مایکروسافت از کاربران کروم می خواهد که از هوش مصنوعی بینگ استفاده کنند… اما نمی توانند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی مایکروسافت از کاربران کروم می خواهد که از بینگ استفاده کنند… اما نمی توانند
همراه ما باشید

اگر علاقه مند به استفاده از هوش مصنوعی Bing در مرورگر کروم هستید، پس شانسی ندارید. مایکروسافت از کاربرانش می خواهد که از هوش مصنوعی Bing در مرورگر Edge خود استفاده کنند. ما می دانیم که این شرکت می خواهد آن را تغییر دهد… اما، طبق گفته Windows Central، راه جالبی برای نشان دادن آن دارد.

همانطور که می دانید، فقط می توانید از هوش مصنوعی Bing در مرورگر مایکروسافت اج استفاده کنید. این امر اکثر کسانی را که از مرورگر وب استفاده می کنند بیگانه می کند، زیرا کروم پر استفاده ترین مرورگر روی کره زمین است. با این حال، مایکروسافت اعلام کرد که قصد دارد روزی هوش مصنوعی Bing را در همه پلتفرم‌ها در دسترس قرار دهد.

مایکروسافت از کاربران کروم دعوت می کند تا Bing AI را امتحان کنند، اما نمی توانند

هنگامی که از Google Chrome در رایانه ویندوز 11 استفاده می کنید، یک پنجره بازشو می بینید که می گوید: «Bing جدید با هوش مصنوعی را در کروم امتحان کنید». بنابراین، به طور طبیعی، شما فکر می کنید که می توانید صفحه چت بات را در کروم بارگیری کنید و شروع به تولید محتوا کنید.

با این حال، این چیزی نیست که اتفاق می افتد. در واقع، به نظر می رسد همه کارها را انجام می دهد، اما به شما اجازه می دهد از هوش مصنوعی Bing در کروم استفاده کنید. هنگامی که روی آن کلیک می کنید، از شما می خواهد پسوند Bing را نصب کنید. پس از آن، خواهید دید که موتور جستجوی پیش فرض شما به Bing تغییر کرده و صفحه اصلی شما نیز تغییر کرده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  اکنون می توانید از جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی بینگ در اندروید و آی او اس استفاده کنید

وقتی سعی می‌کنید از Bing AI در مرورگر کروم استفاده کنید، یک صفحه نمایش می‌بینید که به شما اطلاع می‌دهد نمی‌توانید از حالت چت در آن مرورگر استفاده کنید. در پایین صفحه، دکمه ای را می بینید که شما را به مرورگر Edge می برد.

اگر فکر می کنید که مایکروسافت در تلاش است کاربران کروم را ترول کند، ممکن است اینطور نباشد. Windows Central اشاره می کند که این ممکن است یک اشتباه باشد. شاید مایکروسافت به طور تصادفی این اعلان را قبل از تکمیل ادغام انجام داده است.

در هر صورت، اگر کاربر کروم هستید و می‌خواهید هوش مصنوعی Bing را در مرورگر کروم امتحان کنید، شانس خود را خواهید داشت. ما مطمئن نیستیم چه زمانی، اما می دانیم که مایکروسافت در حال آماده شدن برای تحقق آن است.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/bkVszx
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *