با جهانی شدن توییتر آبی، توییتر علامت‌های آبی قدیمی را حذف می‌کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

 

امروز دو اطلاعیه بزرگ داد. اولاً، سرویس اشتراک حق بیمه Twitter Blue اکنون در سطح جهانی در دسترس است. هر کسی می تواند برای باز کردن قفل برخی از ویژگی های اضافی و اضافه کردن یک تیک آبی در کنار دسته خود به شرکت پول پرداخت کند. دوم، این شبکه اجتماعی از 1 آوریل تیک‌های تایید شده قدیمی را حذف می‌کند. حساب‌هایی که قبل از اینکه ایلان ماسک مدیریت شرکت را بر عهده بگیرد، تیک آبی خود را از دست می‌دهند، مگر اینکه مشترک توییتر آبی شوند.

هر دوی این تغییرات مدت‌ها پیش بوده است. منظور ما مدت‌ها از زمانی است که توییتر در اواخر اکتبر 2022 مالکیت خود را تغییر داد. ایلان ماسک به صراحت اعلام کرد که این شرکت سیستم تأیید حساب موجود را کنار می‌گذارد و در عوض تیک آبی را به عنوان بخشی از توییتر بلو می‌فروشد. جریان درآمد. این میلیاردر در مورد چک مارک های میراثی که در ماه دسامبر گفته بود، گفت: «روشی که به آنها داده شد فاسد و مزخرف بود. او در ماه گذشته نیز سخنان “فاسد” را تکرار کرد.

بخش اول این طرح این بود که قبل از حذف تیک‌های آبی قدیمی، توییتر آبی برای همه در دسترس باشد. این شرکت در ماه های اخیر به سرعت سیستم اشتراک را گسترش داده است و در نهایت در ژانویه امسال آن را به اندروید آورد. امروزه این سرویس جهانی شده است. توییتر آبی اکنون در سطح جهانی در دسترس است! همین امروز ثبت نام کنید تا تیک آبی خود، رتبه بندی اولویت بندی شده در مکالمات، نیمه تبلیغات، توییت های طولانی، پوشه های نشانک، پیمایش سفارشی، ویرایش توییت، لغو توییت و موارد دیگر را دریافت کنید. توییت کرد بعد از ظهر پنج شنبه.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  جایگاه X با یوزرها [داده های جدید]

توییتر در روز اول آوریل شروع به حذف تیک های آبی قدیمی می کند

با در دسترس بودن سرویس اشتراک در سطح جهانی، توییتر قسمت دوم این طرح را نیز اعلام کرده است. از روز اول آوریل امسال، دیگر به علامت اعطایی که کاربران پس از رعایت چندین معیار تعیین شده توسط شرکت به دست آورده اند، احترام نمی گذارد. در عوض، آنها را مجبور به خرید اشتراک آبی توییتر برای حفظ تیک آبی می کند. «در 1 آوریل، ما شروع به پایان برنامه تأیید شده قدیمی خود و حذف تیک تأیید شده قدیمی خواهیم کرد. برای حفظ تیک آبی خود در توییتر، افراد می توانند برای Twitter Blue ثبت نام کنند، Twitter Verified توییت کرد فقط چند ساعت بعد

Twitter Blue 8 دلار در ماه هزینه دارد (اگر از طریق برنامه Android یا آی او اس مشترک شوید 11 دلار در ماه). همه چیزهایی را که این شرکت در توییت بالا ذکر کرده است در اختیار شما قرار می دهد. با این حال، باید هویت خود را با یک شماره تلفن برای تیک آبی تأیید کنید. برای حساب های دولتی و سازمانی، توییتر یک علامت خاکستری جدید را معرفی کرده است. سران کشورها، وزرا، اعضای کابینه در سطح ملی، سخنگویان رسمی، دفتر مرکزی شرکت ها، حساب های سازمانی در سطح منطقه ای و کشوری، و افراد چندجانبه از جمله واجدین شرایط برای چک مارک خاکستری هستند.

5/5 - (2 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Nxv
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *