مزایا نرم افزار حسابداری و حقوق و دستمزد و انبار پارمیس

زمان مطالعه: 5 دقیقه

C:\Users\mohammad.malek\Downloads\مزایا-نرم-افزار-حسابداری-پارمیس-استار.jpg

مزایا نرم افزار حسابداری و حقوق و دستمزد و انبار

نرم افزار حسابداری پارمیس پرو، یک بسته نرم افزاری مالی برای کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط است که دارای نسخه‌‌های فروشگاهی، بازرگانی و تولیدی می‌باشد.

نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس علاوه بر تهیه و دسترسی به گزارش های مدیریتی، برای مدیران در هر زمینه ای حائز اهمیت است.

C:\Users\mohammad.malek\Downloads\امکانات-نرم-افزار-انبار-داری-پارمیس .jpg

امکانات نرم افزار انبار پارمیس

نرم افزار انبار پارمیس یا واحد انبار یکی دیگر از چهار زیرسیستم اساسی در هر کسب و کاری است که نقش استراتژیک در فروشگاه ها و مشاغل تولیدی ایفا می کند. بنابراین مدیریت صحیح و تسهیل فرآیندهای انبار می تواند تاثیر بسزایی در موفقیت و توسعه کسب و کار داشته باشد. نرم افزار انبار پارمیس یکی از زیرساخت هایی است که به این هدف کمک می کند و استفاده از نرم افزار حسابداری انبار بیشترین انتخاب را دارد.

نرم افزار انبارداری Parmes با ویژگی های منحصر به فرد خود به شما کمک می کند انبار آفلاین و آنلاین خود را در هر زمان و مکان مدیریت کنید، از تعداد و کمیت کالا ها همیشه آگاه باشید، متوجه هشدارهای هوشمندی که مربوط به کالا های فاسدشدنی هست یا بیرون از انبار نگهداری میشود باشد و به طور کاملا خودکار سابقه حسابداری انبار و کالا خود را ایجاد کند و از ویژگی های منحصر به فرد شناو، بارکد و سریال استفاده کند و موقعیت های فیزیکی کالا را در انبارهای مختلف تعریف کنید و زمان دسترسی به کالا یا بعد از آن – خدمات فروش یک کالا را تا حد زیادی کاهش دهید.

همچنین قابلیت هایی مانند کد نویسی، امکان اتصال انواع بارکدخوان ها و امکان تعریف انبارهای بی نهایت از جمله ویژگی هایی است که تعریف محصول و فرآیند ردیابی محصول را خودکار می کند و عملیات انبار را برای انبارداران در نرم افزار انبار پارمیس ساده می کند.

یکی از بهترین مزایای نرم افزار انبارداری پارمیس تعریف منحصر به فرد کالا است. یک محصول معمولی به دو صورت تعریف می شود: ساده و انعطاف پذیر. این امکان منجر به افزایش سرعت و دقت عمل شما در هنگام تعریف محصول می شود. با استفاده از این گزینه احتمال تعریف کالای تقلبی یا اشتباه در تعریف محصول نزدیک به صفر است. با استفاده از نرم افزار انبار و اتوماسیون پارمیس می توانید از امکانات ویژه انبار خود به صورت کاملا اتوماتیک بهره مند خواهید شوید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  پارمیس نگاهی نو به صنعت نرم افزار های مالی و مدیریتی

C:\Users\mohammad.malek\Downloads\مزایا-نرم-افزار-حسابداری-پارمیس (1).jpg

مزایا نرم افزار حسابداری پارمیس

نرم افزار حسابداری پارمیس دارای بخش‌های مختلفی مانند حسابداری، خرید و فروش، انبار، دریافت و پرداخت، بانک و چک، تولید و غیره است. شرکت پارمیس در این محصول، در عین وفاداری به اصول حسابداری، از رابط کاربری ساده‌ای استفاده کرده است تا شما بتوانید با استفاده از این نرم افزار، کلیه امور مالی کسب‌و‌کار خود را بدون نیاز به دانش تخصصی حسابداری مدیریت کنید.

استفاده از نرم افزار‌ حسابداری و مدیریتی، چند مزیت مشخص را در اختیار شما قرار می‌‌دهد. اول اینکه دقت و صحت اطلاعات مالی و مدیریتی کسب‌و‌کار شما را افزایش می‌دهد. این به معنی تصمیم گیری آگاهانه در رابطه با وضعیت فعلی کسب‌و‌کار و آینده تجارت شماست.

برای مثال شما با استفاده از گزارشات مختلف در بازه‌های زمانی مختلف و با معیارهای متنوع می‌توانید به درک بهتری از میزان فروش در فواصل زمانی مختلف و یا میزان فروش به ازای هر مشتری برسید. این اطلاعات می‌تواند در تصمیمات پیش روی شما در رابطه با مارکتینگ تاثیرگذار باشد. فرض کنید که یک شرکت بنکداری، گزارش فروشی را مبتنی بر شهرها و یا مشتریان مختلف ایجاد می‌کند. در این گزارش مشخص می‌شود که بخش اعظمی از فروش به چند مشتری ثابت اختصاص دارد. با استفاده از این اطلاعات، تیم مارکتینگ می‌تواند در قبال سیاست خود برای افزایش مشتری‌ها و یا حفظ مشتری‌های وفادار تصمیم گیری کند.

مدیریت نیروی انسانی، انبارداری حرفه‌ای، بازاریابی و مدیریت بازار، مدیریت خط تولید، دسترسی به بازارهای نو و غیره عواملی هستند که می‌توانند در موفقیت یک واحد صنفی و یا صنعتی تاثیر فراوانی داشته باشند. نرم افزارهای مالی و مدیریتی شرکت فناوری پارمیس (پارمیس پرو، پارمیس استار و پارمیس ۳۶۰)، با استفاده از بروزترین متدها و فناوری‌های موجود، راهکارهای مورد نیاز شما برای مدیریت هر چه بهتر واحد صنفی و یا صنعتی شما را در اختیار شما قرار می‌دهند.

نرم افزار حسابداری Parmis Pro یک بسته نرم افزاری مالی برای مشاغل کوچک و متوسط است که دارای نسخه های خرده فروشی، تجاری و تولیدی می باشد. این نرم افزار حسابداری دارای بخش های متفاوتی مانند حسابداری، انبار، خرید و فروش، بانک و چک، دریافت و پرداخت، تولید و غیره است.

شرکت پارمیس در این محصول از رابط کاربری ساده و با رعایت اصول حسابداری استفاده کرده است تا بتوانید تمامی امور مالی کسب و کار خود را با استفاده از نرم افزار حسابداری پارمیس بدون نیاز به دانش حسابداری خاص مدیریت کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  پارمیس نگاهی نو به صنعت نرم افزار های مالی و مدیریتی

استفاده از نرم افزارهای حسابداری و مدیریت مزایای بسیار زیادی را برای شما به ارمغان می آورد. در درجه اول دقت و صحت داده های مالی و مدیریتی شرکت شما را ارتقاء می دهد. که به معنای تصمیم گیری های آگاهانه در مورد وضعیت فعلی و آینده شرکت شما است.

به عنوان مثال، با استفاده از گزارش های مختلف در بازه های زمانی مختلف و با معیارهای متفاوت، می توانید درک بهتری از میزان فروش در بازه های زمانی مختلف یا تعداد فروش متناسب با تعداد مشتریان خود داشته باشید. این اطلاعات می تواند بر تصمیمات بازاریابی شما تأثیر بگذارد. به طور مثال یک کسب کار بانکی بر اساس شهر یا مشتریان مختلف خود گزارش های فروشی را ایجاد می کند.

C:\Users\mohammad.malek\Downloads\مزایا-نرم-افزار-حقوق-و-دستمزد-پارمیس (5).jpg

مزایا نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس

با نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس اطلاع از تعداد کارکنان، میزان پرداختی به کارکنان و بازده عملکرد آنها نسبت به ساعات کاری واحد. به مدیران در تصمیم گیری استراتژیک کمک می کند. با توجه به بودجه موجود، هزینه‌های جاری و پول در نظر گرفته شده برای حقوق کارکنان، منابع انسانی می‌توانند کارمندان جدیدی را استخدام کنند یا پاداش و مزایای بیشتری ارائه دهند.

نمایش اطلاعات و داده بیمه‌ای کارمندان پیش از تهیه دیسکت ها و ارسال به شرکت بیمه

• پرداخت سفارشات بانکی، تهیه گزارش

• چاپ فیش‌ حقوقی برای کارمندان پشت سر هم و به صورت تکی

• گزارش مزایا، کسورات

• تهیه گزارش اموال

• گزارش اقساط وام ماهانه

• گزارش بررسی رسیدها

• گزارش پرداخت ها

یکی از مزایای نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس استار امکان نظارت و مدیریت همه احکام حقوقی و فیش ها است. استفاده از این قابلیت به شما کمک می کند تا حجم زیادی از وظایف مربوط به حقوق و دستمزد کارکنان بخش ها و کارگاه های مختلف را در کمترین زمان ممکن مدیریت کنید. از طرفی محاسبه جزئی و دقیق حقوق و دستمزد با نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس باعث افزایش و بالا بردن اعتماد بین تیم های مدیریتی و کارکنان شرکت شما می شود. این دید مثبت صد در صد تاثیر مستقیم و غیر مستقیمی بر بهره وری و کیفیت کارکنان شاغل در شرکت شما خواهد داشت.

جمع بندی

ما در این مقاله از پارمیس به معرفی و مزایای نرم افزار حسابداری و نرم افزار حقوق و دستمزد و نرم افزار انبارداری پارمیس پرداختیم. برای خرید نرم افزارهای مالی پارمیس می‌توانید به سایت www.ParmisIT.comمراجعه و یا با شماره تلفن 02187758 تماس حاصل فرمایید.

5/5 - (3 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/oPV
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *