اکنون می توانید WhatsApp را روی ساعت هوشمند Wear OS 3 خود نصب کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی اکنون می توانید WhatsApp را روی ساعت هوشمند Wear OS 3 خود نصب کنید
همراه ما باشید

The Verge گزارش می دهد که واتس اپ رسماً برای ساعت های هوشمند Wear OS عرضه می شود. راه اندازی این برنامه توسط متا در 19 جولای اعلام شد، چند ماه پس از تایید این شرکت که برنامه خود را به این پلتفرم می آورد. در زمان اعلام اولیه، مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، تنها اشاره کرد که این برنامه اواخر امسال عرضه خواهد شد. اما او زمان دقیقی را ذکر نکرد.

به نظر می رسد که تا زمانی که ساعت مناسبی برای آن داشته باشید، اکنون است. تنها شرط واقعاً این است که ساعت شما باید روی سیستم عامل Wear OS 3 اجرا شود. که اکنون تعداد کمی از آنها وجود دارد. اگر این نیاز را دارید، باید بتوانید برنامه را نصب کنید. پس از باز کردن Play Store، کاربران احتمالاً با این پیام مواجه می شوند که “WhatsApp اکنون در دسترس است” و با ضربه زدن روی آن پیام شما را به صفحه نصب برنامه می برد. در آنجا دکمه بزرگ آبی “نصب” را خواهید دید. روی آن ضربه بزنید و بگذارید ساعت کار خودش را انجام دهد.

WhatsApp for Wear OS 3 ویژگی هایی را ارائه می دهد که انتظار دارید

همانطور که انتظار دارید، اپلیکیشن WhatsApp Wear OS 3 با ویژگی های استاندارد عرضه می شود. این شامل شروع رشته های پیام جدید و پاسخ دادن به رشته های موجود است. همچنین می توانید از این برنامه برای برقراری تماس صوتی استفاده کنید. تا زمانی که یا گوشی خود را روی خود دارید یا مدل LTE ساعت خود را دارید.

این برنامه دارای پیام صوتی و پشتیبانی از ایموجی نیز می باشد. و پاسخ های سریع نیز وجود دارد. بنابراین، یک برنامه ساعت هوشمند بسیار با امکانات. امسال در Google I/O اعلام شد که WhatsApp بالاخره به این پلتفرم می‌آید. پس از مدتی که کاربران به شدت آن را درخواست کرده اند. و این است که گوگل و متا به قول خود برای پیشبرد برنامه عمل می کنند.

در زمان خوبی نیز فرود می آید. از آنجایی که شایعه شده است سامسونگ ساعت‌های هوشمند گلکسی بعدی خود را تا یک هفته دیگر عرضه خواهد کرد. ارائه دستگاه دیگری به کاربران با پشتیبانی از آخرین ویژگی‌های Wear OS.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/mYzmpd
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *