کاربران ممکن است با قاب های سری Galaxy Z آینده پیوست های اختیاری دریافت کنند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی کاربران ممکن است با قاب های سری Galaxy Z آینده پیوست های اختیاری دریافت کنند
همراه ما باشید

گزارش های اخیر اشاره کنید که ممکن است برای قاب‌های سری گلکسی Z آینده، پیوست‌های اختیاری وجود داشته باشد. دستگاه تاشوی آینده سامسونگ در 26 جولای عرضه خواهد شد و پس از آن فروش آن آغاز خواهد شد. خریداران برای پیش‌سفارش دستگاه به وب‌سایت رسمی سامسونگ سر می‌زنند و می‌توانند برخی لوازم جانبی را نیز خریداری کنند.

بخشی از این لوازم جانبی مواردی است که آنها گوشی های هوشمند تاشو جدید خود را به محض رسیدن قرار می دهند. اکثر خریداران این دستگاه علاقه زیادی به تهیه قاب هایی برای محافظت و استایل کردن دستگاه خود خواهند داشت و سامسونگ این واقعیت را می داند. به همین دلیل، برند برخی از ضمیمه‌ها را برای کسانی که کیس جدید خریداری می‌کنند در دسترس قرار می‌دهد.

این ضمیمه ها به استایل کیس اضافه می کنند و همچنین کمی کاربردی تر می کنند. فروش این ضمیمه ها به همراه قاب گوشی به کاربران کمک می کند تا از دستگاه های تاشو خود بهره بیشتری ببرند. در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد این قاب‌ها بدانید که با سامسونگ گلکسی زد فولد و راه‌اندازی آینده عرضه می‌شوند تلنگر 5.

با این ضمیمه‌های قاب، از دستگاه‌های تاشو سری Z آینده بیشتر بهره ببرید

رندرهایی از قاب‌های دستگاه تاشو سامسونگ که به‌زودی عرضه می‌شود، توسط یک مشاور محبوب محبوب شد. در پست اخیر در صفحه موضوعات خود، ایوان بلاس طراحی این کیس ها را به نمایش گذاشت. از روی رندرها، طرفداران می توانند طراحی این کیس ها و ضمیمه اختیاری را مشاهده کنند.

این ضمیمه انتهای پشتی کیس را محکم گرفته و دارای یک قسمت دایره ای کشیده است. کاربران می توانند این قسمت را گسترش دهند تا دستگاه را برای استفاده از هندزفری در حالی که دستگاه روی یک سطح صاف قرار دارد، پشتیبانی کند. همچنین، کاربران می توانند از این ضمیمه به عنوان یک دستگیره برای قرار دادن انگشتان خود برای جلوگیری از لیز خوردن دستگاه از دستشان در حین استفاده استفاده کنند.

جدای از ضمیمه، چیزی دیدنی در مورد این موارد وجود دارد. برای 5 تا بزنید در مورد، می توانید متوجه یک رنگ دو رنگ شوید که کمی به دستگاه زندگی می بخشد. رندر قسمت مشکی که به صفحه بیرونی و قسمت آبی که به پنل پشتی متصل می شود را نشان می دهد.

در مورد Flip 5، بدنه آن طراحی شفاف و سبک قاب شفاف را نشان می دهد. هر دو قسمت بالا و پایین قاب شفاف هستند و قاب از بریدگی دوربین محافظت نمی کند. این به دلیل صفحه نمایش بزرگی است که این دستگاه تاشوی تاشو با آن راه اندازی می شود.

هنگامی که این دستگاه ها برای خرید در دسترس هستند، تهیه کیف ها به همراه ضمیمه هزینه بیشتری خواهد داشت. این در مقایسه با دریافت یک قاب معمولی به طور مستقیم از فروشگاه رسمی سامسونگ است. اطلاعات مربوط به قیمت آن در روزهای آینده در دسترس قرار خواهد گرفت.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/APwThk
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *