عکس‌های واقعی گلکسی زد فولد 5 فاش شده، نمایشگر چروک‌شده را نشان می‌دهند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

دیروز، چندین عکس از واحدهای ساختگی Galaxy Z Flip 5 در اینترنت منتشر شد و به ما نگاه دقیق تری به طراحی گوشی تاشوی جدید سامسونگ داد. امروز، عکس‌های واقعی از Galaxy Z Fold 5 داریم. از جمله موارد دیگر، می‌توانیم ببینیم که چین و چروک نمایشگر کاملاً از بین نرفته است.

به اشتراک گذاشته شده در Reddit، آخرین نشت گلکسی Z Fold 5 چهار عکس واقعی از دستگاه را به ما می دهد. آنها شایعات مبنی بر اینکه تاشوی جدید دارای لولای بازطراحی شده ای است که فاصله بین دو نیمه دستگاه را هنگام تا شدن از بین می برد، تایید می کنند. ممکن است هنوز یک شکاف کوچک وجود داشته باشد، اما مطمئناً به اندازه Galaxy Z Fold 4 برجسته نیست. این تغییر باعث می شود دستگاه کمتر حجیم و حمل آن آسان باشد.

همچنین گفته شده است که لولای جدید چین خوردگی را در امتداد خط تا شدن نمایشگر داخلی کاهش می دهد. متأسفانه چین هنوز قابل مشاهده است. کیفیت عکس آنقدر ضعیف است که نمی توان مطمئن شد که آیا سامسونگ پیشرفت هایی انجام داده است یا خیر. اما گلکسی زد فولد 5 مطمئناً صفحه نمایش تاشو بی عیب و نقصی را در اختیار شما قرار نمی دهد. بقیه طراحی بدون تغییر نسبت به مدل 2022 به نظر می رسد – یک واحد فلاش LED تغییر مکان یافته در پشت.

عکس های واقعی Samsung Galaxy Z Fold 5 فاش شد 4

جالب اینجاست که کاربری که این عکس‌ها را در Reddit منتشر کرده است، ادعا می‌کند که آن‌ها را از شخص دیگری که قصد فروش گوشی را به آن‌ها داشته، به دست آورده است. با این حال، مشخص نیست که شخص دستگاه را از کجا گرفته است. این گوشی دارای یک برچسب “محرمانه” در پشت است که روی آن نوشته شده است “برای فروش نیست”. ممکن است سامسونگ قبل از عرضه در اواخر این ماه، دستگاه را برای آزمایش اولیه به کسی تحویل داده باشد.

گلکسی زد فولد 5 و فلیپ 5 در 26 جولای معرفی خواهند شد

سامسونگ قبلاً تاریخ رویداد بعدی Galaxy Unpacked خود را اعلام کرده است. این شرکت آخرین رویداد پرتاب بزرگ خود را در روز چهارشنبه، 26 ژوئیه برگزار می کند. در حالی که رویدادهای Unpacked گذشته در ایالات متحده رخ داده است، سازنده Galaxy امسال آن را به کشور خود کره جنوبی می برد.

گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 تنها محصولاتی نخواهند بود که اواخر این ماه از درهای سامسونگ وارد بازار می شوند. این بزرگ کره ای همچنین در حال آماده سازی سه تبلت پرچمدار جدید (رده گلکسی تب اس 9) و چند ساعت هوشمند Wear OS – گلکسی واچ 6 و گلکسی واچ 6 کلاسیک است. ممکن است فهرست اعلامیه های بیشتری برای این رویداد داشته باشد. ما همه چیزهایی که در رویداد آتی Galaxy Unpacked سامسونگ اعلام شده است را در اینجا در Android Headlines به شما ارائه خواهیم داد و همچنین شما را در جریان همه درزها و شایعات پیش از آن قرار خواهیم داد.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/XKT
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *