واتس‌اپ اکنون در ساعت‌های هوشمند Wear OS در دسترس است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک به نقل از Android Authority اندروید اتوریتی

ساعت واتساپ با سیستم عامل پیکسل

ریتا الخوری / Android Authority

گزارشی از مجله هشت پیک :

  • واتس‌اپ از امروز وارد ساعت‌های هوشمند Wear OS می‌شود.
  • در حال حاضر، این برنامه فقط برای ساعت های هوشمند دارای سیستم عامل Wear OS 3 در دسترس است.
  • گنجاندن برنامه ساعت هوشمند واتس اپ در Google I/O مورد کنایه قرار گرفت.

واتس‌اپ از ماه مه 2023 به‌عنوان یک برنامه بومی در ساعت‌های هوشمند Wear OS در دسترس بوده است. با این حال، این برنامه فقط به‌عنوان نسخه بتا برای آزمایش‌کنندگان بتا ثبت‌شده در دسترس بود. اکنون نسخه پایدار برنامه پیام‌رسانی فوری و صدا از طریق IP از امروز به طور رسمی برای ساعت‌های هوشمند عرضه می‌شود.

در ماه مه، یک برنامه واتس‌اپ برای Wear OS در Google I/O مورد بررسی قرار گرفت، مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا نیز در یک پست فیس‌بوک از اپلیکیشن ساعت هوشمند خبر داد. تقریباً دو ماه بعد، نسخه پایدار برنامه به Wear OS 3 می آید. متأسفانه، به نظر می رسد که این برنامه برای نسخه های قدیمی Wear OS در دسترس نخواهد بود.

مانند نسخه تلفن هوشمند WhatsApp، کاربران باید بتوانند مکالمه را شروع کنند، به پیام ها پاسخ دهند و تماس بگیرند. همچنین می‌توانید با پیام‌های صوتی، ایموجی، متن معمولی و پاسخ‌های سریع پاسخ دهید.

در حالی که نسخه گوشی هوشمند این برنامه باید بتواند همه کارهایی را که برنامه گوشی هوشمند انجام می دهد انجام دهد، آزمایش ما از برنامه نشان داد که توسعه دهندگان برخی از موارد اضافی را در نظر گرفته اند. یکی از این موارد اضافی، پشتیبانی از پیچیدگی ها بود که نماد برنامه و همچنین تعداد چت های خوانده نشده را نشان می دهد و میانبر راه اندازی روی صفحه ساعت ایجاد می کند. مورد دیگر پشتیبانی کاشی بود که به شما امکان می داد دو کاشی جدید اضافه کنید. یکی پنج چت آخر شما را نشان می دهد و دیگری به شما امکان می دهد پیام های صوتی را به سه چت آخر خود ارسال کنید.

این برنامه همچنین باید به Wear OS 4 در نهایت راه اندازی شود. انتظار می رود سامسونگ هفته آینده در رویداد Unpacked خود، گلکسی واچ 6 و گلکسی واچ 6 کلاسیک را معرفی کند. اعتقاد بر این است که ساعت‌های هوشمند جدید سامسونگ می‌توانند اولین ساعت‌های هوشمندی باشند که توسط Wear OS 4 تحسین شده‌اند. انتظار می‌رود که دنباله Pixel Watch Google – که درز کرده است همراه با سری Pixel 8 در ماه اکتبر عرضه شود – همچنین انتظار می‌رود از Wear OS 4 استفاده کند.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/HevGom
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *