امروز می توانید 42٪ در سرخ کن هوای فوری Vortex Plus صرفه جویی کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی امروز می توانید 42٪ در سرخ کن هوای فوری Vortex Plus صرفه جویی کنید
همراه ما باشید

امروزه، آمازون سرخ کن هوای فوری Vortex Plus را امروز به فروش می رساند و این مدل بزرگ 6 کوارتی است. اکنون با قیمت 89.95 دلار به فروش می رسد. که در اینجا 30 دلار از قیمت معمولی خود صرفه جویی می کند. قطعا زمان خوبی برای انتخاب یکی از آنهاست.

Instant Vortex Plus – آمازون

چرا باید Instant Vortex Plus را بخرید

سرخ کن هوای 6 در 1 Instant Vortex Plus یک وسیله آشپزخانه همه کاره است که می تواند به شما کمک کند غذا را بپزید، برشته کنید، بپزید، آب را کم کنید و غذا را به سرعت و به راحتی گرم کنید. این یک انتخاب عالی برای خانواده‌های پرمشغله یا هر کسی است که می‌خواهد سالم‌تر غذا بخورد، بدون اینکه ذائقه را قربانی کند.

Instant Vortex Plus روش سالم تری برای طبخ است زیرا از هوای گرم برای پختن غذا استفاده می کند، به این معنی که روغن کمتری نسبت به روش های سنتی سرخ کردنی وجود دارد. این می تواند به شما کمک کند کالری دریافتی خود را کاهش داده و سلامت کلی خود را بهبود بخشد.

Instant Vortex Plus همچنین سریع و آسان برای استفاده است. دارای یک کنترل پنل ساده با تنظیمات از پیش تعیین شده برای انواع غذاها، بنابراین می توانید یک غذای خوشمزه را در چند دقیقه بدون نیاز به آشفتگی با دستور العمل ها یا تنظیمات پیچیده بپزید.

Instant Vortex Plus نیز همه کاره است. شما می توانید از آن برای طبخ انواع غذاها، از سیب زمینی سرخ شده یخ زده گرفته تا سینه مرغ و سبزیجات سوخاری استفاده کنید. این باعث می‌شود که برای افرادی که می‌خواهند غذاهای متنوع و سالم بخورند، گزینه‌ای عالی است.

علاوه بر این، Instant Vortex Plus جمع و جور است و به راحتی قابل نگهداری است. به اندازه کافی جمع و جور است که بر روی اکثر کانترها قرار می گیرد و در صورت عدم استفاده به راحتی ذخیره می شود. این باعث می شود که برای افرادی که فضای آشپزخانه محدودی دارند، گزینه ای عالی باشد.

به طور کلی، Instant Vortex Plus یک انتخاب عالی برای افرادی است که به دنبال راهی سالم، راحت و همه کاره برای پختن وعده های غذایی خود هستند. این یک وسیله آشپزخانه است که بارها و بارها از آن استفاده خواهید کرد.

Instant Vortex Plus – آمازون

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/tJedax
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *