مدرسه تمام شده است، بنابراین ترافیک ChatGPT در حال کاهش است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اینکه ابزارهایی را برای دانش آموزان ارائه می دهد تا به سرعت پاسخ ها و مقاله ها را تولید کنند، هیچ راز نیست. در حالی که این مورد است، ما اکنون متوجه شده ایم که چه تعداد از کاربران ChatGPT دانشجو هستند. اکنون که مدرسه تمام شده است، ترافیک ChatGPT در حال کاهش است.

از آنجایی که ChatGPT ابزار مفیدی برای تولید محتوا است، می‌دانیم که تعداد زیادی دانش‌آموز وسوسه می‌شوند از آن استفاده کنند. می تواند مقاله هایی با مهارت تقریباً انسانی تولید کند. این یک مشکل بزرگ برای معلمان و اساتید است. به همین دلیل است که ابزارهایی وجود دارد که برای کمک به شناسایی مقالات تولید شده توسط هستند.

مدرسه تمام شده است، بنابراین ترافیک ChatGPT در حال کاهش است

تعطیلات تابستانی است و دانش‌آموزان خسته در حال استراحت هستند. خب، به نظر می‌رسد که ChatGPT نیز در حال استراحت بسیار مورد نیاز است. استفاده از چت ربات محبوب در حالی که مدرسه در حال برگزاری بود افزایش یافت و می‌توانیم شرط ببندیم که استفاده از آن در فینال‌ها به شدت افزایش یافته است.

با این حال، طبق گزارشی از Similarweb، ChatGPT در یک ماه گذشته کاهش قابل توجهی در استفاده را تجربه کرده است. در واقع، این اولین کاهشی است که چت بات تا به حال تجربه کرده است.

با این حال، طبق این گزارش، بین ماه های می تا ژوئن، استفاده از چت بات حدود 9.7٪ کاهش یافته است. در همین مدت، بازدید جهانی از وب سایت 5.7 درصد کاهش یافت. کل زمان صرف شده در وب سایت نیز حدود 8.5 درصد کاهش یافته است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  آیا ChatGPT می تواند خنده دار باشد؟ ما آن را مورد آزمایش قرار دادیم.

با خارج شدن از مدرسه، دانش‌آموزان از چت‌بات چندان استفاده نمی‌کنند، اما دلایل دیگری نیز برای این کاهش وجود دارد. ما شاهد هستیم که شرکت های بیشتری ChatGPT را در محصولات خود پیاده سازی می کنند. این بدان معناست که ChatGPT تنها منبع فناوری هوش مصنوعی مولد نیست.

همچنین نمی توانیم فراموش کنیم که چندین شرکت استفاده از ChatGPT را برای کارهای تجاری داخلی ممنوع کرده اند. این منطقی است، زیرا این امر می تواند اسرار شرکت را در وب قرار دهد تا همه ببینند.

ما مطمئن نیستیم که آیا این باعث سقوط ChatGPT می شود یا فقط یک افت موقت است. اگر با شروع مجدد مدرسه، افزایش دیگری در استفاده مشاهده کرد، ممکن است نشان دهد که دانش‌آموزان پایگاه کاربر بزرگی برای آن هستند.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ucm
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *