کاربران به زودی ویژگی خلاصه صفحه وب Google Assistant را دریافت خواهند کرد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی کاربران به زودی ویژگی خلاصه صفحه وب Google Assistant را دریافت خواهند کرد
همراه ما باشید

به زودی، کاربران Google Assistant در حین جستجوی مطالب آنلاین، خلاصه صفحات وب را دریافت خواهند کرد. این یک ویژگی بسیار جالب خواهد بود زیرا بسیاری از کارها را برای کاربران در سراسر جهان ساده می کند. قبلا، پیش از این، برخی از کارشناسان خطوطی از کدها را در فایل های APK برنامه مشاهده کرده اند که به وجود چنین ویژگی شگفت انگیزی اشاره می کند.

بد نیست به این نکته توجه داشته باشید که اعلام وجود احتمالی این قابلیت توسط گوگل صورت نگرفته و آن را غیر رسمی می کند. در عوض، توسط افراد APK Insight پس از کندوکاو در فایل‌های APK برنامه Assistant ساخته شد. در حالی که تفسیر آنها از ویژگی‌های درون خطوط کد ممکن است اشتباه باشد، احتمال دقیقی وجود دارد.

بنابراین، کاربران اندرویدی می توانند دست خود را در دست داشته باشند و امید خود را از این ویژگی بالا نگه دارند. پس از در دسترس قرار گرفتن، نحوه مرور کاربران اندروید در اینترنت برای جستجوی اطلاعات خاص را متحول خواهد کرد. این مقاله به بررسی این موضوع می پردازد که چگونه این ویژگی آینده پس از در دسترس قرار گرفتن برای استفاده جهانی، سودمند خواهد بود.

مزایای ویژگی خلاصه صفحه وب دستیار Google آینده

آیا تا به حال سعی کرده اید در جستجوی جزئیات خاصی در اینترنت بگردید اما با هزاران اطلاعات بمباران شده اید؟ گاهی اوقات صفحات وب که پس از جستجو بالا می آیند، موضوع را به گونه ای پوشش نمی دهند که به سوالات شما پاسخ دهد. از آنجایی که تعداد زیادی صفحات وب وجود دارد، ممکن است تشخیص دقیق بهترین آنها برای شما دشوار باشد، بنابراین زمان با کیفیتی را صرف خواندن تمام صفحات وب می کنید.

یکی از افرادی که با این چالش زیاد مواجه می شوند، دانش آموزانی هستند که در جستجوی مواد برای تکمیل یک تکلیف یا پروژه هستند. خوب، ویژگی خلاصه صفحه وب به کمک شما می آید مدل مولد هوش مصنوعی گوگل. این ویژگی مسئولیت خلاصه کردن یک صفحه وب را بر عهده خواهد داشت، بنابراین کاربران می توانند محتوای آن را بدون مرور آن درک کنند.

در حال حاضر، این یک ویژگی بسیار خوب است، و برخی از کاربران در حال حاضر دکمه خلاصه سازی را هنگام مرور می بینند. به سادگی با بالا کشیدن دستیار گوگل در حالی که در یک صفحه وب، برخی از کاربران یک دکمه خلاصه را دریافت می کنند. هنگام استفاده از مرورگر کروم، دکمه در سمت راست رابط Assistant قرار دارد.

با ضربه زدن بر روی دکمه خلاصه، کاربران جزئیات سریع اطلاعات موجود در صفحه وب را دریافت خواهند کرد. در حال حاضر، کاربرانی که این دکمه را می بینند گزارش می دهند که به نظر کار نمی کند. اما در هفته‌های آینده، آن‌ها ممکن است ببینند که خلاصه‌ای از صفحات وبی را که هنگام مرور بازدید می‌کنند، نشان می‌دهد.

یکی از مواردی که باید از آن آگاه بود این است که این ویژگی ممکن است فقط در مرورگر کروم در دسترس باشد. همچنین، در مورد اینکه آیا این ویژگی پس از در دسترس قرار گرفتن یک ویژگی انحصاری پیکسل خواهد بود یا خیر، تردید وجود دارد. با این حال، هیچ سوالی وجود ندارد که این ویژگی چقدر برای کاربران در سراسر جهان مفید خواهد بود.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/wttPgr
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *