ممکن است اخبار بدی در مورد عرضه آیفون 15 وجود داشته باشد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی ممکن است اخبار بدی در مورد عرضه 15 وجود داشته باشد
همراه ما باشید

از زمان عرضه آیفون 4S که در سال 2011 بود، آیفون خود را در ماه سپتامبر عرضه کرده است. و هر از چند گاهی، عرضه واقعی این گوشی تا اکتبر و حتی نوامبر با آیفون 12 در سال 2020 به تعویق می افتد. نسبتا نادر است، اما این اتفاق می افتد.

امسال، ممکن است دوباره تکرار شود. به گفته وامسی موهان، تحلیلگر بانک آمریکا، آنها معتقدند که عرضه آیفون 15 ممکن است «چند هفته» به تعویق بیفتد.

این بخشی از یادداشت تحقیقاتی بود که پس از بررسی کانال در زنجیره تامین اپل منتشر شد. موهان اظهار داشت که پرتاب ممکن است تا سه ماهه چهارم سقوط کند. این خیلی دیوانه کننده نیست، زیرا آیفون معمولاً یک یا دو هفته قبل از شروع سه ماهه چهارم عرضه می شود.

جالب اینجاست که موهان هیچ دلیلی برای تأخیر ادعایی عرضه آیفون 15 ارائه نکرده است. و همچنین هیچ شاخص دیگری مبنی بر احتمال وقوع تاخیر وجود ندارد. پس مثل همیشه، این را با یک دانه نمک مصرف کنید.

آیا آیفون 15 با تاخیر عرضه می شود؟

راستش را بخواهید گفتنش سخت است. در حالی که موهان یک تحلیلگر با دانش داخلی اپل و زنجیره تامین آن است، این واقعیت که او دلیلی برای تاخیر احتمالی ذکر نکرده است، باعث شده بسیاری از افراد سر خود را تکان دهند. اکنون، اگر تحلیلگران و افشاگران بیشتری را ببینیم که انتظار تاخیر دارند، احتمال آن کمی بیشتر خواهد شد. پس فقط باید منتظر بمانیم و ببینیم.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  9 بهترین راه حل برای اینکه اپلیکیشن الکسا آمازون در آیفون و اندروید کار نمی کند

به طور معمول، اپل آیفون را یک هفته پس از روز کارگر معرفی می کند. سال گذشته آنها آن را در همان هفته، در همان چهارشنبه راه اندازی کردند، اما معمولاً سه شنبه بعد است. پیش‌سفارش‌ها از آن جمعه شروع می‌شود و سفارش‌ها جمعه بعد می‌رسند.

در گذشته، شاهد تاخیر در چند مدل بودیم. همانطور که آیفون 14 پلاس کمی بیش از یک ماه به تعویق افتاد. ما همچنین شاهد بودیم که آیفون 12 مینی و آیفون 12 پرو مکس در سال 2020 یک ماه تاخیر داشتند، پس از اینکه کل معرفی یک ماه به تعویق افتاد. اگرچه این قابل درک بود، با همه گیری و همه چیز. پس فقط باید منتظر بمانیم و ببینیم.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/nhMYcQ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *