بهترین وب‌سایت‌های رایگان برای آزمایش دقت ماوس

زمان مطالعه: 4 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی بهترین وب‌سایت‌های رایگان برای آزمایش دقت ماوس همراه ما باشید

اگر به دنبال بهترین وب سایت های رایگان برای آزمایش دقت ماوس خود هستید ، این پست قطعا به شما کمک خواهد کرد. با استفاده از این ابزارها به راحتی می توانید دقت ماوس خود را تست کنید و نیازی به دانلود هیچ نرم افزاری نیست.بهترین وب سایت های رایگان برای آزمایش دقت ماوس شما

این وب سایت ها برای گیمرها نیز مفید هستند، زیرا می توانند دقت ماوس خود را مانند سرعت کلیک بررسی کنند. به عنوان مثال، بازی های تیراندازی برای ضربه زدن به هدف به دقت بالایی نیاز دارند. شما می توانید دقت خود را برای ضربه زدن به هدف با این وب سایت های رایگان تست دقت ماوس تمرین کنید.

بهترین وب سایت های رایگان برای آزمایش دقت ماوس شما

اینها برخی از بهترین ابزارهای آنلاین رایگان تست دقت ماوس برای ویندوز 11/10 هستند:

  1. دقت ماوس
  2. مناطق
  3. hwtests
  4. تست کننده های CPS
  5. MyClickSpeed

بیا شروع کنیم.

1] دقت ماوس

 

دقت ماوس

Mouse Accuracy یک ابزار آنلاین رایگان تست کننده دقت ماوس است و استفاده از آن آسان است. برای تست دقت ماوس خود ابتدا به وب سایت رسمی آن مراجعه کنید. سپس بر روی دکمه Start کلیک کنید و بازی در عرض سه ثانیه شروع می شود. شما باید روی نقطه قرمز کلیک کنید تا کلیک های ماوس و دقت کلیک شما محاسبه شود و بعد از پایان جلسه در جدول نمایش داده شود. شما همچنین می توانید سختی، اندازه هدف و مدت زمان را با توجه به انتخاب خود انتخاب کنید.

2] مناطق

مناطق

AREALME یکی دیگر از ابزارهای رایگان تست دقت ماوس است. این ابزار در واقع میزان دقت حرکت ماوس خود را آزمایش می کند. از وب سایت رسمی آن دیدن کنید و روی دکمه شروع کلیک کنید. بازی زمانی شروع می شود که توپ را در امتداد منحنی حرکت دهید. این تستر 60 ثانیه به شما فرصت می دهد تا با حداکثر سرعت ممکن حرکت کنید. پس از پایان بازی، منحنی هایی که با موفقیت کشف کردید به عنوان امتیاز شما محاسبه می شود.

3] hwtests

hwtests

این همچنین یک ابزار تست دقت ماوس رایگان است. در این ابزار می توانید سطح سختی بازی، مدت زمان بازی، اندازه هدف و رنگ مورد نظر را به انتخاب خود انتخاب کنید. روی دکمه Start کلیک کنید و 30 ثانیه زمان به شما می دهد. شما باید روی نقاط بنفش کلیک کنید. پس از اتمام بازی، جدولی روی صفحه نمایش شما ظاهر می شود که امتیازات، بازده هدف (در درصد)، دقت کلیک (در درصد)، تعداد کل کلیک ها و غیره را به شما نشان می دهد.

برای استفاده از این ابزار سنجش دقت ماوس، به hwtests.com مراجعه کنید.

4] تست کننده های CPS

تست کننده های CPS

این ابزار CPS TESTERS به شما امکان می دهد دقت ماوس خود را آزمایش کنید. به عنوان یک گیمر می توانید از این وب سایت برای افزایش دقت خود در بازی های کشتار و تیراندازی استفاده کنید. فقط باید روی دکمه Start کلیک کنید. پس از شروع بازی باید روی توپ های نارنجی رنگی که روی صفحه نمایش شما ظاهر می شوند کلیک کنید. پس از اتمام بازی، امتیاز را به شما نشان می دهد.

برای تست دقت ماوس خود به وب سایت رسمی آن مراجعه کنید.

5] MyClickSpeed

MyClickSpeed

MyClickSpeed ​​همچنین دارای یک ابزار تست دقت ماوس است که به شما امکان می دهد دقت ماوس خود را به صورت رایگان آزمایش کنید. ابتدا به وب سایت رسمی آن مراجعه کنید. شما به راحتی می توانید حرکات خود را به طور مداوم بهبود بخشید. این به شما پنج دایره می دهد، کافی است تا جایی که می توانید روی هر حلقه کلیک کنید. هنگامی که روی هر پنج دایره کلیک کنید، بازی جستجوگر دقت به پایان می رسد. دکمه Start را فشار دهید تا بازی دوباره شروع شود.

 

چرا ماوس من دقیق نیست؟

ممکن است چند دلیل وجود داشته باشد که چرا ماوس شما دقیق نیست. برخی از رایج ترین دلایل عبارتند از کثیف بودن ماوس، خرابی یا عملکرد نادرست ماوس، تنظیمات نادرست ماوس و غیره.

آیا باید ماوس را کالیبره کنم؟

این به چند عامل مانند نوع ماوسی که استفاده می‌کنید (مانند موس بازی)، سطحی که روی آن از ماوس استفاده می‌کنید و غیره بستگی دارد. .

امیدوارم کمک کند.

 

امیدواریم از این مقاله بهترین وب‌سایت‌های رایگان برای آزمایش دقت ماوس مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/xUgjtn
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *