گوشی هوشمند کوکاکولا اکنون با طراحی دو رنگ رسمی شده است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

 

ما می دانستیم که گوشی هوشمند کوکاکولا در راه است. Realme در اوایل این ماه آن را تأیید کرد، در حالی که برخی از تصاویر دستگاه را نیز به اشتراک گذاشت. خب، حالا گوشی هوشمند کوکاکولا بالاخره رسمی شد و ما همه جزئیات را می دانیم.

 

یک گوشی هوشمند کوکاکولا اکنون رسمی است و از Realme می آید

همانطور که انتظار می رفت، این در واقع Realme 10 Pro در لباس کوکاکولا است. بلافاصله می توانید متوجه شوید که این یک گوشی کوکاکولا است که بر اساس صفحه پشتی آن ساخته شده است. Realme طراحی دو رنگ را در اینجا انتخاب کرد.

در سمت چپ، یک رنگ مشکی با آرم Realme دریافت می کنید. این نیز بخشی است که دوربین ها در آن قرار دارند. اطراف هر یک از دو دوربین یک لهجه قرمز وجود دارد. در سمت راست (بخش بزرگتری از پشت)، یک لوگوی بزرگ کوکاکولا را مشاهده خواهید کرد که سفید است و پس‌زمینه قرمز دارد.

این تلفن دارای یک صفحه نمایش تخت با یک سوراخ دوربین نمایشگر مرکزی است. ریلمی می‌گوید که این دستگاه دارای «واسط کاربری کوکاکولا»، بسته آیکون، افکت شارژ پویا، آهنگ زنگ، صدای اعلان حباب کوکاکولا، فیلتر دوربین کوکاکولا دهه 80 و حتی صدای شاتر باز شدن بطری است.

یک “ست جعبه لوکس” شامل تعدادی کلکسیون بسیار زیبا است

این یک لیست بسیار خوب از … خوب، ویژگی هایی است که در اینجا دریافت می کنید. مجموعه جعبه لوکس، که در دسترس است، یک کارت با تعداد محدود، برچسب‌های DIY، یک سوزن سیم‌کارت سفارشی به شکل درب بطری و یک فیگور کوکاکولا realmeow را در اختیار شما قرار می‌دهد.

Realme 10 Pro Coca-Cola Edition دارای صفحه نمایش 6.72 اینچی فول اچ دی پلاس LCD با نرخ رفرش 120 هرتز است. MediaTek Dimensity 1080 به این گوشی هوشمند کمک می کند، در حالی که شما در اینجا 8 گیگابایت رم LPDDR4X نیز دریافت می کنید. 128 گیگابایت حافظه UFS 2.2 نیز گنجانده شده است و فضای ذخیره سازی قابل افزایش است.

Android 13 از پیش نصب شده است، با realme UI 4.0 (و ظاهراً رابط کاربری Coca-Cola روی آن). دو اسلات سیم کارت در اینجا وجود دارد، یک راه اندازی هیبریدی. به عبارت دیگر، می‌توانید از یکی از آن اسلات‌های سیم‌کارت به‌عنوان اسلات کارت microSD استفاده کنید.

یک دوربین 108 مگاپیکسلی به همراه شارژ 33 واتی در آن گنجانده شده است

یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 2 مگاپیکسلی پرتره قرار دارد. یک دوربین تکی 16 مگاپیکسلی در قسمت جلویی دستگاه وجود دارد.

یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در این گوشی گنجانده شده است و گوشی از شارژ سیمی 33 واتی پشتیبانی می کند. این تلفن دارای بلندگوهای استریو و همچنین جک صدا است. بلوتوث 5.2 در اینجا پشتیبانی می شود.

Realme 10 Pro Coca-Cola Edition 20999 INR (255 دلار) قیمت دارد که باعث می شود قیمت آن 1000 INR (12 دلار) بیشتر از مدل معمولی باشد. این گوشی تقریباً مطمئناً در سطح جهانی عرضه نخواهد شد.

5/5 - (3 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/dPh
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *