متا به شما امکان می دهد اکانت Threads خود را بدون از دست دادن اینستاگرام خود حذف کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تصویر 11 تاپیک های اینستاگرام AH

Meta's Threads شروع فوق العاده ای دارد، زیرا میلیون ها نفر در حال نفوذ به برنامه هستند. با وجود تمام نقاط قوتش، معایبی هم دارد. به عنوان مثال، اگر می خواهید حساب Threads خود را حذف کنید، باید اکانت خود را نیز حذف کنید. با این حال، با توجه به 9To5Mac، این در حال تغییر است.

در طول یک روز و نیمی که Threads راه اندازی شده است، نزدیک به 100 میلیون نفر برای آن ثبت نام کرده اند. این یک پیروزی بزرگ برای پلتفرم نوپا و یک ضربه بزرگ برای است. با این حال ممکن است یک نبرد حقوقی بر سر این دو پلتفرم وجود داشته باشد.

اگر علاقه مند به دریافت برنامه هستید، می توانید این کار را از اینجا انجام دهید. اگر یک حساب اینستاگرام دارید، می‌توانید از آن برای ورود به سیستم تنها با چند ضربه استفاده کنید. پس از آن، می توانید از برنامه استفاده کنید. همچنین یک نشان منظم در حساب اینستاگرام خود دریافت خواهید کرد که به همه می گوید که چقدر سریع در Threads ثبت نام کرده اید.

شما می توانید اکانت Threads خود را بدون قربانی کردن حساب اینستاگرام خود حذف کنید

Threads هنوز یک پلت فرم در حال رشد است و مردم این دردهای فزاینده را احساس می کنند. یکی از آنها درک این موضوع بود که حساب Threads و حساب اینستاگرام شما در قسمت باسن به هم پیوسته اند. شما نمی توانید اکانت Threads خود را بدون خلاص شدن از شر اکانت اینستاگرام خود حذف کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Threads چیست؟ هر آنچه که باید در مورد کلون توییتر اینستاگرام بدانید

با این حال، این شرکت به شکایات کاربران پاسخ داد. متا گفت که “به دنبال راهی برای حذف حساب Threads شما به طور جداگانه” است. کمی عجیب به نظر می رسد که این شرکت به دنبال یافتن راهی برای حذف حساب های شما است.

متا شوخی نکرد که گفت Threads توسط اینستاگرام پشتیبانی می شود. به همین دلیل است که شرکت توانسته است آن را به سرعت بالا بیاورد و راه بیاندازد. این برنامه می تواند به شدت بر اساس کدهای از قبل موجود اینستاگرام باشد. به جای نوشتن یک برنامه از پایین به بالا، می توان آن را فقط بر روی کد اینستاگرام ساخت. این فقط حدس و گمان است.

در هر صورت، شما این توانایی را خواهید داشت که در صورت خسته شدن از Threads، حساب های خود را جداگانه حذف کنید. ما نمی دانیم شرکت قرار است چه زمانی این تغییر را ایجاد کند، بنابراین شما فقط باید در جریان باشید.

پست Meta که به شما امکان می دهد اکانت Threads خود را بدون از دست دادن اینستاگرام خود حذف کنید، ابتدا در سرفصل های اندروید ظاهر شد.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/lPR
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *