ماسک انتقال توییتر به “X” را آغاز کرد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ایلان ماسک بلافاصله پس از اعلام اینکه این شرکت به زودی با نام و لوگوی پرنده خداحافظی خواهد کرد، شروع به انتقال پلتفرم به سمت برندسازی جدید به نام X کرده است.


توییتر شروع به تغییر به لوگو و برندینگ “X” کرد

ماسک در 23 جولای 2023 اعلام کرد که شرکت او از شر برند توییتر و “همه پرندگان” خلاص خواهد شد. اما تغییرات سریعتر از آنچه انتظار می رفت رخ داد زیرا کاربران لوگوهای جدید بالقوه را ارائه کردند و ماسک انتخاب کرد.

ماسک عکس پروفایل توییتر خود را با لوگوی جدید “موقت” X جایگزین کرد. در 24 ژوئیه، این لوگو در صفحه اصلی وب توییتر و در حساب های رسمی مختلف توییتر در سایت ظاهر شد. نماد حساب‌های وابسته در حساب‌های رسمی توییتر نیز به لوگوی جدید تغییر کرد که از یک یونیکد X سفید در پس‌زمینه سیاه تشکیل شده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  ایلان ماسک جایگزین خود را برای مدیرعامل توییتر پیدا کرد

او همچنین اعلام کرد که URL X.com اکنون به توییتر هدایت می شود.

لیندا یاکارینو، مدیرعامل توییتر نیز شروع به استفاده از نام جدید این برند در مجموعه‌ای از توییت‌ها کرد.

چرا ماسک خواستار تغییر نام توییتر به “X” است؟

ماسک مدت‌هاست که طرفدار حرف X بوده است. اما آخرین حرکت بخشی از انتقال به سمت ایجاد یک “اپلیکیشن همه چیز” به نام X است. در سال 2022، ماسک خاطرنشان کرد که خرید توییتر او به‌عنوان یک “شتاب‌دهنده” برای ایجاد این برنامه عمل می‌کند.

در مارس 2023، ماسک X Corp را تأسیس کرد، شرکتی که توییتر در آن گنجانده شد. بنابراین نام تجاری جدید در راستای مسیری است که از قبل برای پلتفرم تعیین شده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  ایلان ماسک از سمت مدیرعاملی توییتر کناره‌گیری می‌کند، مدیر NBC ممکن است جایگزین او شود

این نام تنها یکی از تغییراتی است که ماسک از زمان تصدی این شرکت در سال 2022 در توییتر ایجاد کرده است.

با این حال، هنوز چند مانع در راه این مسیر جدید وجود دارد. برای شروع، شخصی قبلاً در توییتر دارای handle @x است. در حالی که حساب اصلی توییتر قبلاً لوگو و نام نمایشی خود را تغییر داده است، دسته آن همچنان @Twitter است.

اکانت x در توییتر

دسته @x در پشت یک حساب خصوصی با توییت های محافظت شده قفل شده است. با این حال، این احتمال وجود دارد که توییتر در نهایت بتواند این دسته را برای استفاده های خود به دست آورد.

یکی دیگر از موانع، شناخت برند است. نام تجاری پرنده توییتر از نام و لوگوی آن گذشته است. در همان اصطلاحاتی که ما برای سایت استفاده می کنیم گنجانده شده است: توییت ها، ریتوییت ها و توییت ها.

ماسک پیشنهاد کرده است که پست‌های توییتر را Xs نامیده شود، اما حلقه مشابهی برای آن ندارد.

با برند پرنده توییتر خداحافظی کنید

انتقال توییتر به X در حال انجام است، اما منتظر می‌مانیم تا ببینیم کاربران چقدر به راحتی این برند جدید را اتخاذ می‌کنند.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/TCYcai
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *