این اولین نگاه (غیر رسمی) ما به شیائومی Mi Band 8 است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

 

شیائومی Mi Band 7 صفحه ساعت خود را نمایش می دهد.

 

  • تصاویر شیائومی Mi Band 8 از طریق یک رگولاتور کره ای به صورت آنلاین ظاهر شده است.
  • تصاویر دستگاهی را نشان می‌دهند که شبیه Mi Band 7 به نظر می‌رسد.

سری ردیاب‌های تناسب اندام Mi Band شیائومی دائماً در بین محبوب‌ترین ردیاب‌ها قرار می‌گیرد و ویژگی‌های فراوان و قیمت بسیار رقابتی را به همراه دارد. Mi Band 7 (که در بالا مشاهده می کنید) در اواسط سال 2022 عرضه شد و به نظر می رسد که ما اولین نگاه خود را به دنباله آن داشته ایم.

اندروید برو یک پرونده نظارتی کره ای را برای گوشی هوشمند شیائومی بند 8 (یا Mi Band 8) مشاهده کرد و این پرونده همچنین چند تصویر را نشان داد. آنها را در زیر بررسی کنید.

این تصاویر یک ردیاب تناسب اندام را نشان می دهد که در مقایسه با مدل قبلی خود چندان متفاوت به نظر نمی رسد و دارای بدنه قرصی شکل است. با گفتن این، به نظر می رسد که تسمه های پیش فرض Mi Band 8 به دور بدنه نمی پیچند و یک بند را تشکیل نمی دهند، همانطور که در Mi Band 7 دیدیم.

آیا قبلا ردیاب Mi Band خریداری کرده اید؟

 

چیز دیگری برای جمع آوری از ردیاب جدید در این فهرست وجود ندارد. وجود باتری 3.87 ولتی و بلوتوث 5.1 تأیید شده است، اما همین موضوع است. شایان ذکر است که Mi Band 7 با بلوتوث 5.2 عرضه می شود، بنابراین بلوتوث 5.1 به نظر می رسد یک کاهش جزئی روی کاغذ باشد.

حدس می زنیم شیائومی Mi Band 8 در اواسط سال 2023 معرفی شود. همچنین به این دلیل است که ویژگی‌های سلامتی/ تناسب اندام Mi Band 7 مانند ردیابی ضربان قلب، نظارت بر SpO2، ردیابی خواب، ردیابی بیش از 100 ورزش، نظارت بر دوره و غیره را ارائه می‌دهد. با این حال، قیمت ناشناخته بزرگی است، بنابراین ما کنجکاو هستیم که ببینیم آیا شیائومی می‌تواند با قیمت جهانی 60 دلاری Mi Band 7 مطابقت داشته باشد یا خیر.

 

5/5 - (2 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/CVY
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *