل کلیک وجود نداشته باشد.

پیوند موجود در بیو معمولا به یک صفحه فرود میکرو منتهی می شود. در آنجا باید روی پیوند مربوط به پستی که از آن آمده‌اید ضربه بزنید تا بتوانید آنچه را که نیاز دارید دریافت کنید.

می‌توانید یک صفحه فرود میکرو برای بیو خود در Taplink ایجاد کنید و زیر پست‌های خود نیز «لینک در بیو» بنویسید.

امیدواریم از این مقاله “لینک در بیو” به چه معناست و چگونه آن را پیدا کنیم مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/OqpnpZ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *