مزایا و معایب هوش مصنوعی در تجارت

زمان مطالعه: 5 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی مزایا و معایب در تجارت
همراه ما باشید

ما اکنون در آینده ای هستیم که اجداد ما چندین دهه پیش تصور می کردند – آینده ای که در آن مشاغل و بسیاری از فعالیت های انسانی کاملاً خودکار هستند. این آزمایش با مکانیزه کردن کشاورزی آغاز شد، جایی که حرفه ای که حدود 70 درصد از نیروی کار اکثر کشورها را به کار می گرفت، دیگر نمی توانست این کار را انجام دهد. مکانیزاسیون تنها مقدمه ای برای یادگیری ماشین و امکانات هوش مصنوعی بود. با هوش مصنوعی، یادگیری بدون نظارت و شبکه های عصبی کانولوشنال بی دردسر شده اند.

تصویر دست رباتیک ۲۸۹۳۸۹۲۸۲۳

هوش مصنوعی با فعال کردن ناوبری آسان و تعاملات شخصی شده، تجربه کاربر را در سایت‌های کازینوی سازگار با موبایل با ویژگی‌های قابل پیمایش، سایت‌های کازینو، به طور قابل توجهی افزایش داده است. از طریق الگوریتم‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، این پلت‌فرم‌ها می‌توانند ترجیحات و رفتار کاربر را تجزیه و تحلیل کنند تا توصیه‌ها، تبلیغات و پاداش‌های بازی را ارائه دهند و در نتیجه تجربه قمار جذاب‌تر و لذت‌بخش‌تری را به همراه داشته باشند. علاوه بر این، دستیارهای مجازی مبتنی بر هوش مصنوعی که در این سایت‌های کازینو ادغام شده‌اند، می‌توانند به طور موثر به سؤالات کاربر رسیدگی کنند و پشتیبانی هم‌زمان ارائه کنند، و به ناوبری یکپارچه و رضایت مشتری کمک کنند.

این مقاله، از جمله موارد دیگر، بر مزایا و معایب هوش مصنوعی و اینکه چگونه بسیاری از صنایع هوش مصنوعی در کانادا در حال تغییر دیدگاه‌های سنتی ما و استفاده از کازینوهای آنلاین هستند، تمرکز خواهد کرد.

مزایا و معایب هوش مصنوعی در کازینوهای آنلاین

طرفداران

  • بسیاری از صنایع هوش مصنوعی الگوریتم هایی را توسعه داده اند که تشخیص می دهد بازیکن در همکاری، شمارش کارت یا هر مزیت ناعادلانه دیگری درگیر است یا خیر. بنابراین، هوش مصنوعی به حفظ امنیت و عادلانه جایگاه بازی از طریق طرح‌های قوی تشخیص ناهنجاری کمک می‌کند.
  • شرکت‌های هوش مصنوعی همچنین راه‌هایی برای ردیابی تقلب یا تقلب از طریق الگوریتم‌های خود ایجاد کرده‌اند که الگوهای غیر طبیعی شرط‌بندی را تشخیص می‌دهند.
  • هوش مصنوعی همچنین به ایجاد حسی شبیه به زندگی در بازی ها کمک می کند و آنها را برای شرکت کنندگان جذاب تر می کند.
  • شرکت های هوش مصنوعی همچنین داده ها یا الگوهای رفتاری بازیکنان را با استفاده از موتورها یا الگوریتم های خود استخراج می کنند. بنابراین، فناوری به یک ابزار علم داده تبدیل شده است که از ابزارهای تحلیلی پیش بینی برای تشخیص الگو استفاده می کند. از اطلاعات جمع‌آوری‌شده، استودیوهای بازی و مدیران می‌توانند فرصت‌های کسب درآمد را تشخیص دهند و ROI خود را افزایش دهند. آنها همچنین از آن برای مدیریت داده های بزرگ و بینایی رایانه ای استفاده می کنند که زمانی به تلاش های فراوان نیاز داشت.
  • نظارت کمتر انسانی یکی از مهمترین دستاوردهای هوش مصنوعی در کازینوهای آنلاین است. با یادگیری ماشینی، ربات‌های چت، دستیارهای دیجیتال، برنامه‌های هوش مصنوعی و سایر ابزارهای هوش مصنوعی، توسعه‌دهندگان می‌توانند در حالی که ماشین‌ها بر اساس دستورات برنامه‌ریزی شده به کار خود ادامه می‌دهند، به خواب بروند.
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 بهترین سازنده وب سایت هوش مصنوعی در سال 2023 برای ایجاد سریع سایت شما

منفی

  • هوش مصنوعی به عنوان ماشینی که هست، مستعد اشتباه است و همیشه درست نیست.
  • هوش مصنوعی پایداری نیاز به تعمیر و نگهداری بالایی دارد. بسیاری از مغزها باید گرد هم آیند تا هوش مصنوعی پایداری ایجاد کنند یا الگوریتمی بسازند که دقت آن در آزمون زمان مقاومت کند.
  • شرکت ها و موتورهای هوش مصنوعی مستعد هک ها و دستکاری هایی هستند که می تواند بازی شرط بندی را مخدوش کند.
  • مشارکت کامل هوش مصنوعی در بازی‌ها و کسب‌وکارها تأثیرات منفی بر مشاغل انسانی، نرخ اشتغال کشورها و ثبات اقتصادی دارد. بیایید صریح باشیم؛ به همان اندازه که راه‌حل‌هایی برای رشد و کارایی کسب‌وکار ارائه می‌کند، دسترسی به شغل را تهدید می‌کند.

تصویر ربات ها 389438i9348

هوش مصنوعی در تجارت چطور؟

البته، مزایای هوش مصنوعی فراتر از تغییر جایگاه کازینو آنلاین است. کسب و کارها و مؤسسات آموزشی قبلاً شروع به لذت بردن از نوآوری کرده اند.

به گفته میشل اچ. توماس، متخصص در هوش تجاری و بازاریابی هوش مصنوعی، نوآوری اکنون به کاهش زمان و هزینه ای که کسب و کارها برای بهبود بهره وری کارمندان و تجربه خدمات مشتری صرف می کنند کمک می کند. او تکرار می‌کند که بسیاری از شرکت‌ها در رویکردهای خدمات مشتری خود محور هوش مصنوعی شده‌اند و به کاهش هزینه‌ها کمک می‌کنند.

سه کاربرد هوش مصنوعی در تجارت در سال 2023

لطفاً توجه داشته باشید که هوش مصنوعی بیش از سه برنامه کاربردی بصری برای مشاغل ارائه می دهد، اما دامنه این مقاله تنها سه مورد از برنامه های پیشرو را پوشش می دهد. برخلاف امتیاز چند متخصص فناوری و متخصص نرم افزار، بسیاری از کسب و کارها و کارآفرینان با پیشینه فناوری کم یا بدون پیشینه در حال حاضر از هوش مصنوعی برای تقویت خدمات خود به روش های زیر استفاده می کنند.

حراجی

یک بررسی تجاری انجام شده توسط محققان هاروارد نشان می دهد که هوش مصنوعی به بسیاری از شرکت ها کمک می کند تا هزینه های خود را 40 تا 60 درصد کاهش دهند، بیش از 50 درصد پیشتاز هستند و زمان تماس را بین 60 تا 70 درصد کاهش دهند. هوش مصنوعی با خودکار کردن جزئیات کسب و کار مانند پیش‌بینی، اولویت‌بندی سرنخ و نظارت بر کمپین‌های ایمیل خروجی به این مهم دست می‌یابد. به عنوان مثال، اکنون Levity دسته بندی ایمیل، نظارت و پاسخ ها را بر اساس ترجیحات کاربران بدون دردسر می کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  هوش مصنوعی مولد برای کار شما می آید. در اینجا 4 دلیل برای هیجان زده شدن آورده شده است

بازار یابی

کسب و کارها همچنین از هوش مصنوعی برای متعادل کردن تجربه مشتری و کارایی عملیاتی خود استفاده می کنند. آنها از فناوری هوشمند برای انجام تحقیقات بازار، تجزیه و تحلیل موضوعات و روندهای رقبا و دستیابی به تشخیص تصویر با دسته بندی و تجزیه و تحلیل بسیاری از تصاویر رسانه های اجتماعی رقبا استفاده می کنند.

علاوه بر این، سئو از طریق یادگیری ماشینی به ابزاری برای درک اینکه چرا مردم به دنبال آنچه که به صورت آنلاین جستجو می کنند، تبدیل شده است. درک بازاریابان از این اطلاعات به تدوین بهترین استراتژی بازاریابی کمک می کند.

پشتیبانی مشتریان

مشتریان مسیر سود یک کسب و کار را تعیین می کنند. اگر آن‌ها احساس مهمی نکنند و صاحبان شرکت به‌طور رضایت‌بخشی به نگرانی‌هایشان رسیدگی نکنند، حساب ممکن است نامتعادل شود. البته، رسیدگی به شکایات به صورت دستی امکان پذیر است، اما این به منابع انسانی و مالی بیشتری نیاز دارد که اکثر شرکت ها آن را قابل توجه می دانند.

هوش مصنوعی با ارزیابی و دسته‌بندی پیام‌ها برای تیم مناسب برای رسیدگی به آنها، گلوگاه‌های رضایت از خدمات مشتری را حل می‌کند. برخی از الگوریتم‌ها همچنین می‌توانند درخواست‌های خاص را به‌عنوان فوری برچسب‌گذاری کنند که نیاز به توجه فوری دارند.

در حالی که ممکن است کسی بخواهد با برخی از شعارهایی که در مورد قانون هوش مصنوعی برای تنظیم فعالیت های ذینفعان وجود دارد، موافق باشد، مزایای آن بیش از حد آشکار است که بتوان نادیده گرفت. هوش مصنوعی اینجا با ما است و از کازینوهای آنلاین گرفته تا یادگیری متوالی و تجارت روزمره، نمی‌توانیم مزایای آن را انکار کنیم. قانون هوش مصنوعی می تواند به مهار شکست های شناسایی شده این نوآوری کمک کند، اما نباید آن را خاموش کند.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/UcbrDd
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *