سیماران آیفون تصویری را در جیب جا داد

زمان مطالعه: 4 دقیقه

شركت صنايع الكترونيك سيماران در سال 1350 با اهداف بلند تولیدی در زمینه محصولات حفاظتی و نظارتی مانند آیفون های تصویری و همچنین اخذ چندين نمايندگي از كشورهاي دیگر دایر گردید. با گذشت بیش از نیم قرن از بدو تاسیس این شرکت، هم اکنون تكنولوژي گوناگون به کار رفته در توليدات و خدمات محصولات ارائه شده توسط این مجموعه به خصوص آیفون های تصویری باعث تنوع بالای آن ها از نظر کیفیت و قیمت و جذب مشتریان خوش ذوق شده است. تا اینکه جدیدترین تکنولوژی روز دنیا یعنی ارتباط سیستم آیفون تصویری با گوشی همراه شركت صنايع الكترونيك سيماران را به عنوان یکی از به روز ترین شرکت های تولیدی آیفون تصویری به دنیا شناسانده است. در ادامه با چگونگی کارکرد این تکنولوژی در آیفون تصویری بیشتر آشنا خواهید شد.

آیفون تصویری دارای قابلیت اتصال به تلفن همراه

همانطور که می دانید شرکت سیماران آیفون تصویری های متنوعی به بازار ارائه داده که به پشتوانه امکانات جدیدشان و نیاز بازار، توانسته جایگاه قابل قبولی را از آن خود کند. به طور عمده و از نظر اندازه مانیتور اگر بخواهیم دسته بندی کلی از محصولات آیفون تصویری سیماران داشته باشیم با دو دسته 4.3 اینچی و 7 اینچی مواجه هستیم که در واقع در هر کدامشان فقط یک نمونه آیفون تصویری با قابلیت ارتباط با گوشی همراه هوشمند در نظر گرفته شده است.

دو مورد دربازکن با نام های 43TK/M100-WiFi و HS-78M100-WiFi دارای این قابلیت هستند که در واقع شرکت سیماران با اضافه کردن امکان اتصال به تلفن همراه در دو مدل بالا توانسته این دو نوع آیفون های تصویری خود را بدون تغییر در ابعاد و اندازه در جیب کاربر جای دهد. در بند های بعدی به شکل جداگانه توضیح ویژگی های هر کدام به تفضیل آمده است.

آیفون تصویری مدل 43TK/M100-WIFI 4.3 اینچی سیماران

مدل آیفون تصویری 43TK/M100-WiFi سیماران یک محصول نسبتا گران قیمت در کنار محصولات هم رده اش است که این مسئله به خاطر قابلیت های نوین و متنوع آن از جمله همین اتصال به گوشی همراه می باشد. قابلیت هایی همچون امکان باز کردن درب پارکینگ، اتصال هم زمان با دو پنل یا یک پنل و یک دوربین مدار بسته، ارتباط داخلی با تمامی واحد های ساختمان از جمله نگهبانی، داشتن حافظه داخلی و قابلیت دریافت کارت حافظه خارجی با ظرفیت بالا، صفحه مانیتور 4.3 اینچی با رزولوشن بالا و دکمه های لمسی خازنی در کنار هم از هر لحاظ این محصول را تبدیل به یک محصول برجسته کرده است.

صد البته قابلیت ارتباط با گوشی هوشمند نیز تشخص بالاتری به این محصول بخشیده و این امکان را برای کاربر فراهم کرده تا با گوشی خود به وسیله اپلیکیشن مخصوص تصاویر دریافتی آیفون را ببیند. در مواقعی صاحب خانه در واحدش حضور فیزیکی ندارد اگر کسی زنگ پنل دم دری به صدا در آورد، او متوجه می شود و می تواند صدا و تصویر شخص دم در را ببیند یا در صورت لزوم درب را برایش باز کند. از آنجایی که این مدل آیفون تصویری به دوربین مدار بسته هم وصل می شود شما به عنوان کاربر می توانید تصاویر دریافتی آن را با گوشی شخصی خود چک کنید.

images_1661599620.jpg

آیفون تصویری مدل HS-78M100-WIFI 7 اینچی سیماران

کد  HS-78M100در عنوان دو مدل آیفون تصویری سیماران دیده می شود که در یکی از آن ها کلمه WiFi  به نشانه قابلیت ارتباط آیفون با گوشی تلفن همراه از طریق اینترنت وای فای آورده شده است. مدل آیفون تصویری HS-78M100-WiFi سیماران علاوه بر ویژگی های فنی مانند اتصال با دوربین های پنل یا دوربین های مدار بسته، برقراری ارتباط داخلی با واحد ها و انتقال تماس از یک واحد به واحدی دیگر با خطوط صوتی جدگانه، منوی پشتیبانی از درب بازکن دوم که معمولا برای جک پارکینگی استفاده می شود و همچنین منوی دو زبانه با نمایش تقویم شمسی و میلادی، از نظر ظاهری نیز طراحی مدرن و زیبایی دارند. یکی از این جنبه های زیبایی طراحی مینیمال بدنه و صفحه مانیتور 7 اینچی رنگی تمام لمسی آیفون می باشد که با یک فاصله استاندارد از گوشی استفاده کاربر از آن را راحت کرده است.

با وجود همه امکانات جاه طلبانه ای که در این آیفون تصویری دیده می شود اما همین قابلیت اتصال به وای فای و نمایش تصویر مانیتور با گوشی به تنهایی این محصول را نسبت به همه محصولات هم رده اش با وجود همه قابلیت هایی دیگری که ذکر شد ارتقای قابل توجهی داده است. چرا که همواره از بدو گسترش استفاده از آیفون های تصویری و اینترنت وای فای به عنوان یک مطالبه عمومی از طرف مشتریان مطرح بوده و بسیار کاربردی و مورد نیاز می باشد. قیمت آیفون تصویری سیماران در این مدل ها اندکی بیشتر از مدل های ساده می باشد.

images_1661599688.jpg

جمع بندی نهایی

معمولا یکی از روش های سرقت از منازل این است که شخص سارق با پوشش یک فرد شناس یا مثلا دارای ماموریتی خاص مثل کنترل آب، برق، گاز ساختمان و یا تکدی گر زنگ واحد را زده و اگر کسی پاسخ گو نبود اقدام به ورود به منزل از در، دیوار یا پنجره می کند. اگر بخواهیم یکی از مهم ترین فواید قابلیت وای فای آیفون تصویری های 43TK/M100-WiFi و HS-78M100-WiFi مطرح کنیم این است که می تواند جلوی بسیاری از سرقت های احتمالی در اماکن مسکونی یا اداری را بگیرد.

به این صورت که اگر شما به عنوان صاحب مغازه یک فرد ناشناس که معمولا به عنوان مامور برق، آب یا گاز و یا مثلا نیازمند به منازل مراجعه می کنند، زنگ درب ساختمانتان را زد با دیدن تصویرش در گوشی از قضیه با خبر شده و فورا اقدامات لازم جهت دستگیری آن فرد را انجام خواهید داد. اگر به دنبال یک راهکار تازه در جهت افزایش امنیت حریم شخصی خود هستید ما به شما خرید یکی از این دو نوع آیفون تصویری سیماران را توصیه می کنیم.

 

5/5 - (6 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/rUt
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *