مایکروسافت پشتیبانی از Bing و iMessage مبتنی بر ChatGPT را به ویندوز می آورد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

 

مایکروسافت بینگ در لبه

 

  • مایکروسافت جستجوی Bing مبتنی بر هوش مصنوعی را مستقیماً به نوار وظیفه اضافه می کند.
  • برنامه Phone Link آن نیز در نهایت از دستگاه های آی او اس پشتیبانی می کند که را به رایانه های شخصی ویندوزی می آورند.

مایکروسافت یک پست وبلاگی منتشر کرده است که از ویژگی های جدید ویندوز خبر می دهد. اولین به روز رسانی مهم، ادغام هوش مصنوعی در ویندوز 11 است و دومی پشتیبانی آی او اس از برنامه Phone Link آن است. بیایید عمیق تر شیرجه بزنیم.

سرمایه‌گذاری سنگین مایکروسافت در OpenAI ثمرات زیادی برای این شرکت به همراه داشته است، که با مهارت‌های هوش مصنوعی ChatGPT به Bing، Edge و Teams شروع شد. اکنون مایکروسافت هوش مصنوعی جدید خود را مستقیماً به رایانه های شخصی ویندوزی می آورد. برای سهولت استفاده، غول نرم‌افزاری یک جعبه جستجوی قابل تایپ ویندوز با قابلیت‌های Bing جدید مجهز به هوش مصنوعی را مستقیماً در نوار وظیفه ویندوز 11 پیاده‌سازی می‌کند.

هوش مصنوعی بینگ در ویندوز 11

کادر جستجو یکی از پرکاربردترین ویژگی‌های ویندوز است که ماهانه بیش از نیم میلیارد کاربر دارد و اکنون با کادر جستجوی قابل تایپ ویندوز و جلو و مرکز Bing جدید مجهز به هوش مصنوعی، شما قدرتمند خواهید شد. مایکروسافت در وبلاگ خود نوشت تا سریعتر از همیشه به پاسخ هایی که به دنبال آن هستید بیابید.

اگر در پیش‌نمایش Bing هستید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آخرین به‌روزرسانی ویندوز 11 را برای دسترسی به کادر جستجوی جدید مجهز به هوش مصنوعی نصب کنید. اگر می‌خواهید Bing جدید را امتحان کنید، می‌توانید به فهرست انتظار پیش‌نمایش بپیوندید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چرا نمی توانم پیام ها را در iMessage لغو ارسال یا ویرایش کنم؟

iMessage در ویندوز

iMessage در ویندوز

در یک به‌روزرسانی مهم دیگر، مایکروسافت اعلام کرد که برنامه Phone Link آن بالاخره از دستگاه‌های آی او اس پشتیبانی می‌کند. این بدان معناست که در نهایت می توانید به iMessage در رایانه شخصی ویندوزی خود دسترسی پیدا کنید. همچنین می‌توانید تماس‌ها و اعلان‌ها را از دستگاه آی او اس خود در دستگاه ویندوزی با استفاده از برنامه دریافت کنید.

آستانه توضیح می دهد که مایکروسافت از بلوتوث برای اتصال دستگاه های ویندوز به استفاده می کند. این به دستگاه ویندوز اجازه می‌دهد پیام‌ها را به برنامه پیام‌رسانی کاربر، در این مورد، iMessage ارسال کند. با این حال، محدودیت هایی وجود دارد. نمی توانید به مکالمات گروهی در iMessage بپیوندید یا تصاویر ارسال کنید. مکالمات iMessage به شکل ساده نشان داده می شود.

همچنین نمی توانید کل تاریخچه پیام را در مکالمات iMessage مشاهده کنید. فقط پیام های ارسال یا دریافت شده با استفاده از برنامه Phone Link نمایش داده می شود.

ما پیام‌ها را از طریق بلوتوث به عقب و جلو می‌فرستیم. یوسف مهدی، رئیس بازاریابی مصرف‌کننده مایکروسافت در مصاحبه‌ای با مایکروسافت توضیح می‌دهد که اپل، من فکر می‌کنم، به نوبه‌ی خود، آن‌ها را به‌عنوان iMessage ارسال می‌کند. آستانه.

5/5 - (11 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/QbN
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *