نحوه دریافت فید RSS فیسبوک

زمان مطالعه: 4 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک نحوه دریافت فید RSS فیسبوک
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

قبلاً می‌توانستید با پیدا کردن شناسه عددی منحصربه‌فرد آن و اضافه کردن آن به انتهای URL فید فیس‌بوک، برای هر صفحه فیسبوک فید RSS ایجاد کنید. متأسفانه، فیس بوک دیگر این امکان را به شما نمی دهد و ابزارها و وب سایت هایی که می توانستند شناسه صفحه را پیدا کنند از کار افتادند.

اما با Zapier، می‌توانید برای هر صفحه‌ای که ایجاد کرده‌اید یا جایی که به‌عنوان مدیر فهرست شده‌اید، یک فید RSS ایجاد کنید.

از طریق گردش‌های کاری خودکاری که ما آن را Zaps می‌نامیم، می‌توانید به راحتی آنچه را که در تایم لاین خود اتفاق می‌افتد از خواننده RSS مورد علاقه خود دنبال کنید. در این آموزش، نحوه ایجاد فید RSS برای صفحه فیس بوک خود را به شما آموزش خواهیم داد.

Zapier یک ابزار اتوماسیون بدون کد است که به هر کسی اجازه می‌دهد گردش کار را خودکار کند و داده‌ها را در بیش از 5000 برنامه منتقل کند. گردش کار خودکار ما – که ما آن را Zaps می نامیم – داده ها را بین برنامه هایی که استفاده می کنید ارسال می کند تا هر شخص و کسب و کار بتوانند با سرعت رشد به جلو حرکت کنند. برای آشنایی با نحوه عملکرد Zapier، این صفحه را بررسی کنید.

یک فید RSS برای صفحه فیس بوک خود ایجاد کنید

با Zapier، می توانید گردش کار خودکاری به نام Zaps ایجاد کنید که اطلاعات را از یک برنامه به برنامه دیگر ارسال می کند. می توانید یک Zap از ابتدا ایجاد کنید یا از یک الگوی سریع برای شروع استفاده کنید.

برای شروع کار با یک الگو، روی دکمه زیر کلیک کنید و به ویرایشگر هدایت می شوید تا Zap خود را راه اندازی کند. اگر قبلاً ندارید، باید یک حساب Zapier ایجاد کنید.

نحوه دریافت فید RSS صفحه فیس بوک

وارد Zapier شوید، روی آن کلیک کنید ايجاد كردن زاپ را فشار داده و انتخاب کنید صفحات فیس بوک به عنوان برنامه ماشه و پست جدید به جدول زمانی شما به عنوان رویداد محرک این رویدادی است که Zap شما را شروع می کند.

یک اسکرین شات از راه اندازی مرحله راه اندازی فیس بوک در ویرایشگر Zapier.

حساب فیس بوک خود را متصل کنید، سپس انتخاب کنید که کدام یک از صفحات خود را می خواهید با Zapier استفاده کنید. سپس باید به Zapier اجازه دهید تا صفحه شما را مدیریت کند تا پیوند حساب شما به پایان برسد.

برای هر اپلیکیشنی که متصل می‌شوید، Zapier مجموعه‌ای از مجوزها را درخواست می‌کند که به شما امکان می‌دهد با Zaps خود انعطاف‌پذیر باشید. تنها اقداماتی که Zapier در حساب‌های برنامه شما انجام می‌دهد، اقداماتی هستند که Zap برای انجام آنچه تنظیم کرده‌اید به آن نیاز دارد.

هنگامی که حساب شما پیوند داده شد، صفحه ای را که می خواهید دنبال کنید در منوی کشویی انتخاب کنید. Zapier سپس ادغام فیس بوک را آزمایش می کند.

اسکرین شات انتخاب صفحه فیسبوک برای اتصال به Zapier برای استفاده در Zap.

بعد، کلیک کنید با رکورد انتخاب شده ادامه دهید تا به مرحله عمل خود بروید. یک کنش رویدادی است که Zap شما پس از راه‌اندازی انجام می‌دهد. جستجو و انتخاب کنید RSS توسط Zapier به عنوان برنامه اکشن و ایجاد مورد در فید به عنوان رویداد اکشن کلیک ادامه هید.

تصویری از تنظیمات یک RSS توسط Zapier در ویرایشگر Zapier.

یک نام برای فید RSS خود در قسمت اضافه کنید URL فید جعبه این نشانی اینترنتی است که بعداً کپی کرده و به فیدخوان RSS خود اضافه خواهید کرد.

به فید RSS خود یک نام زیر آن بدهید عنوان فید

تصویری از فیلدهای URL فید و عنوان فید یک RSS توسط مرحله اقدام Zapier در ویرایشگر Zapier.

سپس، در داخل هر قسمت مورد نیاز کلیک کنید تا اطلاعات صحیح از فیس بوک به فید RSS اضافه شود. ما متن پیام را به عنوان عنوان مورد و URL برای پست تایم لاین به عنوان آدرس منبع. برای محتوا، هر چیزی را که به بهترین وجه کار می کند در RSS Reader خود قرار دهید یا برای شما مفیدترین باشد.

تصویری از گزینه‌های سفارشی‌سازی برای مرحله عمل RSS توسط Zapier در ویرایشگر Zapier.

Zap خود را تست کنید، آن را روشن کنید، و فراموش نکنید که URL فید RSS جدید خود را کپی کنید و آن را به برنامه RSS Reader خود اضافه کنید. اکنون می توانید آنچه را که در صفحه فیس بوک شما اتفاق می افتد از داخل فیدخوان RSS خود دنبال کنید.

نکته: می خواهند دنبال کنند دیگر صفحات فیس بوک از طریق RSS؟ شما نمی توانید فید RSS خود را برای آنها بسازید، اما می توانید آنها را همراه با سایر فیدهای RSS خود با یک حساب Inoreader Professional دنبال کنید.


برای کاهش زمان ارسال پست در فیس بوک، همچنین می توانید پست های فید RSS جدید را با Zap در صفحه فیس بوک خود به اشتراک بگذارید.

این مقاله در ابتدا در مارس 2017 منتشر شد. آخرین بار در ژوئیه 2023 توسط ویل هریس به روز شد.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/euWHkV
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *